Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, Igalz כתב:

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על מחשבי מיני פיסי?

 

 

עכשיו?!

כשיצא ה-M4 Mini וכל הבית אפל והכל יכול לנגן ביחד בקלות?!

ועוד בפחות מהתקציב שלך...

למה?!

 

מה כבר לא רץ לך על המק שאתה צריך?

בשביל מה את מחפש התעסקויות מיותרות?

 

בשביל מה לקנות מחשב פחות טוב ביותר כסף בשביל משהו שאתה לא יודע שאתה צריך?

אם היית קונה משהו סקאלבלי, מודולרי, שאפשר לגדול איתו... מילא. אבל אתה קונה קופסא סגורה.

אז אם קופסא סגורה, אז מק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משחקים אכן אין במק. אין ויכוח...

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, Katom כתב:

לא חושב שבמחיר הזה אפשר לנצח מק מיני חדש ואם אתה רוצה חלונות אז גם עם פראללס הוא אוכל את כל מה שיש בתקציב לדעתי

כבר לא עובד כמו שעבד לפני עידן הm1 

זה לגמרי לא תחליף pc אלא אם אתה רוצה בעיקר את ה״חוויה״ של מערכת ההפעלה + התוכנות של מייקרוסופט (שאת כולן כמעט יש כבר שנים במק)

לפני 17 שעות, Nemesis כתב:

 

Parallels לא יעשה את העבודה? או VMWare Fusion Pro שהפך להיות חינמי לשימוש ביתי?

ראה תגובה קודמת.

זה מריץ מערכת הפעלה arm בחלונות שהיא הילד מחוץ לנישואין שלא לוקחים עליו אחריות …. 

 

לפני 12 שעות, Igalz כתב:

המחשב ששמת קישור אליו הוא בערך בתחום התחתון של מה שאני מחפש

הבעיה היא שחוץ ממחשבי מותג שנמכרים בעיקר בשביל אמינות + חוזי שירות למשרדים - השוק הזה דיי מת.

להסטרים מדיה כל מק או פיסי סבירים יכולים (שרת פלקס … אפשר אפילו על אנדרואיד, NAS , רספברי פיי ומה לא … ) וכל השאר השוק מתחלק בין לפטופים למחשבי דסקטופ בגודל מלא לגיימרים. לכן אתה לא כ״כ מוצא מה שאתה מחפש.

 

בקיצר - אם אתה מחפש למשחקים:

1. תבנה דסקטופ לגיימינג וסגור עניין. בטח אל תחפש מחשבים מורכבים.

2. תקנה קונסולה.

 

עריכה אחרונה על ידי Liviur
  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

בקיצר - אם אתה מחפש למשחקים:

1. תבנה דסקטופ לגיימינג וסגור עניין. בטח אל תחפש מחשבים מורכבים.

2. תקנה קונסולה.

אני לא מחפש מחשב למשחקים..

מחפש בעיקר מחשב PC שיאפשר לי להריץ בבית תוכנות שלא זמינות למק. או שאולי זמינות אבל על PC אני יכול להריץ אותן חינם ועל מק יעלו לי כסף.

אילו תוכנות בדיוק? אין לי רשימה כרגע.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

עבר הרבה זמן מאז שהרכבתי מפרט, אז לא לשפוט ובטח שלא לקנות, צריך לוודא שהכל פה תואם (לדוגמא צריך לעשות פלאש לבאיוס כי זה Z690 עם מעבד דור 14)

אבל מה דעתך על מחשב נייח קטן פשוט? 

https://tms.co.il/builds/480206

 

היתרון שתוכל בעתיד להוסיף RAM, להוסיף כרטיס מסך (תחת מגבלות מקום) ועוד.. יש לך גם את הפורטים שרצית בלוח אם ומעבד בכח 'מלא'.. 

עריכה אחרונה על ידי RG1
פורסם
לפני 23 דקות, RG1 כתב:

עבר הרבה זמן מאז שהרכבתי מפרט, אז לא לשפוט ובטח שלא לקנות, צריך לוודא שהכל פה תואם (לדוגמא צריך לעשות פלאש לבאיוס כי זה Z690 עם מעבד דור 14)

אבל מה דעתך על מחשב נייח קטן פשוט? 

https://tms.co.il/builds/480206

 

היתרון שתוכל בעתיד להוסיף RAM, להוסיף כרטיס מסך (תחת מגבלות מקום) ועוד.. יש לך גם את הפורטים שרצית בלוח אם ומעבד בכח 'מלא'.. 

זו בהחלט אופציה עדיפה מבחינת יכולת גידול.

מצד שני אני לא אוכל להשתמש בו בסלון..

בנתיים אני מתלבט לגבי הצעצוע הזה, עושה רושם שהוא עונה לי על רוב הדרישות, רק חבל שאין לו TB

https://ksp.co.il/web/item/336722

מצד שני יש את זה עם 2 פורטים של  TB, אבל עם זיכרון מיושן ומעבד נחות יותר...
https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=16806#whatis_pic
 

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

טונדרבולט, אתה סומך על לוח אם סיני שזה ירוץ בו טוב? שישחררו עידכונים?

וינדוז מזהה את זה כמו שצריך?

למה אתה צריך את זה?

 

בקישור הראשון שלך יש יציאת tb 4 אחת

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
פורסם
לפני 33 דקות, KipodYam כתב:

בקישור הראשון שלך יש יציאת tb 4 אחת

צודק, משום מה פספסתי את זה בהתחלה. כניראה אני כבר מבולבל מרוב מפרטים שקראתי. כניראה שאני אלך על המוצר הזה.

 

לפני 34 דקות, KipodYam כתב:

טונדרבולט, אתה סומך על לוח אם סיני שזה ירוץ בו טוב? שישחררו עידכונים?

וינדוז מזהה את זה כמו שצריך?

למה לא? זה לא בדיוק טכנולוגיה חדשה, למרות שלצערי היא מסרבת לחלחל ללפטופים פשוטים או לדסקטופים. היה לי TB בלפטופ עם וינדוס ב2019 שעבד מעולה..

וינדוס תומך בTB נהדר, גם וינדוס 10, ובטוח שוינדוס 11.

 

לפני 36 דקות, KipodYam כתב:

למה אתה צריך את זה?

כי זה מאוד נח, מחבר כבל אחד לתחנת עגינה פשוטה, והכל עובר עליו. גם מסכים, גם התקני USB, ובחלק מהמקרים גם חשמל (לא יודע אם רלוונטי למיניPC).

ככה אני יכול לנייד את המחשב בקלות מהסלון לחדר עבודה וחזרה מבלי להתעסק עם יותר מידי כבלים.

 

 

יום טוב גם לך

פורסם

בזמנו, הרכבתי מחשב רגיל על מארז מוקטן שיועד לשבת בסלון ולהריץ קודי או דומיו,

במרוצת השנים העפתי אותו כי זה לא היה מספיק נוח, בין היתר המאורר עשה רעש בסלון.

מחשב מיני קטן מהסוג שאתה מחפש, בדר"כ קירור פאסיבי ובגלל זה כנראה עם מעבד פחות חזק.

 

אני חושב שקודם כל תסגר על הייעוד של המחשב ולפי זה הדרישות שלך.

אם אתה רוצה יותר משאבים, לך על מחשב רגיל יותר (לדוגמא מחשב Small Form Factor שהוא אמנם קטן אך עם איורור אקטיבי).

 

פורסם
לפני 5 שעות, Igalz כתב:

כי זה מאוד נח, מחבר כבל אחד לתחנת עגינה פשוטה, והכל עובר עליו. גם מסכים, גם התקני USB, ובחלק מהמקרים גם חשמל (לא יודע אם רלוונטי למיני PC).

לא חייבים TB בשביל זה. גם תחנת עגינה מבוססת USB3 מסוגלת לספק את זה.

 

לפני 4 שעות, phpclub כתב:

בזמנו, הרכבתי מחשב רגיל על מארז מוקטן שיועד לשבת בסלון ולהריץ קודי או דומיו,

במרוצת השנים העפתי אותו כי זה לא היה מספיק נוח, בין היתר המאורר עשה רעש בסלון.

 

בסלון שלי יש משהו דומה (אבל מבוסס לינוקס). השקעתי בבידוד והשתקת המארז ככה שלא שומעים את המאווררים בזמן עבודה.

המארז נמצא מתחת לשולחן, כמעט בלתי נראה.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 7 שעות, borsood כתב:

לא חייבים TB בשביל זה. גם תחנת עגינה מבוססת USB3 מסוגלת לספק את זה.

נשים אמינות שניה בצד - התשובה היא בגדול שלusb c אין מספיק רוחב פס למסך (ובטח לא שניים) בפריימרייט, רזולוציה וצבעים טובים בלי כיווץ / איבוד איכות.

הוא כתב בפירוש גם מסכים. (אתה יכול לעשות את המתמטיקה - מסך  4k לבד ב60 הרץ באיכות מלאה יכול לקחת 12 גיגה , כשusb c נע בין 5 ל10 הסופר אופטימיות וthunderbolt מגיע ל40.

 

זה כמובן ישתנה עם usb 4 שהוא בעצם מקביל ל …… drum roll …. מוכן להפתעה ? Thunderbolt 3

😂

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 24.12.2024 בשעה 08:36, Liviur כתב:

ראה תגובה קודמת.

זה מריץ מערכת הפעלה arm בחלונות שהיא הילד מחוץ לנישואין שלא לוקחים עליו אחריות …. 

כבר לא. מיקסורופט, יצרניות ה- OEM ו- קוואלקום משלבות ידיים ודוחפות את זה חזק.

יש תוכנות legacy שלא עובדות ולא יעבדו לעולם כמובן. תלוי מה רוצים לעשות עם זה.

פורסם

זה עדיין לגמרי חצי כח ממק (גם השכבת תמיכה לאחור מהרבה סיבות)

ולגמרי לא יכסה שום סוג של משחקים.

 

בקיצר - זה פרויקט תחביב עדיין.

חשבתי שאולי עם copilot plus זה ישתנה - אבל גם זה נראה שלא ממש תופס

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא הייתי הולך על מעבדי אינטל דור 13\14. הייתי מחפש AMD. זולים יותר, חזקים יותר ובלי כל התקלות של מעבדי אינטל בזמן האחרון.

 

לגבי המק מיני - הופתעתי מתמחור הבסיס אבל אז ראיתי את עלות השדרוגים הפסיכית.


×
×
  • תוכן חדש...