Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, itsik170 כתב:

 

בפרסומים של כלי רכב מתחילת שנות ה-90, היו מציינים באיזה ערים יש סוכנויות.

ואכן היו מפרסמים גם את הסוכנויות בעזה, רמאללה ושכם.

 

היה בכלל אופציה לקנות מאצלם רכבים ולקבל רישוי ישראלי?

כן, היה סוג של אולם תצוגה באשקלון, גם המסירה הייתה באשקלון.

עיקר הרכבים שנמכרו שם היו עם המנועים היותר גדולים. אצל לאו גולדברג היה רק עד 1300 סמ״ק בכל הקשור לקדט ואסקונה. וככל שאני זוכר המחיר ל 1.6 היה מופרך, כאשר אצל העזתי המחיר היה גבוה רק במעט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

 

לפני 22 שעות, farkash7 כתב:

בגלל זה אמרתי שאפשר לקחת את טסלה כמקרה מבחן, הם מפרסמים את "המחיר קניה".

אין מצב שהם משלמים 54,442 ש"ח מסי יבוא על מודל 3 בסיסית כמו שהם כותבים, זה לא סכום אמיתי אלה חישוב פורמלי או ישן ולא מעודכן (כמו שטסלה אוהבים).

עם מס של 35% + 7% מכס ותקרת הטבת מס של 50 אש"ח, מחיר יבוא יוצא 119 אש"ח

מצד שני 198 = 115 + 54.5 + 28.5, זה אומר שלפעילות המקומית שלהם אין הכנסות בכלל!

איך יבואן רגיל אמור לפעול ככה? זה כמו לקנות בחו"ל ב 50 ש"ח, לשלם 50 ש"ח מסים ולמכור ב 95 ש"ח?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 8 דקות, EvGriga כתב:

אין מצב שהם משלמים 54,442 ש"ח מסי יבוא על מודל 3 בסיסית כמו שהם כותבים, זה לא סכום אמיתי אלה חישוב פורמלי או ישן ולא מעודכן (כמו שטסלה אוהבים).

עם מס של 35% + 7% מכס ותקרת הטבת מס של 50 אש"ח, מחיר יבוא יוצא 119 אש"ח

מצד שני 198 = 115 + 54.5 + 28.5, זה אומר שלפעילות המקומית שלהם אין הכנסות בכלל!

איך יבואן רגיל אמור לפעול ככה? זה כמו לקנות בחו"ל ב 50 ש"ח, לשלם 50 ש"ח מסים ולמכור ב 95 ש"ח?

אין מצב שהם משלמים 54,442 ש"ח מסי יבוא על מודל 3 בסיסית כמו שהם כותבים, זה לא סכום אמיתי אלה חישוב פורמלי או ישן ולא מעודכן (כמו שטסלה אוהבים).

עם מס של 35% + 7% מכס ותקרת הטבת מס של 50 אש"ח, מחיר יבוא יוצא 119 אש"ח

מצד שני 198 = 115 + 54.5 + 28.5, זה אומר שלפעילות המקומית שלהם אין הכנסות בכלל!

איך יבואן רגיל אמור לפעול ככה? זה כמו לקנות בחו"ל ב 50 ש"ח, לשלם 50 ש"ח מסים ולמכור ב 95 ש"ח?

אין מצב שהם משלמים 54,442 ש"ח מסי יבוא על מודל 3 בסיסית כמו שהם כותבים, זה לא סכום אמיתי אלה חישוב פורמלי או ישן ולא מעודכן (כמו שטסלה אוהבים).

עם מס של 35% + 7% מכס ותקרת הטבת מס של 50 אש"ח, מחיר יבוא יוצא 119 אש"ח

מצד שני 198 = 115 + 54.5 + 28.5, זה אומר שלפעילות המקומית שלהם אין הכנסות בכלל!

איך יבואן רגיל אמור לפעול ככה? זה כמו לקנות בחו"ל ב 50 ש"ח, לשלם 50 ש"ח מסים ולמכור ב 95 ש"ח?

 

כל הכבוד שאתה לא חוזר על עצמך.

 

 

נ.ב.

יכולת לצטט שלוש הודעות שונות ולהגיב פעם אחת, 

הטכנולוגיה קיימת

-

פורסם

זה קורה כששולחים את ההודעה והמסך לא חוזר לפוסט ונראה שלא התבצעה שליחה. 🥺

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 דקות, ArikC כתב:

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rkcmjr3n1g

 

מה ? יבואנים עוברים על החוק? לא יכול להיות.

תהיו בטוחים שזו לא פעם ראשונה ולא אחרונה. 

 

את מי זה מפתיע ?

השיטה ברורה וידועה ומניעת תחרות היא לחם חוק בארץ.

דובר על זה פעמים רבות איך יש כאילו פה שמסרבים להכיר במציאות.

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ענף הדו גלגלי ריכוזי יותר מענף יבוא המכוניות, כאשר שלושה יבואנים, מטרו (סאן יאנג וימאהה), מאיר (הונדה) ועופר אבניר (קימקו) מחזיקים בנתח שוק של 90%.

זוהי פעם ראשונה שרשות התחרות מטילה קנס על יבואן מתחום הרכב באשמת פגיעה בתחרות, בעקבות שינוי בחוק שנכנס לתוקף בסוף 2023.

גם בעבר הואשמו חלק מיבואני רכב בהפרעה לייבוא מקביל, ובאיסוף מידע אודות מקורות האספקה של הייבוא המקביל והעברתו ליצרנים כדי שיפעלו להפסקתו. זו הפעם הראשונה שטענות כאלה הופכות לקנס ממשלתי על אחד מהם.

אודי עציון וואלה .

https://cars.walla.co.il/item/3711947

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
:fadein:
פורסם
לפני שעתיים, Daniel.K כתב:

ענף הדו גלגלי ריכוזי יותר מענף יבוא המכוניות, כאשר שלושה יבואנים, מטרו (סאן יאנג וימאהה), מאיר (הונדה) ועופר אבניר (קימקו) מחזיקים בנתח שוק של 90%.

זוהי פעם ראשונה שרשות התחרות מטילה קנס על יבואן מתחום הרכב באשמת פגיעה בתחרות, בעקבות שינוי בחוק שנכנס לתוקף בסוף 2023.

גם בעבר הואשמו חלק מיבואני רכב בהפרעה לייבוא מקביל, ובאיסוף מידע אודות מקורות האספקה של הייבוא המקביל והעברתו ליצרנים כדי שיפעלו להפסקתו. זו הפעם הראשונה שטענות כאלה הופכות לקנס ממשלתי על אחד מהם.

אודי עציון וואלה .

https://cars.walla.co.il/item/3711947

כל הכבוד. זה גם ענף שבו היבואנים זורקים ז*ן על החוקים.
-- רובם עושים צרות בלכבד אחריות;
-- אף יבואן שאני מכיר לא עומד בתקופת הזמן לספק חלפים (קרה לי עם 4, קרה לחברים עם עוד כמה)
-- חלק לא מוכנים לתת הצעות מחיר ללקוחות קצה פרטיים לחלפים, ומתעקשים שתלך למוסך

חלק גדול מבעלי הכלים, במיוחד קטנועים, צעירים וחסרי מודעות לחוק ולזכויות שלהם.

  • אהבתי 2
פורסם

החברה קיבלה קנס של 15 מיליון, ואני מניח שהמנ"כל ואו בכיר אחר קיבל קנס אישי של כ 400K .

לא מספיק , כדי להרתיע היה צריך לקבל קנס אישי בערך של 10% מהקנס של החברה , הוא הרי תוגמל על המכירות והרווחים אשר הושגו באמצעות מניעת תחרות , שישלם בהתאם, הוא וכל בכיר אחר במשק שמונע תחרות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 17 שעות, Daniel.K כתב:

ענף הדו גלגלי ריכוזי יותר מענף יבוא המכוניות, כאשר שלושה יבואנים, מטרו (סאן יאנג וימאהה), מאיר (הונדה) ועופר אבניר (קימקו) מחזיקים בנתח שוק של 90%.

זוהי פעם ראשונה שרשות התחרות מטילה קנס על יבואן מתחום הרכב באשמת פגיעה בתחרות, בעקבות שינוי בחוק שנכנס לתוקף בסוף 2023.

גם בעבר הואשמו חלק מיבואני רכב בהפרעה לייבוא מקביל, ובאיסוף מידע אודות מקורות האספקה של הייבוא המקביל והעברתו ליצרנים כדי שיפעלו להפסקתו. זו הפעם הראשונה שטענות כאלה הופכות לקנס ממשלתי על אחד מהם.

אודי עציון וואלה .

https://cars.walla.co.il/item/3711947


סה״כ קנס. לא נעים אבל גם לא מרתיע, זה לא יגרום לשום שינוי ארוך טווח למעט יותר זהירות פעם הבאה שזה קורה.
זה גם סימן פומבי לכל מי שאי פעם רצה להיות יבואן מקביל.
אין בארץ מקום לתחרות והיבואנים הקיימים לא מהססים לעבור על החוק כדי לוודא שלא תהיה תחרות.

פורסם
לפני 5 שעות, axSupreme כתב:


סה״כ קנס. לא נעים אבל גם לא מרתיע, זה לא יגרום לשום שינוי ארוך טווח למעט יותר זהירות פעם הבאה שזה קורה.
זה גם סימן פומבי לכל מי שאי פעם רצה להיות יבואן מקביל.
אין בארץ מקום לתחרות והיבואנים הקיימים לא מהססים לעבור על החוק כדי לוודא שלא תהיה תחרות.

ראית את היקף הקנס? אם הבנתי נכון, 15 מליון ש״ח. זה שקול לכ-5 שנות רווחים מכל מכירות המותג, אא״ט.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

זה קנס סופר כבד וחריג במונחים של בתי משפט/רגולטור בישראל.
כל כך חריג שאני חושש שאולי יש טעות בכתבה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

רק מניח את זה כאן:

image.png.6ab4607d20b6a3e00e36f882e8a88f13.png

  

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 9 שעות, zaf כתב:

רק מניח את זה כאן:

image.png.6ab4607d20b6a3e00e36f882e8a88f13.png

  

זה היה יכול להיות משמח אם הרכבים הסינים היו מביאים איתם את בשורת התחרות, סה"כ מה שקרה שהיבואנים הותיקים קיבלו זיכיונות למותגים סינים ודרכם גרמו להעלאה גורפת של מחירי הרכב בארץ לרמות הזויות של 175-200K ש"ח...

פאקינג קורולה\ אלנטרה \ נירו רכבי לחם וחמאה נמכרים במחירים של עד 190K לרכב משפחתי בסיסי...

 

 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...