Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, hans כתב:

אגב, ברמות הגבוהות של אודיו/וידאו מי ששולט זה בכלל לינוקס, לא מק ולא חלונות, אבל זה כבר השפיץ של האזוטרי

לא באולפני הקלטות.

לגמרי מק- בעיקר בגלל מה שכתבתי למעלה.

בוידאו זה קצת יותר מסובך כי תלוי בworkflow ובאיזה חלק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 12 שעות, Igalz כתב:

לגבי כלי cad/eda, חלק לא מבוטל מהם מציע גירסאות ללינוקס וניתן להתקנה על מק. אבל צריך לבחון כל מקרה לגופו.

לפני 8 שעות, Liviur כתב:

אני לא יודע מתי העפת מבט במק לאחרונה לגבי תוכנות - אבל כמעט אין תוכנה שאין לה גירסא למק / תחליף למק עם אותו מודל תשלום. אלא אם כן כמו שידידי ציין אתה מחפש ״מושאל״

זה המצב של יהרג ובל יעבור... אם אין לנו את היכולת במשרד להריץ על מק תוכנה ספציפית (שכולם מכירים, כולם עובדים ויש לה בסיס שירטוטים של מספר שנים) אז אין מצב שירכשו מק. דרך אגב, התוכנת EDA שהזכרתי... אני לא מדבר על תוכנות איזוטריות ו/או ספציפיות לתחום מאוד מסוים אלא על EDA מאוד נפוץ בפיתוח חומרה. 

 

ובנוגע ל״מושאל״ תרשה לי להזכיר כי המון פעמים שמהנדס מגיע למקום עבודה הוא מביא איתו ניסיון של תוכנות ״מושאלות״ שעבד איתן בעבר וכששואלים אותו מה הוא צריך אז התוכנה נרכשת.

 

לפני 12 שעות, Igalz כתב:

בנושא של תוכנות פירטיות (עאלק שרוור פריוור, על מי אתה עובד 🤣) בהחלט אין לווינדוס תחליף.

אתה אמרת, לא אני😁.

נכון להיום,  בהחלט אין לווינדוס תחליף.

 

פורסם (נערך)

פיתוח חומרה הוא תחום איזוטרי (במיוחד אם אתה מגביל את זה לאנשים שעושים גם וריפיקציה וסימולציה ולא עובדים בחברות שהרבה מהtooling פנימי) - עם כל הצער שבדבר (כי זה תחום סופר מעניין) ואכן רוב התוכנה והאימולטורים הרציניים הם לחלונות קודם.

 

כשאתה מרחיב אבל מעבר לEda גם לcad בכלליות ולpcb design אבל התמונה משתנה - אבל כמובן - זה התחום שלך יותר משלי (הידע שלי בתחום בן יותר מדי שנים ובעיקר ממשפחה ישירה שעסקה בתחום במהלך כל הקריירה שלהם).

 

לגמרי מקבל את מה שאתה אומר. לתחומים מסוימים - רק windows ללא תחליף.

(ולתחומים אחרים - חברות מצביעות ברגליים - גוגל ואמזון שציינת דוגמאות מצוינות - הלפטופ שניתן לכל המפתחים by default הוא מק. ולא כי הוא מגניב , זול מהתחרות או כל דבר אחר - אלא בגלל פרודוקטיביות , זמינות תוכנות נחוצות ואמינות חומרה לאורך זמן / הפחתה של downtime. אם היתה אלטרנטיבה רצינית - גוגל לא היתה שמה דולר אחד אצל אפל בהקשר הזה - וזו חברה שמפתחת מערכות הפעלה כולל שולחניות ומתכננת מעבדים בעצמה לדוגמא)

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

גוגל ומאזון נותנות מק כי הן לא רוצות להיות תלויות במיקרוסופט. זה הכל.

95% מהחברות עבדו ויעבדו עם WINDOWS כי אחרי הכל לACTIVE DIRECTORY אין שום תחליף.

עריכה אחרונה על ידי taranta
פורסם

95 אחוז של איזה חברות בדיוק?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למפתחים - סבבה. למרות שגם שם זה די מיותר בעיני אלא אם יש תוכנה שהם חייבים על מק.

מבחינתי לפטופ זה כלי לאופיס ומייל. בשביל השאר יש שרתים. גם למפתחים.

פורסם

דרך אגב ראיתי יותר מקים בסדרות וסרטים אמריקאים מאשר נתקלתי בעולם האמיתי🙂 ואני עובד בסביבת פיתוח (חומרה/תוכנה) יותר מ 30 שנה...

פורסם

לפני כשנתיים הגיע זמן הריפרש של המחשבים אצלנו בעבודה. רוב העובדים החליפו pc בpc. אני ועוד שני חובבי אפל לקחנו מק.

עובדים בפיתוח חומרה (vlsi) כך שגם ככה רוב העבודה היא על שרתי לינוקס.

מצד אחד אין כמעט תמיכה במקים בחברה וצריך להסתדר לבד עם כל מני תוכנות עזר שהיו זמינות בחינם בחלונות וקשה למצוא להן תחליף. אבל הסתדרנו. גם כל תוכנות הסקיוריטי של הקורפורייט קצת מסרסות את העבודה.

מצד שני, מהצד של בעלי החלונות אני כל פעם שומע מישהו מתעצבן (אופן ספייס) שהוא צריך לאתחל או שהמחשב עושה לו ריסטרט, או שיש בעיה בלוגאין. בזמן שהמק יכול לעבוד שבועות בלי ריסטרט ואני יכול לעבוד חצי יום מהבית בלי להיות מחובר למטען. ויש את הבונוס של לוגאין מהיר עם השעון, בלי להקיש ססמה בכל פעם.

אם הייתי צריך לבחור שוב, כנראה שהייתי נשאר על המק.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, taranta כתב:

א. אמריקאים באמת אוהבים מק.

ב. מה שלא תראה בסרט - תהיה בטוח שמישהו שילם כדי שתראה אותו.

אנשי החומרה, רבים ככל שיהיו, חיים בעולם נפרד לגמרי מזה של אנשי התוכנה. בעולמות שאני חי/חייתי בהם - ווב/שרתים/מובייל/saas - מק ועוד מק ועוד מק ועוד מק. בארץ.

 

ולמה? כי זה בעצם לינוקס, עם הפרש מחיר זעיר עד כדי טמטום בהשוואה למחשב שאתה מרכיב לבד ומתקין עליו אובונטו. לפתח ווב / פולסטק על חלונות אחרי 2015 זה שילוב של טמטום ומזוכיזם.

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

דרך אגב ראיתי יותר מקים בסדרות וסרטים אמריקאים מאשר נתקלתי בעולם האמיתי🙂 ואני עובד בסביבת פיתוח (חומרה/תוכנה) יותר מ 30 שנה...

אתה לא עובד בתוכנה. אתה בחומרה. תוכנה שמטרתה לתמוך בעבודה בחומרה זה... חומרה.

 

אה, ואי אפשר לפתח ל-iOS בלי מק אז... מכירים את הדבר הזה שנקרא אפליקציות לטלפון? כן, אפילו הממשלתיות? מק כי חייבים. אין פה חופש בחירה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 דקות, hans כתב:

אנשי החומרה, רבים ככל שיהיו, חיים בעולם נפרד לגמרי מזה של אנשי התוכנה. בעולמות שאני חי/חייתי בהם - ווב/שרתים/מובייל/saas - מק ועוד מק ועוד מק ועוד מק. בארץ.

 

 

נדייק - "אנשי התוכנה" (כהגדרתך) חיים להם בעולם שבו בין 2 נקודות עובר קו ישר אחד. גם אם יש קיר באמצע.

"אנשי החומרה" הם אלו שדואגים שהנ"ל יוכלו לעבוד, עדיף בלי שישברו בדרך את שאר הארגון או סתם יעשו פרצות אבטחה מפה ועד הודעה חדשה.

ובשביל זה צריך דומיין, WINDOWS,AD,GPO,DNS ועוד מיליון מערכות שקופות בשבילך שבלעדיהן לא תוכל לעבוד. וזו הסיבה שכל ארגון גדול מתבסס ויתבסס על WINDOWS בעתיד הקרוב וכנראה גם הדי רחוק.

בתקווה שINTUNE מתישהו יאפשר לנהל גם מקים בצורה סבירה. 

פורסם (נערך)

תסביר לי פעם אחת ולתמיד איך מערכת ההרשאות של חלונות עוזרת לך בתכנון צ'יפים. כולי אוזן.

 

מה שכתבת על אבטחה מזמן הופרך, אתה חי בעולם מאוד מסורתי. מאוד.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

דרך אגב ראיתי יותר מקים בסדרות וסרטים אמריקאים מאשר נתקלתי בעולם האמיתי🙂 ואני עובד בסביבת פיתוח (חומרה/תוכנה) יותר מ 30 שנה...

 

זה היה מאוד נכון עד ה-M1, ומאז... רואים אותו הרבה יותר, גם בבתי קפה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...