Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוח המוזיאונים בקיבוצים - ראיתי בימים האחרונים פרסום של מוזיאון אופנועים בקיבוץ דפנה. לא ביקרתי בו, אבל אולי מי מחברי הפורום ירצה לסקור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 38 דקות, Buki כתב:

עוד במתחם מסתובב ה Farmall הזה, הוא משנות ה 50 או אפילו מוקדם יותר, כשמישהו חשב שזה רעיון טוב למקם את שני הגלגלים בקידמיים במרכז הכלי צמודים זה לזה. 

עוד קודם לכן הייתה גרסה עם גלגל קידמי אחד. 

כפי שרואים, הוא מסיע ילדים בין התחנות השונות בפעילות. 

 IMG_20260131_125705.thumb.jpg.9480c28e85b84195e066e0941715abfe.jpg

 

 

 

ממש זה:

דניאלגן - ציוד לגני ילדים | ספר הטרקטור בארגז החול | ספרים

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Buki כתב:

אותו Farmall עם גלגלים קידמיים מרוחקים זה מזה כמו שמקובל היום.

לדעתי זה פיצ'ר שניתן לשינוי/בחירה, כלומר להתקין סרן רחב או צר בהתאם לצורך המסויים.

 

אכן מכונות מעניינות ומרתקות בשלל הווריאציות. תודה על השיתוף וההעשרה🙂

 

וגם בתחום הזה העתיד כנראה יהיה חשמלי.

לדוגמה - ניו-הולנד חשמלי בעיצוב עתידני של פינינפרינה, שמיועד לבציר ענבי השמפניה...

 

*עריכה: למען הדיוק - זה למעשה אבטיפוס/קונספט, ולא משהו סידרתי. https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hjetutdyk

 

 

Untitl258ed.jpg

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 30 דקות, BoazB11 כתב:

לדעתי זה פיצ'ר שניתן לשינוי/בחירה, כלומר להתקין סרן רחב או צר בהתאם לצורך המסויים

אכן באחת התמונות מופיע טרקטור כזה בשתי הוריאציות. 

IMG_20260131_135158.jpg

 

פשוט לא מובן לי לאיזה מטרה צריך את הגלגלים הצמודים מקדימה מלבד אולי שיפור יכולת תמרון כי אפשר לתת זווית צידוד גדולה.

 

הם יוצרים עוד "קוליס" שלישי, פוגעים פגיעה נוספת בקרקע ובצמחים ומגדלים את ההתנגדות לתנועה. 

 

 

פורסם

תראה, "לא מובן" זה ממבט ראשון, זה נראה משונה ובכלים מודרניים אין כזאת תצורה. 

 

אבל כבר במוזיאון עצמו מקבלים תשובה לזה, למשל פה רואים ציוד (מזרעת או משהו, קיבוצניקים פה בטח יתקנו אותי) שנתלה באיזור הסרן הקידמי ואם הסרן היה רחב, היה מפריע לציוד הזה. 

IMG_20260131_135428.jpg

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Tom_22 כתב:

אתם לא הראשונים לשאול את זה. למשל כאן או כאן.

לפי העדויות בקישורים הנ"ל, היתרון הגדול הוא כושר תמרון,

וכפי שבוקי אמר, לפנות מקום לציוד עבודה שמותקן מלפנים.

ציטוט

גדלתי עם טרקטורים צרים מלפנים ושנאתי אותם.

כשנסעתי לשדה הם תמיד משכו שמאלה או ימינה, תלוי איזה גלגל היה קרוב יותר לשורה.

הייתי חולם על טרקטור רחב מלפנים עם שני גלגלים במרכז בין השורות.

כל אבן או גוש קפוא שהיית פוגע בו עם גלגל קדמי היה מתפתל על ההגה.

קיבלתי את הטרקטור הקדמי הרחב הראשון כשהייתי בן 14 בערך.

עכשיו יש לי 17 טרקטורים בשימוש קבוע ורק לאחד יש חזית צרה

בגלל שהוא נגרר הרבה עם החזית הצרה על עגלה קטנה מאחורי הטנדר.

לעולם לא הייתי חוזר לטרקטורים צרים מלפנים!!

 

 

התצורה הזו מזכירה לי מלגזות שבנויות ככה, רק שאצלן כיוון הנסיעה והנשיאה הפוך...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כן אחלה מקום.

5 קמ מהבית שלי.

גם 2 המוזאונים האחרים ביקאתי בהם. יפעת זה צמוד לקיבוץ ילדותי והשני גם בעמק.

אפילו צילמתי והעלתי פה תמונות.

זה שבעין שמר, הוא הכי חביב. גם זה חינם...

ודווקא תמיד מגיע לשם בשבת בבוקר. ועושה סיבוב בסדנא איפה שהם משפצים.

פגשתי שם בחור חביב עם דיפנדר שעבר 800 אלף קמ, רואה אותו מסתובב הרבה פה באזור.

 

Screenshot_20260203_201353_Photos.jpg

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 13 שעות, לירון .ה. כתב:

ודווקא תמיד מגיע לשם בשבת בבוקר.

אתה אומר שהמוזיאון בעין שמר פתוח בשבת בבוקר?

אם כן מצויין.

באתר שלהם רשום שפתוח רק בהתאם לפרסום זאת אומרת בימי פעילות. 

IMG_20260204_095935.thumb.jpg.4bad192d1cca50dffe734b32d52cbb35.jpg

 

 

 

 

פורסם

המוזיאון זה איפה שכל הטרקטורים בכניסה?

בדרך כלל הם עובדים שם בסדנה בשבתות.

ואני מגיע בבוקר.

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

טרקטורים הם יופי הנדסי.

כשפונקציונליות מכתיבה צורה והתוצאה פשוט יפה.

מצרף תמונות מהאוסף הפרטי בארץ, כולל טרקטור פורשה קטן וחמודי.

20240120_141316.jpg

20240120_141258.jpg

20240120_140812.jpg

 

 

20240120_135831.jpg

20240120_140128.jpg

עריכה אחרונה על ידי rashkana1
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם

פורשה ג'וניר. 

 

שם פה את הפרסומת המעולה הזו למרות שנראה לי שאין פה אחד שלא מכיר אותה...

זה הטרקטור הזה, 111 היה הטרקטור הכי קטן של פורשה. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

עשה לי חשק, אז הסתובבתי קצת בחצר הגדש אצלנו.

צילמתי 2 ותיקים שאני זוכר עוד מהילדות שכבר אז היו וותיקים...ועדיין מושכים.

ו 2 חדשים.

מה שאני הכי אוהב שאיך כל יצרן יש לו את הצבע המזוהה שלו. רואים ירוק, יודעים ג'ון דיר.

כחול,פורד. אדום. מייסי פרגינסון.

היה עוד ברקע שלא צילמתי. צהוב. מי מנחש?

 

20260209_130640.jpg

20260209_130708.jpg

20260209_130740.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...