Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הבימר..... איזה יופי....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי טיפלתי קצת באוטו, בעיקר בפנים שלו, התמונות צולמו לפני שנגעתי בו... לא צילמתי אחרי כי ניגמרו הסוללות אבל בקרוב...

תבינו שצריך הרבה השקעה...

שימו לב שהרכבתי את ההגה (למי שכבר ראה אותו).

 

ויש לי שאלה, בק פייר זה רעש שיוצא מהאגזוז, איך קוראים לפיצוצים מהפילטר אוויר? FRONT FIRE?????

BMW_INSIDE2.JPG

BMW_INSIDE.JPG

BMW_ENG1.JPG

BMW_FRONTSIDE1.JPG

BMW_BACKSIDE1.JPG

haters will hate

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בק פייר הכוונה לפליטת הבערה כמו שאתה אומר בד"כ מהאגזוז, כי סעפת הפליטה מסעפת את הגזים לשם, אבל יכול להיות בהחלט מצב שהגזים יפלטו גם דרך סעפת היניקה...

 

זאת פעולה של עשיריות שניה, בזמן הרמת שסתום היניקה, כשישנה בעיית תזמון הצתה בד"כ (נובע מכיוונון מפלג, גל זיזים, וואקום נכון בסעפת היניקה ועוד) ואז גזים לאחר הפיצוץ נפלטים "כל עוד נפשם בהם" כאמור, גם דרך סעפת הפליטה, והלאה משם, לקרבורטור. אך בד"כ בגלל תזמון היניקה והפליטה הגזים מסועפים למערכת הפליטה.

 

אז...בק פייר....יכול לבוא מכל מקום שבו יהיה לגזי הפליטה מקום לברוח כתוצאה מתקלה , ה Back לא מתכוון דווקא לאגזוז :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מ ד ה י מ ה !

איזה יופי לראות שיש כאלו מכוניות על הכבישים בארץ - Tii אמיתית! לא עוד 1602!

ושיש אנשים שמוכנית לתת להן את האהבה שמגיעה להן!

יש לך משהו ממש מיוחד בידיים (אתה בטח לא צריך אותי שאגיד לך את זה), תהנה ממנו, תשמור עליו, ותמשיך להעלות תמונות!

פורסם

לא לא לא

 

ה-צבע לאוטו הזה, הוא לבן פנינה. כמו ה-CSLים הישנות.

אדום/שחור/כחול סתם הורסים אותו.

 

לבן פנינה משוחזר כמו בתמונה של דראגסטור, זה הכי יפה ומתאים לרכב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...