Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת ה 3008 החדשה.


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 38 דקות, green כתב:

מצבה של המודל y יילך ויחמיר בישראל לדעתי ככל שיגיעו לכאן עוד ועוד רכבים מתחרים חדשים עם טכנולוגיות חדישות והמודל y נשארת במקום משנת 2019.

שני דברים:

1. מתישהו יגיע דגם ג'וניפר שאמור לפתור בעיות מהדגם הקודם. (כבר כתבתי)

2. טסלה מקבלת עדכונים OTA אחת לכמה שבועות, בחודשים האחרונים התווספו לא מעט פיצ'רים חדשים במסגרת העדכונים האלו, כולל עדכונים שקשורים להוספה (!) של מערכות בטיחות שלא מומשו לפני כן.

אז כן, לא השתנה מ-2019 אבל התוכנה ממשיכה להתקדם ולשדרג את השימוש ברכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ArikM כתב:

לגבי טסלה, כנראה שאתה ממש לא מכיר את הנתונים.

ברבעון האחרון היא מסרה ממש בצפי, פספסה את ההערכה שלה במספר ממש זניח.

לא יודע על איזו קריסה אתה מדבר. אם כבר, הפסקת הסובסידיה רק משרתת אותה. כל שאר החברות מדממות המון כסף על כל רכב שיוצא. מבחינתם זה חמצן. טסלה היא היחידה שמרויחה על כל רכב שנמכר

 

 

באירופה ובארה"ב, מכירות הרכבים החשמליים נמצאות במגמת קריסה. ביום שבו המיסוי על רכבים חשמליים בישראל ישווה למיסוי על רכבים רגילים, הדבר יחסל את מכירות כל החשמליות. ליצרנים ניתנו למעלה מעשור להפוך את הטכנולוגיה לזולה ונגישה יותר, אך הם נכשלו. ללא סובסידיות, אין למכוניות חשמליות זכות קיום. אגב, זו גם הסיבה שהמכונית החשמלית נעלמה בתחילת המאה ה-20, אבל זה כבר סיפור אחר – ומאוד מעניין.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Cranky_CPA כתב:

 

באירופה ובארה"ב, מכירות הרכבים החשמליים נמצאות במגמת קריסה. ביום שבו המיסוי על רכבים חשמליים בישראל ישווה למיסוי על רכבים רגילים, הדבר יחסל את מכירות כל החשמליות. ליצרנים ניתנו למעלה מעשור להפוך את הטכנולוגיה לזולה ונגישה יותר, אך הם נכשלו. ללא סובסידיות, אין למכוניות חשמליות זכות קיום. אגב, זו גם הסיבה שהמכונית החשמלית נעלמה בתחילת המאה ה-20, אבל זה כבר סיפור אחר – ומאוד מעניין.


הרבה דברים קרו ונעלמו בעבר (שרשראות טיימינג, תיבות רציפות, הזרקת בנזין ישירה) אי שם בשנות ה 1990-2000 וחזרו שנים אח"כ במהדורות מוצלחות יותר. לדעתי אין להסיק מזה שנעלמה המכונית החשמלית בתחילת המאה ה-20 וחזרה עכשיו (האם גם אז היתה לה טעינה מהירה ותאוצה של 0 ל 100 קמ"ש ב 3 עד 7 שניות ?)
זו לא אותה המכוניות ולרוב אלו גם לא אותם הלקוחות, אין להקיש מהעבר על ההווה או העתיד.

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, איציק נ. כתב:


הרבה דברים קרו ונעלמו בעבר (שרשראות טיימינג, תיבות רציפות, הזרקת בנזין ישירה) אי שם בשנות ה 1990-2000 וחזרו שנים אח"כ במהדורות מוצלחות יותר. לדעתי אין להסיק מזה שנעלמה המכונית החשמלית בתחילת המאה ה-20 וחזרה עכשיו (האם גם אז היתה לה טעינה מהירה ותאוצה של 0 ל 100 קמ"ש ב 3 עד 7 שניות ?)
זו לא אותה המכוניות ולרוב אלו גם לא אותם הלקוחות, אין להקיש מהעבר על ההווה או העתיד.

 

למכונית החשמלית בתחילת המאה ה-20 היו יתרונות רבים על פני מכוניות הבנזין של אותה תקופה, כמו ביצועים עדיפים (יחסית לאותה תקופה), נסיעה שקטה, ובטיחות גבוהה יותר – לא היה צורך בהתנעה ידנית עם מנואלה, שהייתה עלולה לשבור לסתות במקרה הטוב וגולגולות במקרה הרע. עם זאת, מה שהוביל להיעלמותה היה המחיר: מכונית הבנזין הייתה זולה בהרבה לרכישה, ותדלוק לקח 2–3 דקות בלבד בתחנה.

 

קח מכונית חשמלית ותמסה אותה כמו מכונית בנזין, ותקבל פער של עשרות אלפי שקלים לרעת המכונית החשמלית. שום אקרובטיקה פסיכולוגית או מניפולציות אקסל לא יהפכו את הרכישה לכדאית מבחינה כלכלית. מדובר למעשה בגרסה מעוותת של רובין הוד – לוקחים מיסים מהשכבות החלשות ומשתמשים בהם כדי לסבסד רכישת מכוניות חדשות לעשירים. 

עריכה אחרונה על ידי Cranky_CPA
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוך גוטה.

תוריד את המיסוי על הבנזין גם ככה המיסוי בישראל על רכבים הוא מגוכח.

אבל כל מבנה המיסוי בישראל גרוע ובמקום לעודד צמיחה הוא מעכב צמיחה.

זה מה יש...

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהמיסוי על הרכב עצמו שמשאיר את החשמליות חזק במשחק,

יש את הבלו על כל ליטר בנזין,

ברגע שהמחושמלים ישלמו מס דומה,

לא תמכר כאן חשמלית אחת (חוץ מכמה משוגעים לדבר).

 

אז בינתיים כל אלה שלא יכולים להרשות לעצמם רכב חדש / חניה פרטית,

מסבסדים את נסיעת התענוגות כל הדרך אל הסופרצ'ארג'ר.....

 

ועוד מוכרים לנו שיש איזה קשר לדלקים פוסיליים ופליטת פחמן,

כאילו שתחנות הכח שלנו לא עושות את אותו הדבר בדיוק !

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eyalkar כתב:

חבר הפורום - green
אני מתפלא שעדיין לא ציינת כהרגלך בקודש
על חסרון כפתור - Auto Hold בפיגו 3008 החדשה. 🤪

 

עשיתי הפוך על הפוך 😂

 

אבל זו באמת בושה שרכב בקטגוריה ובמחיר הזה חסר את הפונקציה הזאת.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו ראה את הפיג'ו 408 על הכביש? לא? גם אני לא ראיתי.

 

אותו גורל יהיה לרכב הזה עם המנוע הזה במחיר של יותר מ-200 אלף שקל.

 

באמת חבל, כי יש לפיג'ו מנועים טובים יותר שהיבואן לא טורח להביא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב דיונים על רכב שאף אחד לא ישב בו ונהג בו ואף אחד לא יודע בכמה יימכר בפועל.

 

רק דבר אחד אני יודע. אם לא החליפו את האחראי על הנדסת האנוש לא מתקרב לאוטו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, shrie כתב:

מישהו ראה את הפיג'ו 408 על הכביש? 

כן, ראיתי 408 עם מדבקת איך הנהיגה שלי של הצבא (טלפון קוי ארוך...).

המצב של ה 408 התדרדר עד כדי כך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

121 מכוניות מדגם 408 נמכרו מאז השקתה בישראל בשנה שעברה. 20% נמכרו לציי רכב, השאר פרטיות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הו! עברו לתיבה רובוטית, זה סימן שהמנוע בסדר.

  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

הו! עברו לתיבה רובוטית, זה סימן שהמנוע בסדר.

ציפיתי לתיבה שכבר קיימת "על המדף" ויש איתה ניסיון - אבל לא.

במרשתת טוענים שמדובר בתיבת הילוכים כפולת מצמדים הייברידית עם מנוע חשמלי 48V (כ-20KW) בילד-אין. בגרסת ה PHEV מדובר במנוע חשמלי של 92KW ו-3 מצמדים.

המידע מוביל לאתר של חברה בלגית בשם "Punch Power-Train" שיש להם שת"פ עם סטלנטיס.

לא נראה שיש לחברה הזו שום קשר ישיר לחברות הגדולות שמייצרות גירים אוטומטיים (רגילים או כפולי מצמדים) - ואני לא יודע אם זה סימן טוב או רע.


מה שבטוח זה שאם סטלנטיס בחרו בהם כספק עיקרי לתיבות הילוכים הייברידיות של הקונצרן, זה חתיכת הימור מטורף ואני מקווה בשבילם שהם עשו את הכל, אבל ממש את הכל, בשביל לוודא שמדובר במוצר שהוא לא פחות ממעולה (מבחינת אמינות ואריכות ימים) - אחרת הם יורים לעצמם ברגל עם RPG.

המפרט של התיבה הרגילה (DCT, שאמור להיות כולל ההיבריד וה-PHEV) נותן תקווה אחת לרפואה: הקלאצ'ים רטובים (לרוב נחשב למוצלח יותר).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...