Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הבימר..... איזה יופי....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש!!!באדום או כתום :!::!::!: היא תהיה מדהימה!

 

עדי,הבנתי שעשית שינוי קוסמטי לראלי שלך.

אני דווקא אוהב צבע לבן עם נגיעות של צבע כסוף מט(כמו של עמודי מע"צ) :wink:

Rikshanoam-R

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם -כמו שאתם רואים כבר עברה שנה עם האוטו והוא עדיין עומד

יותר נכון הוא נסע אבל הוא עכשיו עומד שוב...

פירסמתי פה ושם הודעות של : אני מוכר את האוטו - אבל זה היה ברגעי משבר (והיו המון).

בינתיים מאז החלפתי המון דברים וכל פעם לפני הטסט היה מתקלקל משהו אחר (יום לפני)

זה התחיל עם סטרטר שהוחלף 3 פעמים ,פעם משאבת דלק, פעם הלך האלטרנטור, פעם הברקסים (שלקח לי חודשיים להשיג) , צמת חשמל שעלתה באש בגלל מנורה שלא יוצרה טוב (ה+ וה- היו מחוברים), המצבר שבק חיים לפתע והחזיר את נשמתו למפעל.

וכמובן הבעיות הכלכליות שצצות ברגעים הכי לא מתאימים.

עכשיו זאת מערכת ההצתה שמוחלפת במלואה (דיסטרביוטר, קויל, מודול וחוטים)

בקיצור זה לא פשוט כמו שחשבתי בהתחלה אבל עדיין מתקדמים אמנם לאט אבל בטוח...

ד"א לכל המתעניינים - כשהוא נוסע אז אי אפשר למחוק את החיוך מהפנים, כל סיבוב הוא סיבוב במלוא מובן המילה, והרעש של המנוע... אח....

חבר שלי בעל הונדה סיוויק קופה יד' שהסתלבט עליי כשרכשתי את הרכב פשוט התאהב בו כשהוא נהג עליו הוא אמר את זה ככה - זה הצליל הכי יפה ששמעתי בחיים שלי, אתה ממש נוהג על הרעש הזה....

 

אוהב את כולכם ומצטער על העדרות הארוכה שלי מהפורום....שלכם בנצי .

haters will hate

פורסם

איש יקר אל תתיאש תמשיך לשפר ולתקן את הרכב אני מקווה לראות אותך בסוף כאשר הרכב יראה ויסע כמו המכוניות שפרוסמו פה לאחר שיפוץ ארוך. רק אם תוכל תפרסם פה את המפרט הטכני.

בהצלחה!!! :D


×
×
  • תוכן חדש...