Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לגגל לבד ולראות אילו משחקים עובדים במק ואילו לא. הוא לא תחליף למחשב גיימינג ייעודי

ביננו, כמה מקום כבר תופסת קופסא שאפשר לשים מתחת לשולחן?

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוזר לעדכן שלבסוף רכשתי HP Pro mini G9 400

עם מעבד i7-14700T ו16 גיגה ראם DDR5. הוזמן סטיק של 16GB נוספים ויותקן כשיגיע.

המחשב הגיע ללא מערכת הפעלה והתקנתי WIN11 פרו ללא שום בעיה.

שורות אלו נכתבות מהמחשב המדובר.

עלות - 3100 שקל אצל כרמל מחשבים, עם משלוח עד הבית.

דבר אחד שנאלצתי להתפשר עליו זה הTB. לצערי למחשב הזה אין. חוץ מזה בנתיים אני מאוד מרוצה.

 

לגבי זה

בתאריך 24.12.2024 בשעה 20:04, borsood כתב:

לא חייבים TB בשביל זה. גם תחנת עגינה מבוססת USB3 מסוגלת לספק את זה.

 

הבעיה שיש סלט שלם עם התקנים, ועצם זה שיש לך USB-C ממש לא אומר שיוצא עליו וידיאו. כלומר לא תמיד יש קווי DP שיוצאים על גבי הusb-c.

בלפטופים יחסית נפוץ שכן. בעיקר בדגמים הבכירים יותר.

במחשבי PC ממש לא.

לדוגמא במחשב שלי יש בפנל הקידמי שקע usb-c 3.1 gen2, אבל וידיאו לא יוצא עליו. לכן לתקוע תחנת עגינה USB3 לא נותן שום דבר.

 

image.png.f4d3cc662e977dd7bb64dc84a0444ba5.png

 

 

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 19 דקות, Igalz כתב:

במחשבי PC ממש לא.

מאכזב מאוד כי זה על גבול הטריוויאלי. (גם לא בלפטופים ... אולי בשילוב עם כרטיסי מסך חיצוניים זה איזה מחסום - אבל פה זה מובנה לא?)

מה הרוחב פס של היציאה הזו ? זה ככה בכולן ?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 10 דקות, Liviur כתב:

מה הרוחב פס של היציאה הזו ? זה ככה בכולן ?

10gbit/s, אבל רוחב הפס לא מאוד רלוונטי, שכן וידיאו אמור לצאת להבנתי על קווי DP יעודיים, והם פשוט לא ממומשים במקרה הזה, כלומר בלוח אם הזה ביציאה הזו.

מה הכוונה זה ככה בכולן? יש רק יציאת usb-c אחת.

יום טוב גם לך

פורסם

או ואוו ...

זה חתיכת הבדל מהמיני (2 usb c של 10 ג׳יגה , מאחורה 3 פורטים Thunderbolt 5/usb. 4 עם רוחב פס של 120 ג׳יגה - יאפ פי 12.

בזמן שהם ממליצים להשתמש בפורטים האחוריים לזה - אפשר גם בקדמיים)

 

10 ג׳יגה אמור להספיק למסך ברזולוציה בינונית. כנראה זה גם חלק מהמחשבה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 16 דקות, Liviur כתב:

זה חתיכת הבדל מהמיני

רק לחדד, יש למחשב הרבה כניסות USB גם מקדימה וגם מאחורה, פשוט רובן usb3 type A, ורק אחת usb-c

יום טוב גם לך

פורסם

יאפ יאפ. עם אפילו פחות רוחב פס לרוב (5 ומטה)

 

מעניין אם זה אינטל או יצרני מחשבים (אם יש מספיק רוחב פס או שזה עניין של עלויות של הפורטים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 40 דקות, Liviur כתב:

מעניין אם זה אינטל או יצרני מחשבים (אם יש מספיק רוחב פס או שזה עניין של עלויות של הפורטים)

שאלה טובה.. 

אגב עוד פרט מעניין לנושא, המחשב תומך בחיבור 3 מסכים (extended), מאחור יש יציאת hdmi ושתי יציאות DP, כך שמבחינת רוחב פס לוידיאו אין בעיה. פשוט אף אחד לא טרח להעביר וידיאו לusb-c

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

אגב עוד פרט מעניין לנושא, המחשב תומך בחיבור 3 מסכים (extended), מאחור יש יציאת hdmi ושתי יציאות DP, כך שמבחינת רוחב פס לוידיאו אין בעיה. פשוט אף אחד לא טרח להעביר וידיאו לusb-c

כנראה מיעוט בקרי usb ורוחב פס שמוקצה עליהם על הלוח אם. 👍

לפני 3 שעות, falou כתב:

שם את זה גם פה

 

 

רק אל תנסה לעשות שום דבר מהר על הssd, לא להשתמש באביזרים חיצוניים מהירים (תבדוק usb) ואל תצפה לשום ביצועי תלת מימד מהקופסא.

 

סתם עוד pc וסתם עוד וידאו על המצב של אינטל יוצר ממשהו אחר עם קליקבייט למיני :)

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...