Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.4.2025 בשעה 22:44, Derish כתב:

לענ"ד פלאייר פטנט שלא ניתן לפתוח עם יד אחת זה משהו שכבר מזמן היה צריך להוציא מהחוק.

 

מאד בגדול, ממש בגדול, תלונות מהסוג הזה מעידות על כך ש: א) הבעייה יותר במשתמש מאשר בכלי, או-ב) המשתמש לא בחר בכלי הנכון לעבודה... או שניהם.

גם אני חוטא לעיתים (רחוקות) בשימוש בפלאייר פטנט. לפעמים הוא בדיוק מה שאני צריך. 

ברוב המוחלט של המקרים, אני לא צריך את הנעילה שלו ואני משתמש במשהו אחר (למשל אותו קוקוריקו שהוזכר כבר :lol:). 

לשלי אין בכלל מנוף שחרור בידית, אלא פלסטיק יצוק. משהו כמו זה בתמונה, עם הצהוב, אבל לא בדיוק הדגם שלי. 

IRWIN Vise-Grip 10WR Fast Release Curved Jaw Locking Pliers 250mm (10in) -  VIST05T | Trading Depot

לא נתקלתי בבעיות איתו בפתיחה עד היום. 

 

בתאריך 11.4.2025 בשעה 06:54, Night Driver כתב:

אחד נפתח עם הזרת (אבל רק אם יש לך זרת מאוד מאוד חזקה) והשני עם האגודל. שניהם לא נוחים ושהיהם הורסים את האום באותה המידה.

בדיוק מה שהתכוונתי כשאמרתי שלא נבחר הכלי הנכון לעבודה... 

ראיתם פעם כלי כלשהו שמיועד לאומים, שאין לו קימור בשפתיים? אני שואל ברצינות.

אפילו לפלאיירים הסיניים יש חלק מעוגל, ייעודי לאומים.

פלאייר כתום אפור מקצועי 6"; עבה

 

לגמרי מבין ומסכים שלפעמים אין ברירה וצריך להשתמש במה שיש, ולפעמים דווקא פלאייר ננעל הוא הדרך הטובה  ביותר קדימה. זה לא אומר שזה הכלי הכי נכון לשימוש, מעבר למצב המסויים הספציפי שנתקלת בו, וצריך לקחת את החסרונות שלו במסגרת הזו ודי מיותר לבכות על "באג בעיצוב" כי הוא לא מתאים פרפקט לעבודה שהוא לא מתוכנן לעשות בצורה טובה מראש. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 4 שעות, ברווז כתב:

תלונות מהסוג הזה מעידות על כך ש: א) הבעייה יותר במשתמש מאשר בכלי, או-ב) המשתמש לא בחר בכלי הנכון לעבודה... או שניהם.

 

לשלי אין בכלל מנוף שחרור בידית, אלא פלסטיק יצוק. לא נתקלתי בבעיות איתו בפתיחה עד היום. 

 

היות ויצא לנו להיפגש בעולם האמיתי, אני יודע שאתה גבוה ורחב ממני בערך פי 1.3 וכך גם כפות הידיים והאצבעות שלך. לכן לא מפתיע שלא נתקלת בבעיות כאלה, כי יש לך white privilege שאתה אפילו לא מרגיש. לא פגשתי את נהג לילה (אם כי באופן אירוני, פגשתי את אחד הנהגים שלו), אבל אני מניח שגם שם הרעיון דומה. בכל אופן, פתיחה של פלאייר ננעל/פטנט עם האגודל ממקם את האגודל בצד המנוף ומפעיל כוח לא ממורכז. לעשות את אותה פעולה עם הזרת הרבה יותר נכון מבחינה פיזיקלית, דורש פחות מאמץ, וגם בטיחותי יותר כי הכלי לא נפתח במכה חזקה כמו אלו עם הנעילה הסטנדרטית. נראה לי שאני צריך לשלוח לשניכם את הדגם של סטנלי לנסיעת מבחן כדי שתבינו עד כמה הוא יותר ארגונומי.

 

כמו כן, אני לא מכיר הרבה אנשים שבוחרים בפלאייר הנ"ל בתור הכלי המתאים לעבודה כלשהי. שמעתי שיש כאלה, אבל אני משתדל להתרחק מהם. הנ"ל הוא בד"כ כלי חילוץ שמוציאים מהארגז כשהכלי ה'נכון' לא עבד או שמשהו השתבש בדרך.

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
  • אחראי פורום
פורסם

לעבודות מסגרות כשלפעמים נשארת יד אחת פנויה, זה (ודומיו מבחינת גודל) בפירוש ה-go to.

 

ואגב, הייתי בן הרבה מאוד שנים כשקלטתי את האפשרות להדק אותו בעזרת אלן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 21 שעות, Derish כתב:

לכן לא מפתיע שלא נתקלת בבעיות כאלה, כי יש לך white privilege שאתה אפילו לא מרגיש.

:LOL:

לפני 21 שעות, Derish כתב:

לעשות את אותה פעולה עם הזרת הרבה יותר נכון מבחינה פיזיקלית, דורש פחות מאמץ, וגם בטיחותי יותר כי הכלי לא נפתח במכה חזקה כמו אלו עם הנעילה הסטנדרטית. נראה לי שאני צריך לשלוח לשניכם את הדגם של סטנלי לנסיעת מבחן כדי שתבינו עד כמה הוא יותר ארגונומי.

תלוי בזרת... 

לפני 21 שעות, Derish כתב:

כמו כן, אני לא מכיר הרבה אנשים שבוחרים בפלאייר הנ"ל בתור הכלי המתאים לעבודה כלשהי. שמעתי שיש כאלה, אבל אני משתדל להתרחק מהם. 

:rofl::rofl::rofl:

הרגת אותי פה. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 13.4.2025 בשעה 11:01, Derish כתב:

בוחרים בפלאייר הנ"ל בתור הכלי המתאים לעבודה כלשהי.

למשל כמו להוציא ויזה לעובד זר?

נשמע כואב...

פורסם

כנראה צריך מומנט גדול כדי להוציא אותה.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא הגודל של המומנט, אלא השטח שהוא עובד עליו...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 22 שעות, Night Driver כתב:

ואני הייתי בו מעט מאוד 'נים כשהעפתי ציפורן כששחררתי אותו 


אני חושב שאתה מה שמוגדר בליטה סטטיסטית בכל מה שנוגע לבטיחות בשימוש באיזשהו כלי. כנראה איזה סבא רבא נולד מתחת לסולם עם מראה שבורה או משהו כזה…

×
×
  • תוכן חדש...