Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שאני מאמין שזה יקרה,

אבל נניח מישהו רוצה להחליף נוזל קירור, הצליח לפתוח את הבאנד, לא הצליח להחזיר.

כמה עולה בערך גרר בתוך העיר?

איך לבחור גרר אמין שלא יעשה פאדיחה?

 

אני רוצה להחליף יותר בקטע של האתגר וה DIY לא בקטע של לחסוך כמה מאות שקלים..

תודה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, גולדן191 כתב:

הצליח לפתוח את הבאנד, לא הצליח להחזיר

אם יש לך קצת חוש טכני וידיים טובות והצלחת לפתוח את הבאנד עם כלי ייעודי והבנת את הרעיון אין סיבה שגם לא תצליח להחזיר אותו למקומו.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • אהבתי 1
פורסם
Just now, Camaro 92 כתב:

אם הצלחת לפתוח את הבאנד עם כלי ייעודי והבנת את הרעיון אין סיבה שגם לא תצליח להחזיר אותו למקומו.

עם פלייר הדבר הזה לא זז, חתיכת דבר בומבסטי, זה באנד הרבה יותר קשוח מכל סרטון שראיתי. תסתכל מה זה.. אם לא אצליח לפתוח לא אתקדם בכלל, מוסך.

להחליף שמן נראה קל יותר

נקווה שאצליח

Screenshot_2025-12-16-00-56-44-523_com.dot.gallery.jpg

פורסם

זה בנד שנפתח עם פלייר משאבות.

אם יש גישה נוחה ליד, זה נפתח ונסגר בקלות יחסית.

הבנד לא אמור להיפתח בקלות עם פלייר רגיל, יש יותר סיכוי שתפצע את היד מאשר שתצליח לפתוח וחבל. 

בכלל, לפני כל עבודה, תוודא שיש לך את הכלים המתאימים, אחרת אתה עלול לסכן את עצמך ו/או להיתקע. 

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, Moshe c כתב:

זה בנד שנפתח עם פלייר משאבות.

אם יש גישה נוחה ליד, זה נפתח ונסגר בקלות יחסית.

הבנד לא אמור להיפתח בקלות עם פלייר רגיל, יש יותר סיכוי שתפצע את היד מאשר שתצליח לפתוח וחבל. 

בכלל, לפני כל עבודה, תוודא שיש לך את הכלים המתאימים, אחרת אתה עלול לסכן את עצמך ו/או להיתקע. 

 

כזה, כן?

בדרך אלי

 

Screenshot 2025-12-17 170132.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קנה כלי מתאים.

אין סיבה שזה לא יפתח ואין סיבה שזה יפתח אבל לא ייסגר ותצטרך לגרור בגלל זה את הרכב.

יכול להיות מקרה קיצוני, שתילחם עם הבנד וכתוצאה מכך תשבור את הפיה של הרדיאטור אבל זה לא סביר.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני ממליץ תמיד לקחת בחשבון אפשרות שיתכן ומשהו לא יסתדר ולא תוכל לסיים את העבודה באותו יום, אולי תצטרך עזרה של חבר או עוד קצת ללמוד את החומר ובמקרה שאין ברירה אז מוסך. 

 

לכן. שיהיה גיבוי איך לנסוע לעבודה או ללימודים  למחרת.

שהעבודה תתבצע במקום שאפשר להאיר בו את הרכב בלי בעיה ללילה או לכמה ימים.

 

אבל אם באים בגישה רצינית עם רקע תיאורטי וכלים נכונים, ולא מפעילים כוח גס ללא אבחנה,  סיכוי שמשהו ישתבש קטן מאוד.

 

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם (נערך)

הכללים בDIY:

אף פעם לא להתחיל לעבוד על הרכב כשאתה חייב אותו לנסיעה בקרוב.

אף פעם לא לעבוד על הרכב בזמן שהוא חוסם את הרכב השני.

אף פעם לא להתחיל תיקונים על יותר מרכב אחד בו זמנית.

 

נתקעת? הסתבכת? צריך להשיג כלי או חלק? לא נורא. לך לישון, תתייעץ, תקרא באינטרנט מה עושים, תביא את הכלי/חלק/חבר מה שצריך ותמשיך ביום אחר.

 

לגבי הבנד הזה, שום בעיה לפתוח אותו עם הכלי הנכון, זה שאתה הראית את התמונה שלו. לא פלאייר משאבות.

נתקלתי בזה פעם ראשונה לפני שנים. פלאנצ' מים נזל, קניתי חדש אצל VW בארץ וראיתי שאני לא מצליח לפתוח את הבנדים האלה. נסעתי 50 ק"מ לכל כיוון לקנות את הכלי כי הייתי חייב אותו מיידית.

עכשיו כמובן אפשר לקנות אותו בחנות בעיר שלי או להזמין מעליאקספרס..

 

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אגב הבנדים האלה- לא הצלחת להחזיר?

(כי הנבלה התעקם, או סתם כבר לא קפיצי ולא אוטם?)

קפוץ לטמבוריה, קנה אחד איכותי עם בורג, תרכיב, תמלא נוזל/מים זמנית ותסע למוסך/ חנות חלפים על הגלגלים...

 

הפעם הראשונה תמיד הכי מפחידה.

אחרי זה כבר מקבלים בטחון.

היתה לי דייהו רייסר שהיתה מגיעה למוסך פעם בשנה ל"יישור קו" לפני הטסט.

בשוטף טיפלתי בה בעצמי. זו היתה חווייה לימודית מהנה מאד. תמיד בעזרת הפורום פה בסוף זה הצליח.

 

  • אהבתי 3

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, natco כתב:

אגב הבנדים האלה- לא הצלחת להחזיר?

 

פלייר רגיל לא מזיז לבאנד הזה... מחכה לפלייר פטנט שיש לו מין "כפית" ו"יעני מזלג" כמו התמונה ששלחתי פה.. בהמלצת גאוס ושחר.

אבל ביחס לסרטונים ביוטיוב, כל הבאנדים שם נראים פחות מפלצתיים מזה. דאוץ אמר שהוא התעסק עם באנד כזה בדיוק, ככה שמאמין שיהיה בסדר.

אין אף סרטון ביוטיוב של החלפת נוזל קירור עם VTi 1.6 פג'ו 208 2014 שיש לו באנד מפלצתי כזה, הם בדרך כלל נראים יותר פשוטים, יהיה בסדר. בסה"כ נראה שיש מקום להכניס את ה"כפית והמזלג" ככה שישתחרר.

 

כן, החבר'ה פה בפורום מאד עוזרים, אחלה פורום, הייתי צריך להירשם שנים קודם :)

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

 

 

1:38 וב1:59

אותו באנד בדיוק. לא ממציאים באנדים מיוחדים בכל מנוע

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

 

 

1:38 וב1:59

אותו באנד בדיוק. לא ממציאים באנדים מיוחדים בכל מנוע

תראה תדבר הזה שמסומן

מה זה ? איזה עובי

אצלך בסרטון זה לא ככה, אני טועה?

 

Screenshot_2025-12-17-20-11-44-541_com.dot.gallery.jpg

תסתכל שוב בבקשה, הבאנד שיש לך שונה משלי ופחות בובמסטי. שלי ככל הנראה ייפתח אך ורק עם הפלייר משאבות CLAMPS המיוחד.

פורסם (נערך)

לדעתי אין יתרון לבנדים האלו, והם מתוכננים כך בכדי להקשות לפתוח אותם למעט מוסך או מכונאי. אני אישית כל בנד כזה מפרק ושם בנד רגיל כשכיוון הבורג למקום שהכי נוח לגישה. ככה אם אתקל שוב בבעיה לא אצטרך לשבור את הראש איתו ומספיק שיהיה לי מברג רגיל בזמינות אוכל לפתוח אותו. בגדול רוב המכונאים בארץ עושים כך ובמקרה הזה אני מסכים איתם.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, נירו72 כתב:

לדעתי אין יתרון לבנדים האלו, והם מתוכננים כך בכדי להקשות לפתוח אותם למעט מוסך או מכונאי. אני אישית כל בנד כזה מפרק ושם בנד רגיל. ככה אם אתקל שוב בבעיה לא אצטרך לשבור את הראש איתו ומספיק שיהיה לי מברג רגיל בזמינות אוכל לפתוח אותו. בגדול רוב המכונאים בארץ עושים כך ובמקרה הזה אני מסכים איתם.

איך הוא אומר בסרטון, השטן יצר אותם? וואלה כן, נראה ככה

ושלי יותר בומבסטי ממה שהוא מראה

 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...