Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

לפני זמן קצר עברתי את הטסט השנתי שלי... (שוב פיספסתי נורה שרופה אחת... :()

בפעם הראשונה הפעם הבוחן פתח את מכסה המנוע והסתכל לעומק שם עם פנס (לא משנה שהוא היה במרחק סנטימטר מהמנוע הפועל עם סיגריה בפה!!! :evil: )

מה בדיוק הוא חיפש שם? מה נבדק בתא המנוע בטסט?

דרך אגב, שוב לא נבדק צמיג ספייר וציוד חירום, ושאר זוטות, אלא רק הדברים הראשיים.

כמו כן - רציתי לשאול אם עברתי טסט אז זה סימן שאין צורך בכיוון פרונט (האם בודקים את זה?) או שמא הם סתם עושים בדיקת תקינות?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
ושאין לך שם טורבו במקרה

רוב הבוחנים, גם אם תשים להם שלט ענק שכתוב עליו "טורבו" וחץ שמצביע לכיוון, לא ישימו לב...

פורסם

כן ידידי הכוונה לטורבו שלא אמור להיות שם...

ומנוע שלא אמור להיות שם...

ועוד מספר דברים אסורים שלא צריכים להיות שם...

פורסם

מה שהוא בדק, בנוסף למס' מנוע ושלדה, זה האם יש לך דליפות במע' הדלק(ע"י תחיבת הראש והסיגריה עמוק לתא המנוע).

באם היתה מתגלה דליפה במע' הדלק היית יודע זאת מיידית.

פורסם
כמו כן - רציתי לשאול אם עברתי טסט אז זה סימן שאין צורך בכיוון פרונט (האם בודקים את זה?) או שמא הם סתם עושים בדיקת תקינות?

 

תודה,

צביקה

בטסט נבדק רק כיוון גלגלים(TOE IN-TOE OUT), כיוון זה הינו זוית אחת מכיוון הפרונט(חסרים קאמבר וקאסטר).

 

תחת מכסה המנוע הבוחן אמור לוודא שלא בוצעו שינויים מיבניים ותוספות אסורות(מלבד ביצוע הזיהוי).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בטסט נבדק רק כיוון גלגלים(TOE IN-TOE OUT), כיוון זה הינו זוית אחת מכיוון הפרונט(חסרים קאמבר וקאסטר).

 

תחת מכסה המנוע הבוחן אמור לוודא שלא בוצעו שינויים מיבניים ותוספות אסורות(מלבד ביצוע הזיהוי).

 

עמית

תוכל לפרט?

לגבי הTOE מדובר על החלק התחתון אם הוא נוטה נכון?

לגבי הקאמבר והקסטר מה מהם איזה זווית?

ד"א הפקידה אצלכם יצאה בסדר גמור ,אחרי שהלכתי בלי לקחת עודף.....היה יום חם...:|

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...