Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

20190622_123645.jpg

 

זה קרוב לוודאי האוסף הכי גדול בארץ של טרקטורים וכלים חקלאיים ישנים. להערכתי מדבובר בכ100 כלים מתקופות שונות, חלקם במצב נסיעה משופצים יפה, אחרים פחות.

 

יש במקום סדנא בה מתנדבים משפצים את הכלים בימי שישי.

 

המבנה הוא הנגר חקלאי שנמצא בשדות שמאחורי המושב, גישה מכביש 553 (כביש רוחב מנתניה מזרחה) אבל סיכוי קטן להגיע לשם "על הדרך", אלא רק אם נוסעים באופן מיוחד.

 

האווירה נחמדה מאוד, גם מסביב להנגר מפוזרוים כלים ישניום ומכונות חקלאיות. בחצר מאחורי המוזיאון עוד תצוגה של טרקטורים במצב פחות יופה, קטר דיזל קטן וכבאית.

 

מקום נחמד לבקר בו למי שאוהב את התחום. מחיר כניסה 25 ש"ח.

 

פתוח עד שעה 13:00 כל השבוע כולל שישי ושבת, לא כולל יום רביעי.

 

 

20190622_124441_HDR.jpg

 

20190622_123945_HDR.jpg 20190622_124005.jpg 20190622_124032.jpg

 

20190622_124456_HDR.jpg20190622_124653_HDR-PANO.jpg20190622_124844.jpg

 

20190622_124705_HDR.jpg 20190622_124730_HDR.jpg 20190622_125026_HDR.jpg

 

20190622_124910_HDR.jpg 20190622_124924.jpg

 

 

20190622_123939.jpg 20190622_124121.jpg 20190622_125154.jpg

 

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה, הגיעו למוזיון כמה כלים מעניינים שהם דווקא לא טרקטורים.

 

זחל"ד, רכב  שנראה כמו אמבולנס עם הגה בצד ימין ומטוס (שהיה לדעתי מטוס ריסוס). נמצאים בשלבי שיפוץ, חוץ מהמטוס שאני לא ידוע למה מייעדים אותו.

 

123369590_1(3).thumb.jpg.61c1493e60ea6e2556e65c6e22be5595.jpg

 

325145843_1(4).thumb.jpg.6da9b3369564b4fa6306f9f1b58e04c8.jpg

 

680528483_1(2).thumb.jpg.6e3975f22c3c8f4fe750170fe3c627a2.jpg

 

1870084956_1(1).thumb.jpg.b9eb61c5f0101e5217c68e021f144800.jpg

 

151057600_1(6).thumb.jpg.a89e00ba519115b4d6175e7be5857a72.jpg

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 10 דקות, Igalz כתב:

זחל חלוד

זחל"ם זה זחלי למחצה. זאת אומרת הייבריד בין רכב זחלי לאופני. 

 

זחל"ד זה זחל"ם דיזל. 

 

 

 

כתבתי בהתחלה זחל"ם אבל מכיוון שבשלט ההדרכה שעליו כתוב זחל"ד, שניתי שיהיה כמו בשלט ושלא יהיו טענות על חוסר דיוק בפרטים 😁

  • מצחיק 1

 

 

פורסם

זה מטוס ריסוס.
כלי מדהים.
בין תא הטייס למדחף יש מיכל שבו שמים את החומר.
צריך לראות מטוס כזה עם טון אוריאה בחרטום ממריא כדי להבין.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לפני 5 שעות, sorvall כתב:

זה מטוס ריסוס.

יצא לי לראות מטוסים כאלה בפעולה, אולי אפילו את הספציפי הזה. לכן זהיתי אותו גם בתור מטוס ריסוס.

 

הוא היה גם סוג של כלי חלקלאי ויכול להיות תוספת נחמדה לתצוגה. 

 

אתה יודע את שם הדגם והיצרן של המטוס? 

 

 

 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 14.3.2021 בשעה 00:41, Buki כתב:

הקפצה, הגיעו למוזיון כמה כלים מעניינים שהם דווקא לא טרקטורים.

 

... רכב  שנראה כמו אמבולנס עם הגה בצד ימין...

 

680528483_1(2).thumb.jpg.6e3975f22c3c8f4fe750170fe3c627a2.jpg

 אז גם אני ביקרתי שם אתמול בצהריים, לפני הבחירות (אגב, בבוקר היינו בפארק הקטר באלרואי...). הכלי הזה הוא חתיכת כלי נדיר- האמבר 4X4. היחידי בישראל וממש לא נפוץ מחוצה לה. הנה שלט:

 

image.thumb.png.781454ce22bc5cc9a82a8799631ba400.png

 

בחוץ מצאתי מנוע של המקלארן הראשון:

 

image.thumb.png.096812621aabf4d3f84e70ebe46f3541.png

 

image.thumb.png.6e9c78caabed3805638095db3c68c858.png

 

😝

  • מעניין 1
פורסם

יש סיבה שעדיין משתמשים במטוסי ריסוס?

 

זה לא משהו שאפשר לתת לרחפן אוטונומי לעשות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

לפני 24 דקות, yohai71 כתב:

הנה שלט:

די בטוח שלא היה שלט על האמבר ביום הביקור שלי...אחרת כנראה הייתי שם לב. 

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 14.3.2021 בשעה 00:41, Buki כתב:

הקפצה, הגיעו למוזיון כמה כלים מעניינים שהם דווקא לא טרקטורים.

כניסה חופשית או שצריך לתאם\להזמין\קומבינות?

 

יש תמונות יותר ברורות של רישום המטוס? (4X-Axx)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא צריך לתאם. 
פתוח מ 8:30 עד 13 בכל יום כולל שבת (בשבתות וחגים 9 עד 14), לא כולל יום רביעי, דמי כניסה 25 שקל. 
 
רישום המטוס 4X-AWH.


 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...