Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי חיפוש מדוקדק בנתונים שלהם באתר של פיוניר עולה שההבדל היחיד בינהם (מלבד הפאנל הכפול) זה שב8600 אפשר 99 תיקיות וב9600 אפשר רק9 תיקיות

האם יתכן שמכשיר שיקר משמעותית ממכשיר אחר לא יציע כלום ? רק גימיק בפאנל ?

פורסם

9600 לא עובד עם 6.5 V?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=246&osCsid=fa125523d7b33aaba00fd9fe6d74717d

 

לדעתי זה אותו מכשיר אבל הנה פה יש לך קישור אחר שמוכיח את מה שאמרתי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

דעות לא מתקבלות מדובר פה על עובדות ולדעתי פיוניר מכירים טוב את המכשירים של עצמם

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4039_63891896_tab=B,00.html?compName=PNA_ProductDetailComponent

4V לפי האתר הרישמי של פיוניר, הוא כמוך בחר לציין נתונים של 960 כי זה נראה טוב יותר

פורסם

אז הוא מטעה וזה גרוע

בכל מקרה טעיתי. שמחתי ללמוד משהוא חדש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ההבדל הוא בעיקר במחלה החשמלית של הפאנל הכפול של הסדרה 9 ויש עוד כמה שינויים במסך, ובאנימציות. (כמויות)

וזהוא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה זה משנה?

אם המכשיר קולט רדיו, חדש באריזתו, עם אחריות טובה, מה אכפת לי שיבוא מאמריקה?

שינוי טיונר? אם זה ע"י מישהו מקצועי אין כל בעייה.

שאלתי את המתקין שלי, ואין הבדל אחרי השינוי (במידה ונעשה נכון).

ZZR

פורסם

ההבדל הוא מידן, שזה עולה כסף.

 

ובוא אני אחדש לך משהו.

גם פיוניר הבינו מזמן שכדי לשמור על השוק שלהם באירופה,ולמנוע יבוא מארה"ב לכל חור בעולם.

חלק מהמכשירים החדשים שלהם לא ניתן לכייל ...

אפילו קלריון הבינה את זה , מ2005 לא ניתן לכייל את הרדיו לתדרים אירופאים.

 

ודבר שני ומאוד חשוב.

גם אם כתוב 4V....תקחו את זה בערבון מוגבל, פיוניר בניגוד לאלפיין\קלריון לא תמיד מדייקים בהצהרות שלהם.

 

אני לפחות אחרי שהשקעתי כלכך הרבה במערכת אני לא ממש שומע רדיו ומבחינתי זה בכלל לא רלוונטי.

בכל מקרה שכל אחד יעשה את השיקול.

המכשירים באירופה עולים כמו בארה"ב רק שהסימן משתנה מ$ לאירו.... אז לפעמים אם אתה לא ממש שומע רדיו משתלם להביא מארה"ב.

under construction..

פורסם
ההבדל הוא מידן, שזה עולה כסף.

 

 

ודבר שני ומאוד חשוב.

גם אם כתוב 4V....תקחו את זה בערבון מוגבל, פיוניר בניגוד לאלפיין\קלריון לא תמיד מדייקים בהצהרות שלהם.

 

לא אכפת לי כמה זה עולה, אם אני רוכש deh-p770mp של פיוניר, מכוייל ברדיו,

למה שיפריע לי כמה זה עלה לחנות/ליבואן?

 

בקשר לנושא השני אתה צודק:פיוניר לא עומדים בהצהרות, קראתי פעם שהpreout שרשום 6.5v

בחלק מהדגמים הוא כמו 4v בדגמים אחרים של פיוניר, פשוט מדידה אחרת.

ZZR

פורסם

יש גם עוד טריק של רמאות, לפעמים יש 6.5 וולט לסאב, ובמנואל באותיות קטנות רשום שהקדמיים והאחוריים זה רק 2 וולט

 

אגב ניר אז מה זה אומר ? שלאלפיין לא אכפת שיעשו יבוא מקביל ?

פורסם

כנראה שלא מפריע להם, הם מאמינים ובצדק שאם קנית בארה"ב, תוכל להשתמש בישראל,

 

רק ע"י שינוי הגדרה ,בלי יותר מדי שטויות ומעבדות יבואנים.

השיטה מוכיחה את עצמה, כי אני לדוגמא, לא אסתכן בפיוניר מחו"ל שלא ניתן לכיול.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...