Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


Daniel.K

פוסטים מומלצים

0 ק"מ מהיבואן = הרכב עמד בשמש ולא הצלחנו להיפטר ממנו אז במקום להוריד את המחיר חיכינו עוד קצת, רשמנו אותו על שמנו ועכשיו מוכרים אותו "בהנחה" בלי להוריד את המחיר הרשמי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

image.thumb.png.027f2b5a16e393b109b9676e01e8cdee.png

 

אין מה לרוץ? או אולי כן.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי מי חשב שהמס יעלה ל-83%? זה היה עוצר את כל השוק הזה. מה שכן צריך לזכור שתקרת ההטבה תעמוד על כ-35,000 שקל בלבד לעומת עד 50,000 שקל כיום (אמנם לא פורסם אך זה המתווה שהוצג מוקדם יותר השנה). 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש תימחור חדש בלוי יצחק - פרטי תיפעולי עושה ירידה רק של 5 אחוז נדמה לי. שזה קטגוריה הזויה.

מה ההבדל בין ליזסינג תפעולי שב 99.99% זה רכב צמוד לנהג בודד פרטי? רק אם זה הופך לרכב מאגר הוא לא של נהג בודד.

 

בקורונה החברות רכב שמו 0 אחד גדול על הליסינג. משם השוק התחיל להשתולל כלפי מעלה והסחרור לא מפסיק.

 

הבעיות הגדולות לדעתי הן - 

0. מחירון מנופח טוב למדינה. זה מעודד גם מחיר מכירה סופי גדול יותר, כלומר יותר מעמ למדינה. גם מחזיק רכב צמוד משלם 2.48% בחודש עפ המחירון שקבע היבואן.

Win win^2 למדינה.

לדעתי צריך מאגר מחירים ממשלתי, של כל עסקה. יש פה בעיה כי יש פה סודות מסחריים. אם יבואן יוקרה כלשהוא מוכר את כל הרכבים ב10% פחות? הפתרון החלקי זה פרסום החציון וסטיית תקן עבור כל דגם.

1. לוי יצחק זה חלק מהכשל שוק. חלק ענק.

כל עוד אין דיווח מחירים, דגם ליסינג ייעודי צריך להיחתך ישירות במחירון לפי קוד הדגם.

החלטה על דגם כדגם בלעדי לליסינג היא כל דגם שנמכר מעל ל50%, הבעיה זה איך לתמחר.

זה יגמור את המחירון הפיקטיבי לדגמי ליסינג. זה גם אומר שיתכן שיש דגמים שרק אחרי שנה יצא להם מחירון מתוקן. זה מייצר קצת בלאגן מבחינת חברות הביטוח עבור מודל חדש.

2. חברת ליסינג שכותבת ומתחייבת ומוסרת תיק טיפולים מפורט , מקבלת מחירון מינוס x. זה כולל נהג בודד. כיתוב שחור על לבן. כולל כיתוב שהם מתחייבים שאחריות יצרן בתוקף.

נהג בודד - הטענה של החברות ליסינג שהן לא מקבלות את זה מהקצין רכב. זה קשקוש מקושקש ואם זה יהיה חשוב להן, זה יהיה בחוזה.

3. הבדיקות, הפכו למשהו שלא יכול להיות מקובל בשנת 2024.

לא הגיוני שאומרים לך "צבע פגום" או פגיעות בצבע. זה 300שח נזק או 30,000?? זה צריך לבוא עם דוח מצולם, כל פגיעה מה מיקומה, מה גודלה ומה חומרתה.

לאחר מכן מפה של הרכב עם צבעים, כל איזור לפי דרגת הנזק שלו.

החברים האלה מכסתחים את כל הפלסטיקה. פגוש שחיברו בקומבינה זה רכב פסול. לא יכול להיות שזה מקבל התייחסות כמו פגוש שקיבל שריטה או מכה שטחית ביותר...

פירוק גלגלים ובדיקת מצב בלמים.

חיסור למחשב ובדיקת תקלות.

4. אחריות עלובה בישראל. למרות מחירי הטיפולים המזעזעים, האחריות של היבואנים קצרה מאוד בישראל וקשה למימוש. היברידי בארהב אחריות סוללה ארוכה משמעותית מישראל. גם אחריות בסיסית. האחרות אחריות בחו"ל לא מוצאות את דרכן לישראל ואם כן לא לא גלוי לצרכן.

 

כרגע, חוץ מלמצוא רכב סביר ולהיצמד אליו לאיזה עשור לפחות, לא רואה פתרון למצב.

תיאבון השידרוגיטיס הישראלי גומר אותנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, KipodYam כתב:

אם יבואן יוקרה כלשהוא מוכר את כל הרכבים ב10% פחות?

אוקיי, הרי זה מה שקורה. מה זה משנה?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, KipodYam כתב:

 

2. חברת ליסינג שכותבת ומתחייבת ומוסרת תיק טיפולים מפורט , מקבלת מחירון מינוס x. זה כולל נהג בודד. כיתוב שחור על לבן. כולל כיתוב שהם מתחייבים שאחריות יצרן בתוקף.

נהג בודד - הטענה של החברות ליסינג שהן לא מקבלות את זה מהקצין רכב. זה קשקוש מקושקש ואם זה יהיה חשוב להן, זה יהיה בחוזה.

 

חברת ליסינג יכולה לתת לך תיק טיפולים מסודר, אבל בפועל הטיפולים בוצעו במוסך הכי זול שיש עם איכות עבודה בהתאם.

תופס גם לגבי "השבחה" שמנסים לעשות לרכב לפני מסירה ליד הבאה.

 

בפרטיים יש ויש - ומי שמתחזק את הרכב שלו טוב, יהיה לו יותר קל למצוא קונה פוטנציאלי.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של ההשבחה היא שהבדיקה שווה לתחת. אחרת, זה היה צריך להיות מצויין - כל מקום שצבוע ואת איכות הצבע ובעיות בצבע  - תפוזי, לא אחיד, לא חלק, נראה שהכנה לא טובה, נצבעו משטחי פלסטיק וגומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.11.2024 בשעה 13:07, RK כתב:

זה לא מונופול. אתה יכול לקנות מוצר מתחרה. אתה יכול לקנות אצל יבואן מקביל. אתה מכיר מדינה שבה מספר יבואנים מוכרים את אותו המותג?

 

ולשאלה שלך. מפוזר אצל מי? אתה חושב שעומדים בתור לקחת את המותגים גורמים מחוץ לשוק הרכב? אתה חושב שהם (ככל שקיימים) יעשו עבודה טובה או יגיעו לחדל"פ די מהר? אתה בטוח שהם יעמדו בזה כלכלית (ראה המעבר של ליפמוטור ממטרו לסמל"ת)? ונחזור לשאלה המקורית שלי - ככל שיגיע שחקן חדש, מי אתה חושב שישלם את עלויות ההקמה של מערך המכירות והשירות?

כל עוד אתה לקוח חדש אתה יכול לבחור בדגם מתחרה, אבל ברגע שקניתה רכב מסויים - אתה לקוח שבוי של יבואן בלעדי.

מספיק להציץ למחירונים של חלקי חילוף מקוריים כדי לדעת את זה.

אין מיסוי דרמטי על חלקי חילוף, לחלק גדול של חלפים יש רק מע"מ, לאחרים יש גם מס קניה של 30%,

אבל המחירים של חלקי חילוף מקוריים בארץ גבוהים בממוצע פי 3 מאשר במחירונים מומלצים של יצרינים בחו"ל, שהם גם כוללים רווח נאה של המשווקים.

בחלפים מסויימים ההפרש מגיע עד פי 5 ויותר מאשר בחו"ל, זה מטורף מה שהולך עם חלקי חילוף.

רוב הרווחים של יבואנים באים לא ממכירת מכוניות חדשות אלה מי ממכירת חלקי חילוף למכוניות קיימות, לכן הם גם לא נלחצים מיידית מירידת מכירות של מכוניות חדשות.

בחו"ל יש הרבה דילרים לכל מותג רכב ואם אחד דורש מחירים מופרזים אפשר לקנות מאחר - זה מה שנקרא תחרות, אין את זה בארץ.

אני מתאר את המצב הזה כקרטל בין יצרנים ויבואנים בלעדיים, וזה נכון לא רק לרכבים אלה גם לעוד הרבה מוצרים מיובאים.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, EvGriga כתב:

בחו"ל יש הרבה דילרים לכל מותג רכב ואם אחד דורש מחירים מופרזים אפשר לקנות מאחר - זה מה שנקרא תחרות,

אתם חוזרים על אותה מנטרה שוש ושוב.

על מנת להיות דילר בחו״ל אתה חייב להחזיק במלאי שלך! לא אצל היצרן. בנוסף יש לך אזור גאוגרפי מוגדר. 

זה לא אומר שלא תוכל לנסוע למשל לפרנקפורט ולקנות מדילר במקום לקנות בשטוטגרט למשל, אבל המחיר יהיה דומה עד כדי אחוז בודד או אולי תוספות בהתאם למה שיש במלאי הדילר.

סיפור החלפים זה כבר משהו אחר. 

אבל גם כאן מוסך מתמחה לא ברשת היבואן ישיג לך חלפים מקוריים/oem במחיר סביר, אבל לא במחיר מוצר מזויף (הכוונה לזול ולא למחיר שמזוייף מבקש כאילו היה מקורי) .

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.12.2024 בשעה 22:18, ch28566 כתב:

לא ברור לי מי חשב שהמס יעלה ל-83%? זה היה עוצר את כל השוק הזה. מה שכן צריך לזכור שתקרת ההטבה תעמוד על כ-35,000 שקל בלבד לעומת עד 50,000 שקל כיום (אמנם לא פורסם אך זה המתווה שהוצג מוקדם יותר השנה). 

זה עוד פחות מזה:

הטבת מס מקסימלית לחשמליות ב 2024 שווה ל 50 אלף

אבל מכוניות בנזין שלמשלות מס של 83% גם מקבלות הפחתת מס לפי קבוצת מס ירוק עד למקסימום של 17 אלף שקל לקבוצה 2.

אז הטבה של החשמליות מול מכוניות בנזין ב 2024 שווה ל 33 אלף שקל.

אם תקרת ההטבה לחשמליות ב 2025 יהיה 35 אלף, וגם ב-2025 הורידו הפחטות של מס ירוק למכונית בנזין עד מקסימום של כ-13 אלף שקל, לקבוצה 2.

הטבה לחשמליות מול מכוניות בנזין ב 2025 תהיה שווה 22 אלף שקל

האם הבדל במחיר של 26 אלף שקל (כולל מע"מ) היה הורג את שוק החשמליות?

לא בטוח בכלל, גם כי המחירים של חשמליות עדיין בירידה בשווקים עולמיים ויכול להיות שמחיר לצרכן לא היה עולה באותה מידה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע לגבי האירופאים אבל אני בטוח שלסינים יש מרווחי שיווק גדולים שיאפשרו להם לשחק עם המחיר כך שהוא קצת יעלה אבל העלייה תהיה מתונה יותר מזו של המתחרים מאירופה כדי לשמור על יתרון יחסי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בעיקר הריכוזיות שאין שני לה בעולם המערבי • היבואניות חוגגות, הייבוא המקביל לא מאיים עליהן והרשויות? מחפשות את הדרך לתחרות • יצאנו לסייע להן :

https://www.now14.co.il/article/906685

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל מתחיל ונגמר במס. זה לא שונה בשום צורה משוק הדיור, המחירים הם לא בגלל השוק הפרטי אלא בשל המדינה, בעלת הקרקעות העיקרית, שבמקום לדאוג לאזרחים דואגת להכנסות שלה עצמה וכך יש כסף לבזבז על דברים לא ראויים ולייצר מצג שווא כאילו הכלכלה במצב מצוין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...