Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנת מידן, המשחק הוא לא לגזול כסף למפיצים, מה זאת אומרת ? פיוניר נועלת אותך בצורה כזאת שהמפיץ באירופה מובטחת לו הכנסה - וכך גם המפיץ בארה"ב, עם אלפיין המצב הוא כזה שבפועל 70 אחוז נראה לי מהעולם קונים מארה"ב ועוד 30 אחוז - פראיירים :D

 

אגב : cherizli

זה חרטה כל האתר הזה שמגדיר לי רמקול כמנורה, לא הייתי מוכן להקשיב לו אפילו אם היה ממליץ לי להדליק את הפאוור בHU כדי לשמוע מוזיקה

 

בלי קשר : אם אתה קונה מכשיר שמקורו ארה"ב הדבר היחיד שאתה מפסיד זה הRDS, אם כלכך חשוב לך שיהיה רשום רדיו אסקיים במקום סתם 99FM כנראה שאתה לא מהאנשים שבכלל יש להם מה להתלבת מאיפה לקנות, כי כנראה אתה מאילו שקונים רדיו דיסק ב600 שקל, אז צודק תקנה דגם אירופי ב650

 

אבל אם אתה קונה מערכות מורכבות ומשוכללות תאמין לי שRDS לא יעצור אותך....כי ההבדלים במחירים מטורפים, סתם דוגמא קטנה : אלפיין 9855 בארץ הדגם האמריקאי ביבוא מקביל אפשר להשיג באיזור ה3K הדגם האירופאי מאפריל תקליין מתקרב ל4K אתה מוכן לשלם עוד אלפיה בשביל שם של תחנת רדיו ?

×
×
  • תוכן חדש...