Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הביטוח זקוק לחידוש בסוף החודש ,והנציגים של החברה מתקשרים ,ואני מתלבט האם לבצע 

סקר בכל החברות , כיוון שאני נוסע מעט ק"מ בשנה ורק הראל מציעה הצעה לנוסעים מעט, אני ללא עבר ביטוחי

מבוגר (מעל 50), עם חניה פרטית. הם מציעים במקיף סכום מינימום ומקסימום (1800-2000) . 

צד ג' 1500 שח .

מה דעתכם , ואיך אתם מחליטים איזו חברה לבחור? 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשית סקר?

בדקת עלויות וכיסויים?

שב עם ההצעות ותחליט. לא תמיד ההצעה הזולה ביותר היא המתאימה ביותר, לפעמים יש כיסוי כזה או נותן שירות אחר שיכריעו. למשל - לא מזמן היה כאן שרשור בעניין שירותי חילוץ וגרירה, יש בו מידע מעניין.

שיקול נוסף הוא אם יש סוכן שיש לך איתו ניסיון טוב. לפעמים זה שווה כמה מאות ש״ח.

אגב, הסכומים שציינת סבירים, וההפרש בין צד ג׳ למקיף קטן והייתי לוקח מקיף. לא ציינת את מחיר ביטוח החובה ולא מי הנהגים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

צודק (תמיד) ..

נהג יחיד ,ביטוח חובה 1280 שח.

לא עשיתי סקר ,כי רוצה לשמוע אתכם , לפני.

ואכן אם אקח אותו אלך על המקיף , כי הפער קטן.

בנוגע לשירותי חילוץ נזקקתי להם פעם אחת ומאוד התאכזבתי ,נתקעתי ברמת אביב ביום ה' בלילה ולקח להם כ-5 שעות להגיע , אני בינתיים נעזרתי ב"ידידים" ,שהגיעו תוך שעה. ואני שוקל אולי לוותר עליהם.

זה השרשור שהזכרת? 

 

עריכה אחרונה על ידי URSH
פורסם
לפני 48 דקות, URSH כתב:

הביטוח זקוק לחידוש בסוף החודש ,והנציגים של החברה מתקשרים ,ואני מתלבט האם לבצע 

סקר בכל החברות , כיוון שאני נוסע מעט ק"מ בשנה ורק הראל מציעה הצעה לנוסעים מעט, אני ללא עבר ביטוחי

מבוגר (מעל 50), עם חניה פרטית. הם מציעים במקיף סכום מינימום ומקסימום (1800-2000) . 

צד ג' 1500 שח .

מה דעתכם , ואיך אתם מחליטים איזו חברה לבחור? 

שלום

אני מחדש אצל סוכנת ביטוח, כל נהג מעל גיל ארבעים עם וותק של עשרים שנה, חובה 1676ש"ח, ג' 1106 ש"ח כולל חילוץ גרירה ושמשות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, הרקוליטו כתב:

שלום

אני מחדש אצל סוכנת ביטוח, כל נהג מעל גיל ארבעים עם וותק של עשרים שנה, חובה 1676ש"ח, ג' 1106 ש"ח כולל חילוץ גרירה ושמשות.

איפה ואיזו חברה?

פורסם

למספרים האלה אין כל משמעות בלי פרטי נהג ורכב. אפילו הפרש של חודש יכול לעשות הבדל משמעותי.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפילו לא בדקתי, ברגע שתגיע הפוליסה תהיה לי תשובה. 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

למספרים האלה אין כל משמעות בלי פרטי נהג ורכב. אפילו הפרש של חודש יכול לעשות הבדל משמעותי.

נכון.

הונדה fk8 2018

  • אהבתי 1
פורסם

מחיר הביטוח נגזר מהרבה גורמים, ולכל חברה הנוסחה שלה. היו מקרים בהם לצורך ביטוח הרכב נשאלתי על הסורגים בחלונות הבית.

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל תסתכל על סכומים שאחרים משלמים מאחר ולכל אחד יש "פרופיל משתמש" בגינו נקבע סכום הביטוח.

הדרך הנכונה היא לקרוא את פוליסת הביטוח. לראות מה כל חברה מציעה.

לראות מה חשוב לך ועל מה אתה יכול לוותר. ובהתאם לכך להחליט היכן לבטח.

לגבי ביטוח גרירה, אינני חושב שכדאי לבטל. נניח תיתקע באיזה חור ותצטרך גרר לקצה השני של המדינה.... (קרה לי משהו בסגנון. מאוד לא נעים)

  • אהבתי 1
פורסם

חידשתי ביטוח לפני חודש וחצי לחובה+צד ג וקיבלתי את ההצעה הכי טובה בפער וגם עם הכיסוי הכי טוב, :

https://www.poli-sa.co.il/?pId=c7375350-d257-4063-b6f4-252a3d86d0fd

 

באתר לא בהכרח תקבל הצעה הכי טובה, אבל חכה שנציג יחזור אלייך הוא כבר יציע הצעה טובה יותר ממה שאתה רואה שם. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

שיקול נוסף הוא אם יש סוכן שיש לך איתו ניסיון טוב. לפעמים זה שווה כמה מאות ש״ח.

אני חושב שזה בלבד, שווה איזה נאמנות.. היה לי סוכן ביטוח שעוד ביטח את הוריי, ואותי בתור נהג חדש (והיו עניינים של נהגים חדשים).

בשנים האחרונות הוא יצא לפנסיה, והמשכתי מכוח האינרציה באותה סוכנות שבינתיים שינתה את שמה, כי היא נקנתה יחד עם המוניטין שלה.

 

השנה החלפתי אוטו, והיבואן נתן הצעה טובה מאוד דרך ביטוח ישיר.. (שלא אצטרך בע"ה) כשהסוכנות הקודמת (אחרי שתי תאונות שלא באשמתי.. הציעו מחיר מנופח באיזה 2000 שקלים יותר, וחייבו איתוראן וכו'..).

 

אז - אין סנטימנטים היום. לצערי. 

 

תבדוק איפה שהמחיר הכי זול עם הכיסויים הכי טובים. צד ג', חובה, מקיף, גרירה, חלונות ועוד. לדעתי יש לך נתונים מצויינים, ככה שיציעו לך מחירים טובים. וגם המחירים שכתבת, בעיניי הם סבירים בהחלט. 

 

בהצלחה!!

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מחדש כל שנה לשני רכבים. 

אחד מהם יקר יחסית וללא כל מיגון (וגם לא יהיה), מה שעוד מקשה על המיקוח. 

התהליך כזה: 

נכנס לאתר השוואת ביטוח חובה של משרד האוצר. 

שם תקבל רשימה של כל חברות הביטוח בישראל עם הצעה ראשונית לחובה. 

נכנס לאתר של כל חברה ומתחיל תהליך און ליין או משאיר פרטים. 

תוך יומיים שלושה כבר יהיו לך מעל 10 הצעות. 

הרבה פעמים יש הנחות שרק נציג טלפוני יוכל לתת לך, למשל הנחה על נסועה נמוכה. 

בכל מקרה תן לנציגים להתבשל קצת ותבקש שיחזרו אלייך בעוד שבוע. 

תשווה מחירים, הרבה פעמים יש שירותים שדוחפים לך וניתן להוריד ולחסוך כמה שקלים (גרירה, מראות, פנסים, החלפת גלגל וכו). 

הרבה פעמים הנציג ינסה למכור לך משהו שאתה לא צריך, נניח כיסוי צד ג' עד 4M שח (במה צריך להתנגש כדי לגרום נזק של 4 מיליון?!), חבל שתשלם על זה. 

תתמקח איתם כמו בשוק בסין, בלי בושה. 

היות וגם ככה כל חברות הביטוח ישרו קו והעלו מחירים, 5% מוצדק ועוד 15% רק כי אפשר, אני רואה בזה ממש מצווה צרכנית. 

במקרה שלי השנה היה פער של מעל 3000 (שלושת אלפים) שח בין ההצעה הזולה ליקרה. 

בהצלחה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 15 שעות, SurfHigh כתב:

מחדש כל שנה לשני רכבים. 

אחד מהם יקר יחסית וללא כל מיגון (וגם לא יהיה), מה שעוד מקשה על המיקוח. 

התהליך כזה: 

נכנס לאתר השוואת ביטוח חובה של משרד האוצר. 

שם תקבל רשימה של כל חברות הביטוח בישראל עם הצעה ראשונית לחובה. 

נכנס לאתר של כל חברה ומתחיל תהליך און ליין או משאיר פרטים. 

תוך יומיים שלושה כבר יהיו לך מעל 10 הצעות. 

הרבה פעמים יש הנחות שרק נציג טלפוני יוכל לתת לך, למשל הנחה על נסועה נמוכה. 

בכל מקרה תן לנציגים להתבשל קצת ותבקש שיחזרו אלייך בעוד שבוע. 

תשווה מחירים, הרבה פעמים יש שירותים שדוחפים לך וניתן להוריד ולחסוך כמה שקלים (גרירה, מראות, פנסים, החלפת גלגל וכו). 

הרבה פעמים הנציג ינסה למכור לך משהו שאתה לא צריך, נניח כיסוי צד ג' עד 4M שח (במה צריך להתנגש כדי לגרום נזק של 4 מיליון?!), חבל שתשלם על זה. 

תתמקח איתם כמו בשוק בסין, בלי בושה. 

היות וגם ככה כל חברות הביטוח ישרו קו והעלו מחירים, 5% מוצדק ועוד 15% רק כי אפשר, אני רואה בזה ממש מצווה צרכנית. 

במקרה שלי השנה היה פער של מעל 3000 (שלושת אלפים) שח בין ההצעה הזולה ליקרה. 

בהצלחה. 

מעניין ,בדקתי באתר חובה שהמלצת ויש פער של עד 400 שח בין החברות, השאלה האם ניתן להפריד בין המקיף או הצד ג' לחובה?

פורסם

תיאורטית כן, ופעם, כשביטחתי את הרכב באמצעות סוכן, הוא פיצל לי. כיום הביטוח מוצג כחבילה שכוללת חובה ומקיף או חובה וצד ג', תצטרך להתקשר ולבדוק פרטנית.

תביא בחשבון שהקשר בין המחיר המוצג באתר למחיר הסופי מקרי למדי, מדובר בשוק פתוח למיקוח.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...