Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת רכב לפני קניה - ללא מחשב (?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הבדיקה הזאת שווה משהו, אני מדבר על בדיקה מקיפה של הרכב

מנוע,שלדה וכו'

אבל ללא חיבור למחשב

 

לקחתי היום רכב לבדיקה כזו, הבוחן שהוא גם בעל המוסך אמר שכיום בדיקת מחשב מיותרת

ועדיף לבדוק הכל בשיטה "הישנה"

הילקויים היחידים שיצאו בבדיקה הם תיקוני צבע בדלתות ובכנף שמאל (שלדבריו היו ברמה גבוהה)

 

בלמים - יש לבדוק לאחר פירוק, לפי מה שהוא אמר זה כסת"ח של משרד התחבורה, ברכב הוחלפו צלחות + רפידות לפני כחודשיים ובנסיעת מבחן שהוא עשה הם היו תקינים לחלוטין.

 

גיר - תקין, לדבריו קשה לדעת למרות שהוא לא רואה שום בעיה

 

וזהו, מה דעתכם?

פורסם

מתן שלום!

 

נראה שעבדו עליך.

איך הגעת למוסך שבדק?

בעל הרכב היה איתך?

התיקון היה צבע, או פחחות וצבע.

מה עם קומפרסיה,לחץ הפוך,רעשים,נזילות,צמיגים,טסט,מס" ידיים?

המוסכניק צודק.יותר כדאי לו(לא לך) לבדוק בשיטה הישנה ולמה?

לא נותנים טופס בדיקה,תמיד אפשר לומר ללקוח,לא אמרתי או אמרתי ולא הבנת.

 

מתן אל תסמוך על הבדיקה,לך ועשה בדיקה במכון.

 

חג שמח

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
האם הבדיקה הזאת שווה משהו, אני מדבר על בדיקה מקיפה של הרכב

מנוע,שלדה וכו'

אבל ללא חיבור למחשב

 

לקחתי היום רכב לבדיקה כזו, הבוחן שהוא גם בעל המוסך אמר שכיום בדיקת מחשב מיותרת

ועדיף לבדוק הכל בשיטה "הישנה"

הילקויים היחידים שיצאו בבדיקה הם תיקוני צבע בדלתות ובכנף שמאל (שלדבריו היו ברמה גבוהה)

 

בלמים - יש לבדוק לאחר פירוק, לפי מה שהוא אמר זה כסת"ח של משרד התחבורה, ברכב הוחלפו צלחות + רפידות לפני כחודשיים ובנסיעת מבחן שהוא עשה הם היו תקינים לחלוטין.

 

גיר - תקין, לדבריו קשה לדעת למרות שהוא לא רואה שום בעיה

 

וזהו, מה דעתכם?

אני מאמין שאתה בחור חכם.

תקרא שניה את מה שרשמת ותגיד לי אתה אם זה נשמע לך הגיוני מה שרשמת.

תלך כמה שיותר מהר ותעשה בדיקה במכון.

בחיים שלי לא שמעתי את הטיעון "תיקון צבע בדלתות וכנף שמאל ברמה גבוהה".

איך אפשר לדעת מה הרמה אם האוטו קיבל מכה אז תיקנו אותו או החליפו את החלק למקורי וצבעו אותו.

אם אין פגיעה בקורה או בשילדה אז מה הקשר רמה גבוהה {ואם הוא התכוון ברמה גבוהה לפגיעה בשילדה והוא לא ציין זאת אז דיי ברור שעבדו עלייך}, אם הוחלפו חלקים אז אולי אפשר להוריד איזה אחוז או שתיים , אבל בגדול זה סתם נשמע מצוץ מהאצבע.

תלך למכון בדיקה {לא שהם משהו משהו} אבל אז תהיה בראש הרבה יותר שקט וגם יהיה לך גיבוי מסויים.

פורסם

למען הסר ספק, הייתי במכון אבל הבוחן אמר שאין צורך בבדיקה ממוחשבת.

כמובן שהוא עשה בדיקת קומפרסיה ועוד כמה בדיקות שונות במנוע.

הוא עבר על כל הרכב עם מכשיר שמודד את עובי הפח כדי לראות אם ישנם הבדלים וכו'..

 

הבדיקות ארכו כשעה ואני הייתי עם הבוחן כל הזמן. מבחינת פגיעות שלדה - הכל נקי

אפילו לא קצה שילדה.

ומצטער אם לא הייתי ברור אבל התיקוני קוסמטיקה שנעשו לא היו פחחות אלא צבע בלבד (בתנור), והתכוונתי לזה שתיקוני הצבע היו ברמה גבוהה, אני לא יכלתי להבדיל בין תיקון הצבע למקור

אני ראיתי זאת במו עיניי שהרכב נלקח למוסך צבע ופחחות ועבר פינישים... מבחינה הזאת לא נראה לי שתיהיה בעיה

כי הרכב בבעלות ניו-קופל ז"א נקנה מליסינג וכבר עבר בדיקה אחת (לא יודע אם אמינה) שגם בה הרכב נמצא תקין מכנית ועם פגיעות צבע בלבד.

 

ד"א -

כן קיבלתי טופס בדיקה חתום כדת וכדין וגם התחייבות בכתב

המוסך הוא אגוז בעמק חפר ויש לציין שהבדיקה עצמה הייתה מקיפה וארכה לא מעט זמן

פשוט נראה לי קצת מוזר שלא עשו בדיקה ממוחשבת

פורסם

בדיקת דחיסה (קומפרסיה) במנוע ובדיקת לחץ הפוך (ליקייג') במנוע לאתור אחוזי נפילת לחץ המוחדר לתא השריפה, הנן אמיתיות וטובות יותר מבדיקה ממוחשבת המדמה בלבד את בדיקת המנוע וכנראה שכך ביצע המוסך. דרך אגב האם מדובר במכונית פיאט או ברכב אחר ואיזה?.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...