Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כותרת

 

תודה מראש (:

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 17 שעות, DareDevil כתב:

כותרת

 

תודה מראש 🙂

אם אתה העובד הזר שווה לך ללכת על ויזת פליט.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 19 שעות, Derish כתב:

לצאת בהצהרה כזאת מבלי לתת קצת רקע על העובד המדובר זה כמו להגיד שאתה מחפש מישהו שמבין במחשבים. בחייאת.

 

עובדת זרה - סרילנקית, איזה עוד מידע צריך?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

 

לאיזו מדינה היא מתכוונת לנסוע?

 

איזה סוג ויזה מבוקש?

 

מה משך ומטרת הנסיעה, האם יש לה איזה בסיס להראות סיבה שלא תשאר באופן לא חוקי?

 

איפה נמצאת בארץ?

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

לאיזו מדינה היא מתכוונת לנסוע?

 

איזה סוג ויזה מבוקש?

 

מה משך ומטרת הנסיעה, האם יש לה איזה בסיס להראות סיבה שלא תשאר באופן לא חוקי?

 

איפה נמצאת בארץ?

 

1. אל תתפוס אותי במילה אבל נראה לי קפריסין, כרתים, יוון (שייט)

2. ויזת שנגן

3. נראה לי 10 ימים סה"כ - טיול (ברור היא מטפלת זרה לסבתא)

4. אזור המרכז.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אז תגיד ויזת תיירות. לא ויזה להגירה או עבודה או לימודים.

 

צריך עורך דין שיודע לפעול מול הקונסוליה הרלוונטית - זו של המדינה בה צפויה השהות הממושכת ביותר. בד״כ הקונסוליה בת״א תמצא יחד עם השגרירות.

 

כדאי להתקשר לקונסוליה ולקבל הדרכה. 

 

קפריסין אינה שייכת לשנגן. ויזה נפרדת. פנה לקונסוליה הקפריסאית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נסה לשאול בחברת הספנות. מניח שיש להם נסיון עם זה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני כשעה, tinoki כתב:

נסה לשאול בחברת הספנות. מניח שיש להם נסיון עם זה.

כבר הרבה שנים אין עבדים שחותרים בספינות.

  • מצחיק 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא מבין למה צריך עו"ד לכל דבר...

 

תפנה לשגרירות יוון וקפריסין, כאמור קפריסין לא בשנגן ולכן תצטרך לפעול מול שניהם.

בסך הכל צריך להגיש בקשה לויזת תיירות עד 90 יום, תראה איזה מסמכים צריך להציג (דרכון, תמונת פספורט, מסמך הבקשה, אסמכתות על הכרטיסים לשייט וכו'), לשלם עמלה ולקבל ויזה.
לא אמורה להיות בעיה מיוחדת... חשוב לעקוב באדיקות אחרי כל הדרישות ולשלוח הכל מראש כדי לצמצם זמנים.

פורסם
לפני 8 שעות, דג כתב:

לא מבין למה צריך עו"ד לכל דבר...

 

תפנה לשגרירות יוון וקפריסין, כאמור קפריסין לא בשנגן ולכן תצטרך לפעול מול שניהם.

בסך הכל צריך להגיש בקשה לויזת תיירות עד 90 יום, תראה איזה מסמכים צריך להציג (דרכון, תמונת פספורט, מסמך הבקשה, אסמכתות על הכרטיסים לשייט וכו'), לשלם עמלה ולקבל ויזה.
לא אמורה להיות בעיה מיוחדת... חשוב לעקוב באדיקות אחרי כל הדרישות ולשלוח הכל מראש כדי לצמצם זמנים.

זה לא הדרישה שלי, לכן מה שאני יכול לעזור, אני אעזור.

מסתבר בחיפושים בגוגל. צריך גם ויזה אינטר, ככה שזה לא רק לפעול מול יוון.

נקודה חשובה בג'בטה, איזה נוראי החיפוש שם, כל הלינקים שקיבלתי מתים והמידע על העו"ד/סוכנויות אשרה לא נכונות בעליל..

 

מה שכן, זו נישה כל כך קטנה שאין כל כך מידע על זה במרשתת..

יש בעיקר על הבאת עובדים זרים לישראל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

שאלת תם. 
העובד הזר מחזיק באזרחות של מדינה שלישת ?

למה לא לברר מה דרישות הויזה של אזרח אותה מדינה לביקור ביעדים המבוקשים ?
מה זה משנה שהוא עובד זר בישראל ? 
 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מסוג הדברים שקשה לדעת, פקידי הגירה הם אנשים חשדנים ויש להם הנחיות נוקשות שלא תמיד מוכרות לקהל הרחב. דוגמה אישיתֶשלי, משהו שונה לגמרי, אבל מדגים: לפני אי אילו שנים הכניסה שלי לארה״ב עם דרכון גרמני כמעט סורבה, למרות ששנה קודם לא היתה בעיה. בסופו של דבר התברר שבשנה הקודמת עליתי למטוס בקונקשן בפרנקפורט, והפעם טסתי ישיר מת״א, ולפקיד ההגירה נראה מוזר שאזרח גרמני יגיע מת״א. כשהבנתי את הבעיה הצגתי את הדרכון הישראלי (בלי אשרה) והוכנסתי.

 

בעקבות השרשור נכנסתי לאתר של שגרירות אירופית כלשהי בקולומבו ומצאתי פירוט הדרישות. זה ייתן כיוון ראשוני, ובשיחה עם השגרירות בארץ יהיה אפשר להשלים את רשימת הדרישות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

זה לא הדרישה שלי, לכן מה שאני יכול לעזור, אני אעזור.

מסתבר בחיפושים בגוגל. צריך גם ויזה אינטר, ככה שזה לא רק לפעול מול יוון.

נקודה חשובה בג'בטה, איזה נוראי החיפוש שם, כל הלינקים שקיבלתי מתים והמידע על העו"ד/סוכנויות אשרה לא נכונות בעליל..

 

מה שכן, זו נישה כל כך קטנה שאין כל כך מידע על זה במרשתת..

יש בעיקר על הבאת עובדים זרים לישראל.

בעקרון מה שדג כתב נכון אני חושב שיש גם ראיון בקונסוליה. מה זה "ויזה אינטר"?

מה שאתה צריך זה ויזה C עבור קפריסין וויזה C עבור שנגן שתוצא ע״י  המדינה בה תשהו הכי הרבה זמן (כנראה יוון), שתתן כניסה לכל מדינות שנגן (איטליה?)

לא רואה איפה עו״ד עוזר.

הגרמנים הכי מסודרים אז הנה הפרטים של מה שצריך לויזת שנגן כולל כל הטופסיאדה, הזמנת תורים וכו,. https://colombo.diplo.de/lk-en/service/schengen-visa-1437956

פה יש מידע על קפריסין https://www.gov.cy/en/information/visas/

בעיקרון אתם צריכים למצוא דרך לשכנע את נציגי הקונסוליה שהעובדת לא תבריז ותעלם באיזה מקום.

עוד נקודה: אזרחי סרי לנקה נדרשים גם לויזת A, לא שזה רלוונטי לכם, אזל זו אינדיקציה שהסיכוי לויזה יותר נמוך.

למה להסתבך עם טימטום מלאכותי כשהכי פשוט להתקשר למחלקה הקונסולרית בשגרירויות ולקבל שם את המידע?

 

 

 

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 21 שעות, DareDevil כתב:

נקודה חשובה בג'בטה

 

האם ChatGPT או פשוט AI הם ביטויים כ"כ ארוכים ומייגעים שצריך לרדד אותם עם כינוי של לחם איטלקי? זה אפילו לא הגיוני פונטית.

 

×
×
  • תוכן חדש...