Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני מכיר, השירות של סקודה אמור להיות טוב יותר מהשירות שמקבלים שאר "קורבנות" צ'מפיון. אני לא יודע מדוע קיימת ההפרדה הזו בין המוסכים, אבל בשורה התחתונה התוצאה היא שירות טוב יותר לבעלי סקודה. לגבי המחירים, סביר להניח שגם הם נמוכים יותר. מעניין רק אם אותם חלקים בדיוק (לדוגמא חלק מסויים בתיבת הDSG) מתומחר באופן שונה בפולקסוואגן בהשוואה לסקודה...אני לא אתפלא אם כן (יכול להיות מעניין לשמוע את התירוצים של צ'מפיון לכך).

 

בכל מקרה, גם אני שמתי לב שמשום מה סקודה נמצאת במקומות טובים יותר בסקרי אמינות שונים בעולם. אגב, חלק מנהגי המוניות בגרמניה מודים שסקודה עדיפה על VW כיוון שמקבלים מוצר דומה ביותר בפחות כסף (ולפעמים עם יותר אמינות). Go figure...

פורסם

נכון מאוד. בד"כ, לסקודה יש מוסכים נפרדים, ואני חייב לציין שעוד לא ניתקלתי בבעיה עם השירות עם שתי הפביות שיש לנו.

מצד שני, לא אהבנו את השירות והטיפול בפולו 98 שהיתה לנו קודם לכן, וגם לא את האוטו שהיה בעייתי למדי.

 

לגבי נהגי המוניות, זה לא רק בגרמניה. אני מכיר מספר לא מבוטל של נהגי מוניות ומורים לנהיגה שהעדיפו סקודה, לאו דווקא בגלל המחיר. האוקטביה עמידה יותר מהג'טה או הקורדובה (שלא חולקת בכלל את אותה פלטפורמה) לפי דעתם.

Jenek: הגיוני בהחלט. ברובם המוחלט של הסקרים, גם כאלה שכוללים אמינות נטו, (בלי עלות חלקי החילוף והטיפולים) סקודה ניצבת הרבה מעל VW.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
סיטרואן במקום מפתיע :-)

 

כנראה בגלל שבבריטניה השטוחה והקרה אין בעיות התחממות. :roll:

בכל זאת מפתיע שסיטרואן עוקפת את ניסן וסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...