Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת ה 3008 החדשה.


פוסטים מומלצים

פורסם
  • אהבתי 6

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מבאס שמנוע 1.2 ליטר נמצא בלבו הפועם של אריה במשקל טון וחצי. צריך שם מנוע 1.6 לפחות, עם מעבר ל160 כוחות סוס. מנוע דיזל יהיה מבורך אף יותר.

בהקשר למתחרות, אני חושב שבמקומות בהן פיג'ו מצטיינת - עיצוב, נוחות, התנהגות כביש, אין לה באמת תחרות מהקוריאניות או היפנית המקבילות. אבל רוב הישראלים לא מחפשים את אלו, אלא מחפשים איך להוציא כמה שפחות כסף על רכב.

פורסם

שיהיה בהצלחה ללובינסקי , שוב במחיר של 187K לקבל מנוע 1.2 ליטר עם 136 כ"ס כדי להניע רכב במשקל של קרוב ל 1.6 טון...

מזכיר לי את השענטז בשנות ה 80 של אודי 80 עם מנוע 1.3 ליטר...

יש אלטרנטיבות , ויהיו עוד הרבה יותר ב 2025  ,אני מניח שהיבואן לא מכוון לרבת מכר , הוא מתמקד בעיקר במותגים הסינים שלו בדיוק כמו פריסבי .

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 56 דקות, CX25GTI כתב:

מזכיר לי את השענטז בשנות ה 80 של אודי 80 עם מנוע 1.3 ליטר...

אתה לא צריך ללכת כל כך אחורה בזמן - בדיוק לפני עשור שווק הספורטאז 1.6 ליטר...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה היה דחוף להחליף גיר אוטומטי פלנטרי 6/8 הילוכים יפני שהוכיח את עצמו, בגיר דו מצמדי? שיעשה 1/12 במקום 1/11? לא מצליח להבין, בטח לא בשילוב עם מנוע 3 צילנדרים שלפחות הגיר האוטומטי היה מפצה על הרעידות.

פורסם
לפני 19 דקות, mottis כתב:

אתה לא צריך ללכת כל כך אחורה בזמן - בדיוק לפני עשור שווק הספורטאז 1.6 ליטר...

לפחות היבואןתמחר את הרכב בצורה אטרקטיבית ולא הפליץ מחיר מופרך כמו במקרה הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

מניסיון שלי על פיז'ו 5008 המנוע הזה סוחב מצויין ולא מזה הייתי דואג.

 

בככל הרדיפה שיש לחלק מהאנשים אחרי ביצועים בכבישים ציבורים עמוסים בישראל עם מגבלות מהירות חוקית לא ברורה לי, איפה יש כבישים שבהם הביצועים של הפיז'ו הזאת לא יספיקו? אני לא מכיר תרחיש כזה.

 

מה שיותר מפריע לי בפיז'ו (בנוסף לחסרון ההזוי לדעתי של אוטו הולד) זה שהמתלה האחורי שלה בגירסת הבנזין הוא מסוג קורת פיתול שהוא מתלה חצי עצמאי ולא עצמאי מלא כגון מתלה רב חיבורי שקיים בגירסה החשמלית.

 

למה ברכב במחיר ובקטגורייה הזאת ועוד בפיז'ו שיש לה מוניטין של נוחות חוסכים כסף במתלים כאשר לכל המתחרים המרכזיים היצרנים לא חסכו כסף ויש בהם מתלה אחורי עצמאי.

 

אז במבחני רכב שנערכו לה נמצאה נוחות נסיעה גבוהה ואולם אין קסמים למתלה חצי עצמאי יש מגבלות ועדיין יהיו מצבים שבהם הנוחות תפגם עקב השפעה של מתלה בצד אחד על המתלה בצד השני.

 

כמו כן וכפי שציינו כאן כבר מדוע לעבור לגיר רובוטי עם סימן שאלה לגבי אמינות כאשר כל המותג הזה סובל מבעיות אמינות, מדוע לא ללכת על בטוח ולהישאר עם גיר פלנטרי מוכח, כדי לחסוך כמה ג'ובות? הזול יעלה להם ביוקר. כמו כן למה רק 6 יחסי העברה ולא 7 כמו ברכבים המתחרים?

 

(עריכה: מעבר ל- 6 יחסי העברה במקום 8 אמורה לפגוע בביצועים או לגרום לנסיעה בסל"ד גבוה יותר בכבישים בינעירוניים תלוי ביחסי ההעברה).

 

כמו כן שוב פיז'ו בוחרת עיצוב על פני פרקטיות והקונסולה המרכזית חודרת למרחב הפנימי של הנוסע ליד הנהג ותגביל את המרחב לרגל שמאל שלו, דבר שיאלץ אותו לשבת אחורה עם המושב ולהגביל את מרווח הרגליים למי שיושב מאחוריו, כמו שקרה בפיז'ו 3008 מהדגם הקודם.

 

בקיצור הם לא לומדים לקח שם, הם בונים על פלח לקוחות שפועל חזק מכוח הרגש אבל הקהל הזה נפגע ועלול להפגע מהם גם בעתיד.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
בתאריך 12.12.2024 בשעה 18:33, race driver כתב:

חוץ מהמיסוי על הרכב עצמו שמשאיר את החשמליות חזק במשחק,

יש את הבלו על כל ליטר בנזין,

ברגע שהמחושמלים ישלמו מס דומה,

לא תמכר כאן חשמלית אחת (חוץ מכמה משוגעים לדבר).

 

אז בינתיים כל אלה שלא יכולים להרשות לעצמם רכב חדש / חניה פרטית,

מסבסדים את נסיעת התענוגות כל הדרך אל הסופרצ'ארג'ר.....

 

ועוד מוכרים לנו שיש איזה קשר לדלקים פוסיליים ופליטת פחמן,

כאילו שתחנות הכח שלנו לא עושות את אותו הדבר בדיוק !


אתם באמת חושבים שאנשים ינטשו את הרכב החשמלי ברגע שהם ישלמו מס על ק"מ למשל?

בקשר לפג'ו, אם יאריס עולה כמעט 140K לפני כל עדכוני המחיר של 2025 מה נגיד ומה נאמר הפג'ו לא מתומחרת כזה הזוי... כנראה שאלו המחירים החדשים...
המחיר הוא לא הבעיה, גם אם הייתי שוקל לא הייתי רוכש אותה בגלל המנוע והגיר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

שיהיה בהצלחה ללובינסקי , שוב במחיר של 187K לקבל מנוע 1.2 ליטר עם 136 כ"ס כדי להניע רכב במשקל של קרוב ל 1.6 טון...

מזכיר לי את השענטז בשנות ה 80 של אודי 80 עם מנוע 1.3 ליטר...

יש אלטרנטיבות , ויהיו עוד הרבה יותר ב 2025  ,אני מניח שהיבואן לא מכוון לרבת מכר , הוא מתמקד בעיקר במותגים הסינים שלו בדיוק כמו פריסבי .

 

אז אולי זו שיטת מכירות ותיקה, בה מתמחרים משהו במחיר לא כדאי בכוונה כדי להכווין קהל לקוחות לרכוש מוצר אחר

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 14 דקות, fatboy1340 כתב:

אז אולי זו שיטת מכירות ותיקה, בה מתמחרים משהו במחיר לא כדאי בכוונה כדי להכווין קהל לקוחות לרכוש מוצר אחר

כן. להכווין אותו לקנות אטקה או ספורטאז'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
בתאריך 12.12.2024 בשעה 18:33, race driver כתב:

חוץ מהמיסוי על הרכב עצמו שמשאיר את החשמליות חזק במשחק,

יש את הבלו על כל ליטר בנזין,

ברגע שהמחושמלים ישלמו מס דומה,

לא תמכר כאן חשמלית אחת (חוץ מכמה משוגעים לדבר).

 

אז בינתיים כל אלה שלא יכולים להרשות לעצמם רכב חדש / חניה פרטית,

מסבסדים את נסיעת התענוגות כל הדרך אל הסופרצ'ארג'ר.....

 

ועוד מוכרים לנו שיש איזה קשר לדלקים פוסיליים ופליטת פחמן,

כאילו שתחנות הכח שלנו לא עושות את אותו הדבר בדיוק !

 "אני רק שאלה" על כמה חשמליות נהגת בחייך?
להבדיל (כנראה) מה3008 הזו לנסוע בחשמלית "חזקה" זאת חוויה אחרת לחלוטין, מי שנהג על חשמלית מתקה לחזור להנעה מכנית...
לדעתי גם בתחום העיצוב (למשל) הזיקר שלי לא נופלת מה3008, שלא נדבר על המרחב פנים לנהג ולנוסע ללא הקונסולה הענקית של הפי'גו.
עם 272 סוסים זמינים מול הפיג'ו- הפיג'ו פשוט לא במשחק כן אני יודע שבתחום המתלים יש לסיניות דרך ארוכה לעבור (מקווה יצא קיט לרכב שלי) גם תא המטען הוא קטן מידי.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם
לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

באמת חושבים שאנשים ינטשו את הרכב החשמלי ברגע שהם ישלמו מס על ק"מ למשל?

אצל רוב רוכשי החשמליות הפשוטות כמו גילי, אטו3, דולפין וכו - השיקול הוא כלכלי - חיסכון בעלויות - ברגע שרכב חשמלי לא משתלם, או אפילו חות משתלם הם יעברו לרכב היברידי או פלאג-אין.

רוכשי הרכבים החשמליים היקרים יותר קונים אותם בגלל האבזור ויחידת ההנעה החזקה - מי שקונה רכב במחיר מעל 200k שח -לא קונה אותו כדי לחבוך בעלויות.

  • אהבתי 1
פורסם

דווקא רכבי הפלאג אין די יצאו מהמשחק (לטעמי)
עם (נניח) 75 ק"מ בממוצע על חשמל טהור זה לא מספיק ם לנסיעות ארוכות (אפילו הלוך חזור יומית מהעבודה וטיפה להסתובב,

קנס על קלומטרג' גם אם מופחת, יהיה גם על רכבי הפלאג אין,
כך שיש מצב טוב שישלמו תוספת תשלום על לא מעט נסועה שתתבצע עם מנוע הבנזין.

ואנחנו הרי לא "פראיירים"

פורסם
לפני 53 דקות, llaavvii כתב:

"אני רק שאלה" על כמה חשמליות נהגת בחייך?
להבדיל (כנראה) מה3008 הזו לנסוע בחשמלית "חזקה" זאת חוויה אחרת לחלוטין, מי שנהג על חשמלית מתקה לחזור להנעה מכנית...
לדעתי גם בתחום העיצוב (למשל) הזיקר שלי לא נופלת מה3008

ייתכן,

רק קח בחשבון שבלי מדיניות המס האגרסיבית,

אם נניח שעל תענוג כמו הזיקר היו צריכים לשלם סדר גודל של קרוב ל300K,

ואם תוסיף לזה מס על נסיעה כמו בבנזין שמגיע לעשרות אגו' לק"מ,

כנראה שהשוק של הרכבים האלו היה מצטמצם מאוד לכאלו שמוכנים לשלם הרבה בשביל להתפנק.

מה גם שבמחירים כאלו יש עוד רכבים שאפשר להתפנק אתם. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, llaavvii כתב:

 "אני רק שאלה" על כמה חשמליות נהגת בחייך?
להבדיל (כנראה) מה3008 הזו לנסוע בחשמלית "חזקה" זאת חוויה אחרת לחלוטין, מי שנהג על חשמלית מתקה לחזור להנעה מכנית...
לדעתי גם בתחום העיצוב (למשל) הזיקר שלי לא נופלת מה3008, שלא נדבר על המרחב פנים לנהג ולנוסע ללא הקונסולה הענקית של הפי'גו.
עם 272 סוסים זמינים מול הפיג'ו- הפיג'ו פשוט לא במשחק כן אני יודע שבתחום המתלים יש לסיניות דרך ארוכה לעבור (מקווה יצא קיט לרכב שלי) גם תא המטען הוא קטן מידי.

זה שלך מתאימה חשמלית לא אומר שלכולם היא מתאימה וזה שלך יש ערך מוסף מהתאוצה או הגאדג'טיות לא אומר שכך זה גם עבור אחרים.

אישית התאוצה הפסיכית של החשמלית לא עושה לי את זה ביום יום והמצועצעות שלהם אפילו מציקה לי.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...