Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה מסוגל לנסוע 4 פעמים בשבוע מודיעין ירושלים + נסיעות עירוניות קצרות

אני מתלבט בין:

 

פונטו 75 (94-96)

סופר לנסר ( 93-94)

שרייד 1.3 ידני (93-95)

ג'אסטי 1.2 ידני (93-)

איביזה 1.4

פיאט בראבה

קיאה פרייד ( למרות שהוא נראה זוועה עם מכניקה מתקופת המנדט )

 

הצרפתיות היחידות שאני מוכן לשקול הן saxo vts,106 s16/rally/xsi אך לא בשלב זה של החיים (והכיס)

על מה אתם הייתם הולכים ומאיזה מהאופציות הנ"ל כדאי להיזהר?

 

תודה.

פורסם

חחחחח מצחיק אתה S16 ...

 

אני הייתי הולך על הג'סטי! בראבה בכלל לא אמינה!

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

לך על הפונטו לפי דעתי, אבל תשתדל כזו שלא עברה התעללות השכרה או חברה... רכב זול לקניה, זול לתיקונים וחסכוני בצריכת דלק...

פורסם

בדקתי בדיקה ראשונית ג'אסטי 93 ידנית עם 100Kק"מ אבל עם מדחס מזגן מקולקל

האוטו נראה במצב טוב אבל לא מלוקק.מה דעתכם ( לא חשוד קצת 100K לרכב בן 12?)

פורסם

מה שמשנה ברכבים הללו זה המצב בפועל שלהם. אם אתה חושב שזייפו את הק"מ, תבקש לראות היסטורית טיפולים (במידה ויש). גם מספר הידיים יכול להגיד משהו, רכב יד שמינית עם ק"מ נמוך במיוחד נשמע חשוד.

 

מתאים לך לנסוע ברכב בלי מזגן? קח בחשבון שעלות התיקון יכולה להיות יקרה למדי.

 

גיא

פורסם
פונטו, מאזדה 121, ופיאסטה הן אופציות טובות לאמינות.

 

גיא

יש שוק למכוניות האלה? למה לא ראיתי שמוכרים אותם כמעט, כי אני מעוניין.

פורסם

ל121 יש שוק טוב, ורכב במצב טוב ימכר מהר, לרוב גם עם שלט בלבד, ולכן לא רואים אותם כל כך הרבה בעיתונים.

 

גיא

פורסם

הרכב המושלם בשבילך יהיה ניסאן סאני גיר רגיל. מודל 93

דגם SLX I הזרקת דלק חלק גם עם ABS ררכב מאוד מאוד אמין . ועם הגיר רגיל גם דיי חזק

מנוע עם 100 כוחות סוס .16 שסתומים..

 

איבזור חשמלי מלא נוחות נסיעה טובה מזגן מקורי חזק .

כל היתרונות של יפני עם נוחות כמעט אירופאית .

חסרונות.

נהיגה משעממת. הגה לא מתקשר .

קשה למצוא כאלו למכירה במצב סביר.

אני מצאתי את שלי לאחר 5 מכוניות שראיתי.

אני כל כך הייתי מרוצה שחבר שלי שראה כמה הרכב מהסוג הזה טוב

שכשהלך לו הרכב בתאונה הוא קנה כמו שלי .

אה ותוכל למצוא אותן במחיר של כ20000 .

פורסם

יש לי סופר לאנסר ולכן אני יענה לך על השאלה.

מבחינת אמינות היא יותר טובה מכל המכוניות ברשימה שלך (אם כמובן מטפלים בה נכון)

מבחינת ביצועים היא גם הכי טובה (לדעתי) 114 כוח סוס ואוט שהוא בעצם טיל קרקע קרקע.

רק שמתי לב שכתבת שנת 93-94

בתקציב הזה של 25 כתנס לך שנת 95 (מחירון 23100)

ויתכן גם שנת 96

אל תלך דרומה מהשנים האלה כי רוב המכוניות יהיו מוזנחות.

לדעתי סופר לאנסר אחלה אוטו כשאתה תבדוק אחת לבדך שים דגש על:

תדרוש ליראות ספר טיפולים ותבדוק אם היו טיפולים לגיר, אם הוחלף שמן גיר בזמן, פילטר וכדומה.

תבדוק אם לגיר יש קולר חיצוני- הוא מותקן ליד הרדיאטור של הרכב מלפניו.

תבדוק שכל השמשות מקוריות, שמספר השילדה זהה לרישיון ומספר המנוע גם, סופר לאנסר אחת מהמכוניות הכי נגנבות בארץ והרבה מעדיפים על פני חלקים מסויימים (לא מנוע וגיר אלא יותר בכיוון של שמשות ופגושים) לשים דברים "לא מקוריים".

 

עכשיו לחלק הרע של סופר לאנסר

זוללת דלק!, כמובן ל עושה 6 קיומטר לליטר אבל בהחלט אוהבת דלק.

 

זהו

אני ממליץ

בהצלחה בקנייה

×
×
  • תוכן חדש...