Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאאב 9-5 החדשה - הוכרזו המחירים


א פ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

באמת שעם היה לי את הסכום , הייתי קונה את האוטו הזה.

פשוט מרשים וקלאסי, ואני גם מחובר רגשית למותג .

 

הגרסה 2.8 טורבו נשמעת מעניינת מאוד :)

מישהו יודע אם תגיע לארץ?

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחינם לא הייתי נוגע בגרואטות המיושנות האלה... :roll:

 

"לפעמים עדיף... וגו' "

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

UMI כבר ויתרו על סאאב ממזמן.

תקווה שיצוץ איזה ייבואן מקביל שיחליט לייבא את סאאב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.saab.co.uk/webdav/files/g...ide+Issue1.pdf

 

ניתן לראות כי המחירים נעים מ-26500 ועד 38000 פאונד, זהה לסוברו לגאסי-אוטבאק על גירסתיהם ב-UK.

 

קודם כל מה אכפת לנו מהמחירים האלה?

דבר שני לא הבנתי לאיזה סובארו השוואת את זה, אאוטבק?

נו ומה אם זה זהה? אאוטבק זה לא רכב זול.

 

מישהו יודע אם תגיע לארץ?

 

את מי זה מענין??

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי זה מעניין.

מה לעשות שעדין נשארו אנשים במדינה הזאת שנמשכים לרכבים אמיתיים.

אתם פוסלים פה את סאאב כאילו זה איזה מותג סוג ד'.

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם פוסלים פה את סאאב כאילו זה איזה מותג סוג ד'.

אין הרבה חובבי הגה שהשם סאאב לא עושה להם את זה, קצת כמו אלפא..

סאאב היתה מחלוצות השימוש בהנעה קדמית, עיצוב אוורודינאמי וכמובן מחלוצי המשתמשים במנוע מוגדש, הרבה לפני שחלמנו על צירוף האותיות TSI.

אבל מה לעשות, שוק הרכב די אכזר, וכמו בטבע רק החזקים שורדים, מה שאומר שלא היו לסאאב מספיק תקציבים על מנת לפתח פלטפורמות ראויות, והם נאלצו להשתמש ברצפות של דגמי אופל, בעיקר הוקטרה הקודמת.

לא שזה רע, אבל מסתבר שלא רבים עמדו בתור לרכוש וקטרה מחופשת, המכירות צללו, וכך נוצר מעגל קסמים המזין את עצמו;

כשאין מכירות אין כסף לפיתוח דגמים חדשים, והדגמים המיושנים לא ממש נימכרים ואז אין כסף וחוזר חלילה.

בנוסף, בשני הדברים בהם סאאב התמחתה, פיתוח מנועים מוגדשים ובטיחות פאסיבית, היא כבר מזמן לא לבד, ומרבית היצרנים עקפו אותה גם בתחום התמחותה.

גם הבעלות של GM לא עשתה לה ממש טוב, בלשון המעטה, וכעת נותר לקוות שהמותג האקצנטרי לא יעלם מהעולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מה אכפת לנו מהמחירים האלה? .

 

יחס המחירים בחו"ל יכול להעיד על סביבת המחירים הסבירה בארץ. אם למשל מבטיחים לייבא את מזראטי בשער 1 פאונד = 10 שקל, אז ניתן יקרונית לייבא גם את הסאאב הזו ב-250 K ש"ח.

 

 

דבר שני לא הבנתי לאיזה סובארו השוואת את זה, אאוטבק?

נו ומה אם זה זהה? אאוטבק זה לא רכב זול.

 

קשה להצביע על דגם מסוים, כי הרי יש להתחשב באיבזור. כך שקשה לבצע מחקר מדויק. אבל זו סביבת המחירים.

 

לדעתי חשוב לשים לב לכך שסאאב ככול הנראה הסיקו מסקנות והוזילו משמעותית את 9-5 החדשה. הייתי מאחל לפגוש אותה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...