Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת ה 3008 החדשה.


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 30 דקות, yuvalganim כתב:

מודל Y הוא הרכב הכי נמכר בעולם היום.

אם זו ההגדרה שלך ל"איך לא עושים רכב נכון בהרבה אספקטים" אולי תסביר גם לאלון מאסק...

היה הרכב הנמכר באירופה ב 2023.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, yuvalganim כתב:

אם זו ההגדרה שלך ל"איך לא עושים רכב נכון בהרבה אספקטים" אולי תסביר גם לאלון מאסק...

כמות היא לא בהכרח מדד לאיכות...

נסעתי (לא נהגתי) פעם אחת בטסלה 3 וממש לא אהבתי את המינימליזם של תא הנוסעים ואת העובדה שכל פעולה מבוצעת ממסך המולטימדיה. זה כל כך לא אינטואיטיבי וכשזה קורה תוך כדי נסיעה - גם מסוכן.

זוכר איך לפני כעשור, בכתבות על 308 דור שני היו ביקורות על תפעול בקרת האקלים ממסך המגע.

בגילי המתקדם - אני מעדיף מתגים פיסיים שאפשר לתפעל בקלות בהושטצ יד מבלי להסיט מבט תוך כדי נהיגה.

לדעצי, הנדסת האנוש בפגו פחות גרועה מזו שבטסלה.

מעריך שעיקר ה-3008 שיעלו על האספלט הישראלי יהיו דגמי הבנזין, כך שההשוואה לטסלה y היא זניחה.

צריך לנשוות אותו בעיקר לטוסון או ספורטאז.

המנוע הצנום לא מעיד בהכרח על ביצועים פחות טובים ממנועי 1.6 הקוריאניים, רק לאחר מבחן ניצן יהיה לדעת האם הוא חלש מהם.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Cranky_CPA כתב:

 

בחלומות של אילון. 

 

מצרף לך רשימת הרכבים הכי נמכרים *בעולם* לשנת 2023 עם מספרי השוואה לשנת 2023.

מודל Y הוא הרכב הכי נמכר בעולם בפער.

 

image.thumb.png.58de3b0c5ff1577cb153cc824a401818.png

לפני 57 דקות, mottis כתב:

כמות היא לא בהכרח מדד לאיכות...

נסעתי (לא נהגתי) פעם אחת בטסלה 3 וממש לא אהבתי את המינימליזם של תא הנוסעים ואת העובדה שכל פעולה מבוצעת ממסך המולטימדיה. זה כל כך לא אינטואיטיבי וכשזה קורה תוך כדי נסיעה - גם מסוכן.

זוכר איך לפני כעשור, בכתבות על 308 דור שני היו ביקורות על תפעול בקרת האקלים ממסך המגע.

בגילי המתקדם - אני מעדיף מתגים פיסיים שאפשר לתפעל בקלות בהושטצ יד מבלי להסיט מבט תוך כדי נהיגה.

לדעצי, הנדסת האנוש בפגו פחות גרועה מזו שבטסלה.

מעריך שעיקר ה-3008 שיעלו על האספלט הישראלי יהיו דגמי הבנזין, כך שההשוואה לטסלה y היא זניחה.

צריך לנשוות אותו בעיקר לטוסון או ספורטאז.

המנוע הצנום לא מעיד בהכרח על ביצועים פחות טובים ממנועי 1.6 הקוריאניים, רק לאחר מבחן ניצן יהיה לדעת האם הוא חלש מהם.

 

אני מבין לגמרי את הטיעונים שלך, אבל הדור הצעיר חושב אחרת לחלוטין והיצרנים מכוונים אליהם ולא לדור המבוגר יותר.

בעוד 20 שנה מה שטסלה עושה יהיה הסטנדרט.

אנחנו רואים גם ברכבים הסינים החדשים, הרוב נעשה דרך המסך 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 3008 תתחרה לא רק מול הטוסון והספורטאז אלא מול שלל קרוסאוברים חשמלים סינים, מה שנמצא בשוק ומה שיגיע אוטוטו בתחילת 2025.

עם 136 כס צנומים ומחיר מופרך של 187K היא תתקשה להתחרות מול 204-272 כ"ס חשמלים במחיר נמוך יותר מה עוד שמדובר על גיר 6 הילוכים רובוטי חדש עם אמינות לא ידועה.

טיפשות מוחלטת לא להישאר עם גיר 8 ההילוכים של איסין, היה המרכיב הכי אמין ברכב ...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, yuvalganim כתב:

מה זה ג'וניפר?

 

 אם אתה לא יודע מה זה ג'וניפר (שבין היתר נועד לטפל בחלק מהחסרונות הקיימים של המודל y הנוכחית ולהעמיק חלק מחסרונות אחרים) אז אתה לא מכיר את דגמי טסלה כדי להגיב תגובה רצינית לגביהם.

 

טסלה מודל y נמכרה בכמויות שהיא נמכרה בגלל הייפ, בגלל חוסר בהיצע של רכבים חשמליים אחרים (בשוקי ארה"ב אין נוכחות בכלל של רכבים סיניים וחלק מיצרנים אירופאיים) ובגלל תופעת עדר עולמית חפיפניקית של חוסר ידיעה של מה באמת מקבלים במודל y או יותר נכון מה לא מקבלים.

 

וזה לא רק תפעול של הכל מהמסך זה עוד הרבה דברים אחרים שנוצרו למען גימיק וחסכון, שלא אפרט אותם כאן מאחר וכאמור זה לא מעניין את מי שכבר החליט.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 3
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודל Y שנמכרת באירופה מיוצרת בגרמניה ונחשבת מבחינת האיחוד אירופית למהדרין. מה שמאפשר לה למכור כמויות ביבשת, ולהתחרות בכל השאר.

המודל Y שנמכרת בארה"ב מיוצרת בארה"ב ונחשבת אמריקאית למהדרין.

 

אלה העובדות בתמצית.

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מציין וללא כל קשר שמי שנוסע במכונית חשמלית עם 200++ סוסים (נניח 272 במקרה שלי) פשוט מבין מה הפער ביכולת ובקלות שבה הכח מושג במכונית חשמלית,
רק הטווח גורם שמעט מפריע,
לא רואה איך הפיג'ו מתחרה בזיקר\לינק&קו02\אקספנג P6 לא באיבזור ולא בכח, וכמעט שכחתי גם בבטיחות סינים הגיעו לארופאים,
עוד מעט כיוונון למתלים והם סגרו את הפער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שרוכש הוא לא הלקוח של כל עדר החשמליות שהזכרת - הוא שמרן.

 

וכן - היבואן יודע שה-3008 כנראה לא יהיה גם לא ב-20 הדגמים הנמכרים ביותר. ימכור מאות מדגם ה-1.2 וכמות עשרות חשמליות ופלאג-אין. זהו.

 

הוא לא מתחרה ב-ATTO3, ואפילו לא בגירסת הפלאג-אין של ה-Seal U. עדיין הוא ימכור וגם ירוויח.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yuvalganim כתב:

מצרף לך רשימת הרכבים הכי נמכרים *בעולם* לשנת 2023 עם מספרי השוואה לשנת 2023.

מודל Y הוא הרכב הכי נמכר בעולם בפער.

 

image.thumb.png.58de3b0c5ff1577cb153cc824a401818.png

 

אני מבין לגמרי את הטיעונים שלך, אבל הדור הצעיר חושב אחרת לחלוטין והיצרנים מכוונים אליהם ולא לדור המבוגר יותר.

בעוד 20 שנה מה שטסלה עושה יהיה הסטנדרט.

אנחנו רואים גם ברכבים הסינים החדשים, הרוב נעשה דרך המסך 

 

אוקי, אבל זה נגמר. 

 

הסובסידיות התייבשו ומכירות של כל החשמליות (לא רק של טסלה) בקריסה מוחלטת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mottis כתב:

כמות היא לא בהכרח מדד לאיכות...

נסעתי (לא נהגתי) פעם אחת בטסלה 3 וממש לא אהבתי את המינימליזם של תא הנוסעים ואת העובדה שכל פעולה מבוצעת ממסך המולטימדיה. זה כל כך לא אינטואיטיבי וכשזה קורה תוך כדי נסיעה - גם מסוכן.

זוכר איך לפני כעשור, בכתבות על 308 דור שני היו ביקורות על תפעול בקרת האקלים ממסך המגע.

בגילי המתקדם - אני מעדיף מתגים פיסיים שאפשר לתפעל בקלות בהושטצ יד מבלי להסיט מבט תוך כדי נהיגה.

לדעצי, הנדסת האנוש בפגו פחות גרועה מזו שבטסלה.

מעריך שעיקר ה-3008 שיעלו על האספלט הישראלי יהיו דגמי הבנזין, כך שההשוואה לטסלה y היא זניחה.

צריך לנשוות אותו בעיקר לטוסון או ספורטאז.

המנוע הצנום לא מעיד בהכרח על ביצועים פחות טובים ממנועי 1.6 הקוריאניים, רק לאחר מבחן ניצן יהיה לדעת האם הוא חלש מהם.

התפעול בטסלה הרבה יותר מוצלח מאשר זה שהיה ב-308. לא צריך לחפור בתפריטים בשביל דברים סטנדרטיים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר נשמע הזוי, אבל אז רואים שמדובר על מחיר 2025, כלומר אחרי עליית המע"מ של חוחדש הבא ועם המיסוי החדש.

לא נכון להשוות אותו לרכבים שנמכרים  היום, בואו נשווה אותו לרכבים בקטגוריה שימכרו במחירי 2025 ואז נדע אם התמחור גבוה או שווה למה שרץ בשוק.

בעקרון המחירים התחרפנו, מכוניות מיני נמכרות שמחירי סופר מיני של לפני 5 שנים, סופר מיני מתקרב למחירי משפחתית, משפחתיות מתחילות מ180 אלף שקל שפעם היינו קונים בזה סקודה סופרב או הונדה אקורד.

המיסוי משתולל, היבואנים גוזרים קופון, אפילו ייבוא מקביל לא נותן לנו איזושהי בשורה, נראה שכולם מרוויחים חוץ מהצרכן שממשיך לשלם מחירי עתק על רכבים חדשים.

והבעיה הגדולה שמאוד קל לרכוש רכב חדש, כלומר קל לצאת מהתצוגה עם רכב חדש מהניילונים, קשה קצת יותר לשלם עליו.

אנחנו מדינה שחיה בתשלומים, עסקאות ל60 חודשים קדימה, אחרי 3 שנים נשאר לשלם על האוטו יותר ממה שהוא שווה כיד 2, אבל העיקר יש רכב חדש בחניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Cranky_CPA כתב:

 

הסובסידיות התייבשו ומכירות של כל החשמליות (לא רק של טסלה) בקריסה מוחלטת. 

לגבי טסלה, כנראה שאתה ממש לא מכיר את הנתונים.

ברבעון האחרון היא מסרה ממש בצפי, פספסה את ההערכה שלה במספר ממש זניח.

לא יודע על איזו קריסה אתה מדבר. אם כבר, הפסקת הסובסידיה רק משרתת אותה. כל שאר החברות מדממות המון כסף על כל רכב שיוצא. מבחינתם זה חמצן. טסלה היא היחידה שמרויחה על כל רכב שנמכר

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:

בכל מקרה - אין דיזל, אין גם 1.6 טורבו בנזין.

איך אומרים ב"כרישים": אני בחוץ 

 

אני לא מחסידיו הגדולים של איציק אוהב (ואהוב) קונצרן vag אבל כאן הוא 1000% צודק. מגרד את הראש איך הם ממשיכים עם המנוע 1.2 הבעייתי מאוד ולא ה-1.6 שהוא בונקר (יש לי אחד כזה בסי 5 שחונה בחניה).

 

גם שאלת ההיגוי לא מבוטלת. דגמי ה-phev שהגיעו לכאן לפני כ-3 שנים היו גמלוניים מאוד ואנמיים יחסית - תוספת שולית בכח והרבה מאוד משקל נוסף ...

 

מסכים שהתמחור הרשמי מנותק מהמתחרות ולכן הם יצטרכו לתת הנחות משמעותיות / טרייד אין במחירים ותנאים אטרקטיביים כדי להגר בעלי 3008 לדור הבא. מתקשה לראות מישהו שיש לו טסלה או אפילו קיה  ev6 (שעולה כ-254 אלף בגרסה הבסיסית) אפילו מעיף מבט לעברה.

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ArikM כתב:

לגבי טסלה, כנראה שאתה ממש לא מכיר את הנתונים.

ברבעון האחרון היא מסרה ממש בצפי, פספסה את ההערכה שלה במספר ממש זניח.

לא יודע על איזו קריסה אתה מדבר. אם כבר, הפסקת הסובסידיה רק משרתת אותה. כל שאר החברות מדממות המון כסף על כל רכב שיוצא. מבחינתם זה חמצן. טסלה היא היחידה שמרויחה על כל רכב שנמכר

 

 

 

זה לא משנה כמה המודל y מסרה ברמה העולמית בגלל מה שציינתי כבר ובנוסף מבנה השווקים השונים, מכסי מגן היצע מגוון רכבים מתחרים בכל מדינה וכו'

 

השוק הישראלי הוא דוגמה לשוק ללא מגבלות ועם מגוון רחב של יצרנים.

 

וכאן רואים שהטסלה מודל y רחוקה מלהוביל את השוק.

 

מצבה של המודל y יילך ויחמיר בישראל לדעתי ככל שיגיעו לכאן עוד ועוד רכבים מתחרים חדשים עם טכנולוגיות חדישות והמודל y נשארת במקום משנת 2019.

 

היא אולי תוחזק בהנשמה מלאכותית לזמן מסויים כאשר תגיע לישראל הג'וניפר בגירסה החדשה שלה עם הנעה אחורית וסוללה מוגדלת שכבר הוצגה בחו"ל כבר בגירסה הקיימת.

 

דרך אגב השנה ברמה העולמית נראה שהמודל y כבר לא תהיה הכי נמכרת.

 

 

 

 

לפני כשעה, G. P. Magnus כתב:

המנוע 1.2 הבעייתי מאוד

 

הוא כבר לא בעייתי הם עברו לשרשרת תזמון במקום רצועת תזמון (אם לא יהיו לו בעיות אחרות, אמרו שהיה לו גם בעיות רינגים).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, green כתב:

הוא כבר לא בעייתי הם עברו לשרשרת תזמון במקום רצועת תזמון (אם לא יהיו לו בעיות אחרות, אמרו שהיה לו גם בעיות רינגים).


בבסיס זה אותו מנוע. האם הבעיות נפתרו - אף אחד לא יודע. אכן היו בעיות עם הרינגים להבנתי.

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...