Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


Daniel.K

פוסטים מומלצים

לפני 8 דקות, ArikC כתב:

יכולים להיות שני גופים שכל אחד מהם מחזיק 50 אחוז מנתח השוק ושניהם מוגדרים כמונופול

אז זה דואופול...

לפי הגדרה הם לא יכולים להיות מונופול אם יש עוד שחקן גדול. (מתקן את עצמי למרות שגם זה לא מדוייק)

אתה לא יכול לשחק עם הגדרות קשיחות לפי בקשתך.

לפני 5 דקות, CX25GTI כתב:

מתפלא ששרדת עד כאן.

מה האמריקאים הללו מבינים בתחרות , שילמדו מהישראלים איך עושים את זה נכון

יש לך אשכרה טיעון שמחזיק מים?

עריכה אחרונה על ידי David32
תיקנתי את עצמי לגבי מונופולים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 שעות, PinkDolphin כתב:

הסוכנות הזו בלאס-וגאס שמוכרת רכבי יוקרה בלבד, אסטון-מרטין, בנטלי, רולס-רויס, מאזרטי, קארמה וקוניגסאג:
https://www.towbinmotorcars.com/

ןמה ההבדל בינה לבין בווריאן מוטורס למשל בארץ. זה בדיוק אותו הדבר.

 

לפני 56 דקות, David32 כתב:

אותו הבעלים מחזיק עשרה ישויות עם שמות שונים ומוכר תוצרת של יצרנים שונים זאת תחרות???

אנחנו מגיעים למחוזות הזויים פה של הגדרת תחרות.

אם כך, כול מה שיבואני הרכב בארץ צריכים לעשות זה לפתוח חברות בת בעלות שם שונה - וכולם יהיו מבסוטים? פתרון קל ויחסית זול.

 

כל מה שיש לקבוצה האמריקאית זה אתר מרוכז שמציג את הדגמים של כל הסוכנויות במקום אחד. 

זה לא דילר שמתחרה בעצמו או מתחר מותגים. 
המיקומים הם לא כמו בית לובינסקי כאן. 

כאן יש לך צד שלישי שעושה את זה ונקרא icar למשל. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, ArikC כתב:

לעומת יבואן שמוכר לדילר, שהדילר הזה לא שייך ליבואן, והדילר הזה מחזיק עוד מותגים שלא שייכים לאותו יבואן, כבר לא בעיה שלי, אמרתי נואש.

 

תיכנס לאתרים האלה. הבדלי המחיר בין מכוניות במפרט דומה זניחים. זאת לא תחרות, בקושי שיקולי מלאי ונוחות הגעה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, David32 כתב:

אז זה דואופול...

לפי הגדרה הם לא יכולים להיות מונופול אם מונופול זה מעל 50% ולכול אחד מהשניים יש מקסימום 50.

אתה לא יכול לשחק עם הגדרות קשיחות לפי בקשתך.

מונופולין ובעל מונופולין
26. (א) 

בחוק זה, "בעל מונופולין", כל אחד מאלה:

(1) 

אדם שחלקו בכלל האספקה של נכסים או בכלל רכישתם, בכלל מתן שירותים או בכלל רכישתם, עולה על מחצית;

(2) 

אדם המחזיק כוח שוק משמעותי ביחס לאספקת נכסים או רכישתם, או ביחס למתן שירותים או רכישתם.

שוב, לא חייב להיות 50 אחוז ומעלה, וזה מוגדר בחוק כמונופולין.
יכול להיות גם עם 40 אחוז.


 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch28566 כתב:

ואז מתגלה שהיצרן מפרסם מחיר מומלץ לצרכן, אתה מגיע לדילר ומגלה שהוא בכלל דורש יותר. הדילר השכן לא פראייר, גם הוא דורש יותר.... 

הדולר דורש יותר או פחות מהמחיר המומלץ לצרכן, ואז אתה לוקח הצעת מחיר מודפסת מהדילר הראשון ונוסע לדילר השני, או שהוא יגיד לך לחזור לראשון או שתצא משם עם רכב במחיר זול יותר. 

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ch28566 כתב:

ואז מתגלה שהיצרן מפרסם מחיר מומלץ לצרכן, אתה מגיע לדילר ומגלה שהוא בכלל דורש יותר. הדילר השכן לא פראייר, גם הוא דורש יותר.... 

נראה שמעולם לא רכשת רכב בארה"ב , לא חדש ולא משומש.

עובד בחברה עם מפעל גדול ב NC , שולח במייל למספר דילרים בקשות להצעות מחיר , במקרה האחרון הזכור לי נרכשה הונדה סיביק לאחד מהעובדים על שם החברה כאשר הוא משלם את הליס , פערי המחיר עמדו על יותר מ 10% וזה באיזור נידח של NC.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

נראה שמעולם לא רכשת רכב בארה"ב , לא חדש ולא משומש.

עובד בחברה עם מפעל גדול ב NC , שולח במייל למספר דילרים בקשות להצעות מחיר , במקרה האחרון הזכור לי נרכשה הונדה סיביק לאחד מהעובדים על שם החברה כאשר הוא משלם את הליס , פערי המחיר עמדו על יותר מ 10% וזה באיזור נידח של NC.

 

אף אחד לא אמר שאין תחרות בין דילרים. אבל לא בכל מקום ולא בכל מצב.

אני מכיר אנשים שקנו out-of-state -- חיפשו דילרים שמסיבות כלשהן קיבלו הקצאה גדולה אבל באזור של הדילר הדגם לא נמכר היטב -- והצליחו כך לחסוך $1000-1800, שזה סכום לא רע על עיסקה שהממוצע האמריקאי הכללי עליה הוא $46K .
אבל הם השקיעו בנושא שבועות של מחקר, אימיילים לדילרים והתמחרות, ובסוף אחרי שסגרו עיסקה, היו צריכים להשקיע יום או יומיים בהבאת הרכב: טיסה לעיר של אותו דילר (או שבן/בת זוג תסיע אותם) ונהיגה של הרכב החדש חזרה 8 שעות. ולרשום במדינה אחת מכונית שנקנתה באחרת זה עוד ניירת, ולפעמים מיסוי מקומי שונה.
עדיין משתלם, אבל יש לזה מחיר.

שיטת הדילרים קיימת בגלל סיבות היסטוריות, וברוב הסקרים שראיתי, הנסקרים בארה״ב לא אוהבים אותה והיו מעדיפים לקנות במחיר קבוע ישירות מהיצרן/יבואן .
https://jalopnik.com/76-percent-of-americans-think-dealerships-are-lying-abo-1851312419

זה במיוחד נכון בעידן האינטרנט, שרוב המידע הראשוני שצרכן פוטנציאלי אוסף לא מגיע מדילר, אלא מאתרי היצרן, ביקורות ברשת, פורומים של בעלים נוכחיים של הדגם וכו׳. הדילר כמתווך מוסיף מעט ערך אמיתי לתהליך. כמו מתווכי נדל״ן.
אבל מה, הלובי של הדילרים כזה חזק (ברוב העיירות בארה״ב הדילרים המקומיים הם אנשי העסקים העשירים והמשפיעים ביותר), עד כדי כך שברוב מדינות ארה״ב מכירות ישירות ע״י יצרן/יבואן אסורות על פי חוק (ועד שטסלה התחילה למכור מכוניות, זה היה כך בכל המדינות). איפה התחרות החופשית?
אם כך, איך טסלה הסתדרה בהתחלה? בישראבלוף.
היא החזיקה במדינות בהן מכירה ישירה היתה אסורה אולמות תצוגה עם רכבים לנסיעות מבחן, אבל לא יכולת להזמין שם מכונית. החלטת שאתה רוצה טסלה? ניגשת למחשב בצד אולם התצוגה והזמנת דרך האינטרנט. אם היית מבוגר שמתקשה להשתמש ב-PC? צוות האולם היה עוזר לך למלא את ההזמנה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרוב שהיבואנים בלחץ, אתמול מכשירי תנועה השיקו רכב חשמלי של צ'נגן, שנראה שמכוון להתחרות ראש בראש עם האקספנג G6. אבל אין תחרות בשוק. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא יתומחר דומה/קרוב/כמו מוצר מתחרה?
אתה תקנה אותו בגלל התכונות שלו , הערך שזה נותן לך, נוחות, ביצועים או בגלל המחיר ?- תן לי לנחש אתה תקנה מחיר /הנחה ועל כל השאר תתפשר.

 

  • רעיון גרוע 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

אתמול מכשירי תנועה השיקו רכב חשמלי של צ'נגן

חבל, החברה פה שמתלוננים כבר שנים על היבואנים היו יכולים להתחיל לייבא לבד, וככה מכשירי תנועה גנבו להם את היכולת. צק צק צק. אין מזל.

 

___

דווקא אמור להיות מעולה לא? מכשירי תנועה מייבאת רק את סוזוקי, ואין סוזוקי מתחרה. אז הכול טוב. לא ככה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, zaf כתב:

למה שלא יתומחר דומה/קרוב/כמו מוצר מתחרה?
אתה תקנה אותו בגלל התכונות שלו , הערך שזה נותן לך, נוחות, ביצועים או בגלל המחיר ?- תן לי לנחש אתה תקנה מחיר /הנחה ועל כל השאר תתפשר.

 

אין לי בעיה שהוא יתומחר דומה. זכותם ויכול להיות שהוא נותן באמת חבילה דומה מאוד. מבחינתי שאני בוחר מכוניות מתחרות זה כל החבילה,מחיר, שירות (לכן G6 לא אופציה מבחינתי למשל) ,מרווח טיפולים אבזור טווח וגם מחיר כן. הניחוש שלך במקרה שלי בכלל לא בכיוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, CX25GTI כתב:

נראה שמעולם לא רכשת רכב בארה"ב , לא חדש ולא משומש.

עובד בחברה עם מפעל גדול ב NC , שולח במייל למספר דילרים בקשות להצעות מחיר , במקרה האחרון הזכור לי נרכשה הונדה סיביק לאחד מהעובדים על שם החברה כאשר הוא משלם את הליס , פערי המחיר עמדו על יותר מ 10% וזה באיזור נידח של NC.

 

 

גם חברות הליסינג מקבלות יופי של הנחה, אין קשר בין זה לבין לקוח פרטי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...