Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

צהוב זה קטרפילר (או וולבו?)

כתום זה פיאט.

 

הפרגסונים האדומים תמיד הכי מחזיקים מעמד.

פשטות, אמינות, עמידות להזנחה.

הם גם היו זולים יחסית ולכן נפוצים.

ג'ון דיר תמיד היה המרצדס של הטרקטורים. ליגה בפני עצמו.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

יאפ  JCB

 

לפני 7 שעות, IsraCar כתב:

ג'ון דיר תמיד היה המרצדס של הטרקטורים

אני לא בטוח, הם טובים מאוד. יצא לי גם להשתמש באחד כזה די גדול ומשוכלל, וכן זו מכונה מדהימה.

בארצות הברית יש להם את Case, בתור מתחרים. והיה לנו אפילו אחד כזה גדול בגד"ש. אבל הם לא תפסו פה בארץ.

דווקא פנדט הגרמנית, נחשבת למרצדס של הטרקטורים.

אפילו למבורגיני עוד מייצרים טרקטורים.

אני חושב שהטכנולוגיה של העולם הזה, הרבה יותר מתקדמת מרכבים.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 9 שעות, לירון .ה. כתב:

20260209_130708.jpg

זה טרקטור של ולטרה, שלמיטב הבנתי אין להם ממש צבע שלהם כי אפשר להזמין אותם בכל צבע, והם מחברות הבודדות שעושות את זה (אולי היחידה?).

"ai motoare capul doare"

פורסם

יאפ זו חברה פינית, שיש להם מגוון צבעים גדול מאוד. בנוסף הם עושים התאמות אישיות לפי בחירה אישית, כולל חישוקים!

כפי שאתה רואה הקיבוץ בחר בלבן סטנדרטי ללא תוספת צבע מטלי ;)

אין כסף לחישוקים אדומים. בשביל לחרוש את השדה, לבן זה מספיק

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

עוד משהו מעניין  בתוספת להודיעה הקודמת. טרקטורים של Fordson ובטח גם אחרים באותה תקופה, בלא מעט מקרים הופעלו עם ציוד חקלאי קיים שהותאם במקור לסוסים. 

 

המפעיל ישב על הציוד, הפעיל אותו ושלט גם בסוס באמצעות מושכות.

 

במעבר לטרקטורים נוצרה בעיה, היה צריך נהג בטרקטור ומפעיל לציוד החקלאי, שני אנשים. 

 

ואז חברות חיצוניות התחילו למכור כל מיני מנגנוני Remote control שלפעמים היו ממש דומים למושכות כמו בתמונה הזו, אבל איפשרו הפעלה על ידי מפעיל אחד. 

 

104_2_40_Edwards_Cat_46_2.5d66e644c13f1.jpeg.9ba5b041aa6248808365ba42866ad356.jpeg

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קפצתי לשם עכשיו.

בדיוק סיימו לשפץ מייסי דגם 168, נראה לי.

ואחד של פורש.

המוזאון פתוח גם בשבת. והסדנא, זה החלק הכי מעניין שם.

 

20260516_092112.jpg

20260516_092059.jpg

20260516_091955.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 9.2.2026 בשעה 23:22, Buki כתב:

בלחיצה על הקלאץ' הטרקטור היה נעצר כיוון שתמסוגת החילזון שבה השתמשו מעבירה מומנט רק בכיוון אחד

אפשר הסבר/הפנייה?

בתאריך 9.2.2026 בשעה 23:22, Buki כתב:

המנוע היה רץ על קרוסין ("נפט") אבל מניע על בנזין לכן היו שני מיכלי דלק

מה?

פורסם
לפני 37 דקות, Haim_gds כתב:

אפשר הסבר/הפנייה

 

כשהמוט מסתובב המומנט עובר תמיד לגלגל השיניים.

 

בכינון ההפוך, כשגלגל השיניים מסתובב, לא תמיד המומנט יעבור למוט, תלוי בזווית השיניים. בזווית מסויימת המומנט לא יעבור אלא המגנון יבלם.

Worm_Gear.gif.79d002282550233a1e142c77356858f3.gif

 

לפני 37 דקות, Haim_gds כתב:

מה?

ה"נפט" היה יותר זול, הבנזין אז היה יקר.

 

מנוע קר היה מניע על בנזין כי לבנזין יכולת אידוי יותר טובה והיה קל להניע.

 

לאחר מספר דקות עבודה כשהמנוע היה מגיע לטמפרטורת עבודה אפשר היה לעבור ל"נפט" שיש לו יכולת אידוי נמוכה יותר אז בנוסף לקרבורטור היה מנגנון שמחממם את הנפט בשביל לשפר את האידוי.

 

 

פורסם (נערך)

תודה.

רעיון שימושי שלא הייתי חושב עליו היום. אצל אמא שלי עדיין נשאר עדיין תנור החימום עם הארובה, בפעם האחרונה שמילאה את המיכל (חצי קוב...) היא שילמה על ליטר נפט להסקה מחיר הקרוב לבנזין 98 אוקטן😀

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
תוספת

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...