Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת ה 3008 החדשה.


פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא חושב שזה מתאים לכולם, בעיניי זאת הייתה תשובה לאמירה שלא תימכר אף חשמלית אם המיסוי יעלה,
יש לא מעט שכן יקנו, ובכלל גם התמורה בפיג'ו היא לא מהגבוהות ביחס למחיר.

 

לגבי התאוצה הפסיכית זה לא שביום יום אנחנו (בעיקר רעייתי שזה הרכב שלה) משתוללים אלא פשוט השקט והנינוחות שבה הנסיעה בכלל והעקיפה בפרט נעשים פשוט תענוג.

ובסוף פעם אחת כיוונת את המושב, מזגן, מראות קיבת בזיכרון ואתה כמעט לא מתסעק במסך (שינויי טמפרטורה\ווליום וכו אפשר לעשות מהקיצורים על ההגה),
 

פורסם
לפני 36 דקות, llaavvii כתב:

והנינוחות שבה הנסיעה בכלל והעקיפה בפרט נעשים פשוט תענוג.

 

זה נכון והיה נכון אפילו לגבי הרנו זואי של קאר2גו שהייתי נוהג בה באופן שוטף כבר משנת 2017 ואילך, עם 92 כ"ס ותאוצה של 13.5 שניות, כאשר בפועל במהירות עירונית גם מבחינת ביצועים גרידא היא השאירה אבק לכל רכב בנזין על הכביש.

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כאשר נכתב באחד ממבחני הרכב שיש להערך לעקיפות אני מבין שב 2025 זה לא רכב שאני רוצה לנהוג בו, שום סיבה שבעולם שניתן להצדיק זאת ברכב מודרני , מנוע 1.6 עם 180כ"ס היה מתאים יותר לרכב הזה.

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 30 דקות, CX25GTI כתב:

כאשר נכתב באחד ממבחני הרכב שיש להערך לעקיפות אני מבין שב 2025 זה לא רכב שאני רוצה לנהוג בו, שום סיבה שבעולם שניתן להצדיק זאת ברכב מודרני , מנוע 1.6 עם 180כ"ס היה מתאים יותר לרכב הזה.

זה לחוד אבל אני לא  קובע שום -ביעה כזו נחרצת לרכב שלא נהגתי בו 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 9 שעות, green כתב:

בקיצור הם לא לומדים לקח שם, הם בונים על פלח לקוחות שפועל חזק מכוח הרגש אבל הקהל הזה נפגע ועלול להפגע מהם גם בעתיד

 

גרין - כתבת מעולה ולענין.

 

היו לי בחיי סיטרואן סי 4, סי 5, ג׳מפי, ונהגתי רבות בפי׳ו 205, 407 ו-508. כיום אני על סי 5 איירקרוס. אני צריך להגיע בנוחות מנקודה א׳ לב׳ ועד היום בטווחי המחיר בהם psa חי לרוב, היה לו יתרון מובהק.

 

אני חושד שהסינים ולדעתי בעתיד גם חברה איטרטיבית כמו טסלה יצמצמו מאוד את הפערים, עד כדי כך שהמלך יהיה עירום. כבר היום מרצדס מתקשה מאוד בסין והאירופאים לא בכדי הטילו מכסים על חשמליות סיניות.

 

גיר דו מצמדי בלגי (שלהבנתי החברה המייצרת יצרה בעבר גיר בעייתי מאוד) במקום גיר בונקר יפני אכן רק יגרום לי במקום ללכת להחליף לרכב חדש בסוכנות סיטרואן לעשות נסיעת מבחן על סיניות phev או חשמליות על מלא כאשר אחליט להתחדש.

 

גם לא עוזר שהיבואן עם שם לא טוב ומייבא / מתמחר בצורה מוזרה מאוד. הרעיון של תמיד להביא את הדגם המקביל של סיטרואן אחרי פיג׳ו ובאיחור לא מבוטל (שנתיים בדרך כלל), יותר ממרגיז ותמוה מאוד.

 

 

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 11 שעות, G. P. Magnus כתב:

 

אני חושד שהסינים ולדעתי בעתיד גם חברה איטרטיבית כמו טסלה יצמצמו מאוד את הפערים, עד כדי כך שהמלך יהיה עירום. כבר היום מרצדס מתקשה מאוד בסין והאירופאים לא בכדי הטילו מכסים על חשמליות סיניות.

 

בכל הקשור לסינים כל מכס עליהם מוצדק , הממשל הסיני מתמרן את שער החליפין, את עלות המשלוח, מסבסד את היצור בצורה אשר מפרה כל אפשרות לתחרות אמיתית , ובכל נושא הסוללות נותן יתרון מחיר מובהק לתוצרת מקומית.

לצערי עוסק בתחום בו הסינים החליטו על הרס התעשיה המערבית , כפועל יוצא הוקמו עשרות קווי יצור שחלקם אינם פעילים, יצוא במחירי היצף משמע מוצר מוגמר במעט מעל מחירי חומרי הגלם + תובלה.

לא ניתן להתחרות בתוצרת סינית ללא מכסי מגן , הגיע הזמן להבין זאת, הרכישות הזולות בסין מגיעות על חשבון התעשיה במערב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 18 שעות, llaavvii כתב:

 "אני רק שאלה" על כמה חשמליות נהגת בחייך?
להבדיל (כנראה) מה3008 הזו לנסוע בחשמלית "חזקה" זאת חוויה אחרת לחלוטין, מי שנהג על חשמלית מתקה לחזור להנעה מכנית...
לדעתי גם בתחום העיצוב (למשל) הזיקר שלי לא נופלת מה3008, שלא נדבר על המרחב פנים לנהג ולנוסע ללא הקונסולה הענקית של הפי'גו.
עם 272 סוסים זמינים מול הפיג'ו- הפיג'ו פשוט לא במשחק כן אני יודע שבתחום המתלים יש לסיניות דרך ארוכה לעבור (מקווה יצא קיט לרכב שלי) גם תא המטען הוא קטן מידי.

נסיעה בטסלה, כזו שמאתגרת את שרירי הצוואר, לא באמת עושה חשק לעוד. עיצוב הוא ענין של טעם כמובן, הזיקר מיוחדת, אבל שהמיוחדות הופכת לנדושה, זה כבר מטריד את העין, לפחות את זו שלי. מה שבאמת טוב בהנעה החשמלית הוא ניצול טוב משמעותית של מרחב הפנים ונסיעה שקטה וחלקה.  אבל וזה החסם המסיבי, הוא ענין הטעינה. ולא רק זה בשלו העדר עמדה פרטית גם מייקר מאוד את עלותה גם מעורר את שאלת הזמינות הלא יציבה של עמדה ציבורית, אלא עצם הצורך לחבר את האוטו לשעות לעמדת טעינה, ציבורית כפרטית. אצלי שחי עם בנזין, בא לי או מתעורר הצורך לצאת עם האוטו, אני לא צריך לבדוק אם הטענתי מספיק זמן. היתרון המרכזי של רכב פרטי על ציבורי, זו עצמאות טוטאלית לניידות, רכב חשמלי מגביל את היתרון הזה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אצלי למשל אין את הבעיה של עמדת טעינה (בית פרטי), ויותר קבלנים היום מוכרים דירות עם חניה "והכנה לרכב חשמלי",
גם עמדות הטעינה הולכות ומתרבות ושוב לא חושב שזה מתאים לכל אחד וגם לי יש עדיין ובאופן "חזק" חרדת טווח.

אבל מכאן ועד מה שכתב שלאחר עליית המס החשמליות יעלמו מהנוף לדעתי המרחק רב מאוד.

 

סתם להשכלה מרבית האנשים לא "נתקעים" חצי עה בעמדת טעינה ציבורית, רובם מטעינם כמה שצריך עד ההגעה הביתה ואז זה בדרך כלל 5-10 דקות.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, רועי5 כתב:

ניצול טוב משמעותית של מרחב הפנים

 

בפועל זה לא קורה בהרבה רכבים חשמליים עם בגלל הריצפה המוגבהת שיש ברכבים חשמליים עקב הסוללה שמפחיתה את הגובה הפנימי של הרכב ועם בגלל שתאי המנוע של הרכבים החשמליים הם בפועל באורך דומה לתאי המנוע של רכבים דלקיים ולכן לא נחסך מקום לטובת תא הנוסעים.

 

אם כבר המצב הפוך בהרבה מקרים וניצול המרחב הפנימי עדיף דווקא ברכבים דלקיים, למשל רכבים חשמליים מסגמנט D שיש בהם רק 5 מקומות מקבילים בגודלם החיצוני לרכבים דלקיים מסגמנט D שיש בהם 7 מקומות.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 23 שעות, green כתב:

בככל הרדיפה שיש לחלק מהאנשים אחרי ביצועים בכבישים ציבורים עמוסים בישראל עם מגבלות מהירות חוקית לא ברורה לי, איפה יש כבישים שבהם הביצועים של הפיז'ו הזאת לא יספיקו? אני לא מכיר תרחיש כזה.

 

0-100 יכול להיות הגיוני, אבל אם תקרא את הביקורת של פולס תראה שיש בעיה עם האצות ביניים שמאוד חשובות לעקיפות למשל.

פורסם

יכול להיות שיש ירידה בתאוצות ביניים עקב מעבר מגיר עם 8 יחסי העברה לגיר עם 6 יחסי העברה וכתוצאה מכך יחסי ההעברה ארוכים יותר בגיר עם 6 יחסי ההעברה.

 

אבל יכול להיות גם שפולס מגיע מרכב חשמלי ורגיל לתאוצות שלו ונקודת המבט שלו לגבי מה זה תאוצות ביניים נורמליות ברכבים דלקיים התקלקלה 🤣

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
בתאריך 15.12.2024 בשעה 10:53, green כתב:

מניסיון שלי על פיז'ו 5008 המנוע הזה סוחב מצויין ולא מזה הייתי דואג.

 

הסיבה היחידה שהמנוע הזה סוחב מצויין היא שהוא נמצא הרבה יותר מדי בטווח הטורבו, וכתוצאה מכך צריכת הדלק רחוקה מאוד מהפרסום, וגרועה לרכב מודרני.

תחליף את ה-8 הילוכים ב-6 וזה יהיה עוד יותר גרוע.

 

זה שילוב שלא ראוי בשנת דגם 2025, והוא בעיקר מעיד על בעיה אמיתית של הקונצרן שמחפש איפה לחסוך.

 

 

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מבחן דרך חדש מכלכליסט:

 

 

רק תראו איזה הבדלים יש בהתרשמות בין בוחני רכב שונים.

 

בניגוד לפולס תומר הדר מבקר את נוחות הנסיעה ואת המרווח המצומצם במושב האחורי ומציין לטובה את יחידת ההנעה.

 

זאת בדיוק ההתרשמות שלי מהפיז'ו 3008 הקודמת דרך אגב, זה נראה שפיז'ו לא לומדים ולא משפרים את מה שצריך...

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, green כתב:

בניגוד לפולס תומר הדר מבקר את נוחות הנסיעה ואת המרווח המצומצם במושב האחורי ומציין לטובה את יחידת ההנעה.

 

אני לא חושב שהוא נהג ברכב אם זו השורה התחתונה

פורסם

רואים שהוא נהג זה סרטון וידאו 😉

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...