Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשלחתי על ידי אחי לחפש מצלמה נסתרת שמתחברת לwifi.

עד 200 שקל כולל משלוח. מניח שיש פה הורים שהיו בסיטואציה הזו ומצאו מצלמה טובה.

אשמח להמלצות ותודה מראש לעוזרים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

המלצה שלי - שישים מצלמה גלויה!

מה תעזור מצלמה נסתרת?

הרי לא יוכל להגיד לה כלום אם יראה משהו שלא אהב. גם הידיעה שהיא מצולמת תגרום לשיפור התנהלות באופן כללי.

אם היא תסרב למצלמה גלויה, אז עדיף שלא תעבוד אצלו.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, A_lex כתב:

המלצה שלי - שישים מצלמה גלויה!

מה תעזור מצלמה נסתרת?

הרי לא יוכל להגיד לה כלום אם יראה משהו שלא אהב. גם הידיעה שהיא מצולמת תגרום לשיפור התנהלות באופן כללי.

אם היא תסרב למצלמה גלויה, אז עדיף שלא תעבוד אצלו.

לא מדוייק, כלומר יש יתרונות וחסרונות. איך תרשת בית שלם במצלמות? 

פורסם

רק לקחת בחשבון שכל מצלמה ניתנת לפריצה. אז אל תשים במוקומות שאתה לא רוצה להיות מצולם שם בעצמך

.

פורסם
לפני שעה, אורח לרגע כתב:

יכול להגיד לה : "ביי. שבוע הבא אל תבואי".

לא צריך יותר מזה. 

בשביל זה צריך להיות משהו די קיצוני. מה תעשה לגבי סתם דברים שלא מתאימים לך?

תגיד לה תימנעי מX והיא תגיד בסדר אבל תמשיך...

מה גם שמטפלות לא טריוויאלי למצוא, אז לא תמהר להעיף אותה על שטויות.

אני מדבר מניסיון.

התחלנו עם רשמקול מוסתר. עברנו למצלמה מוסתרת. וכשראינו שהיא עושה משהו בניגוד להנחיות שלנו נאלצנו לעבור למצלמה גלויה. ואז הבנו שכל השלבים המקדימים היו מיותרים והיה צריך ישר לשים מצלמה גלויה.

לפני שעה, yossy כתב:

לא מדוייק, כלומר יש יתרונות וחסרונות. איך תרשת בית שלם במצלמות? 

אין צורך לרשת את הבית. בדרך כלל יש איזור או שניים שמיועדים למטפלת עם ילדים (נגיד סלון וחדר ילדים). שים מצלמה רק שם.

פורסם

אני סבור שמתבקשת התייחסות גם לבקשה המקורית של פות"ש.

זה יכול לעניין חברים/ות נוספים/ות פה.

מה יעשה איתה (גלוייה / סמוייה) - סיפור אחר (הטיפים טובים כשלעצמם).

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 20 שעות, A_lex כתב:

עברנו למצלמה מוסתרת

איזו מצלמה? אפשר לינק?

אחי קיבל את העצה אבל לא נראה לי שהוא משוכנע.

אשמח להמלצות למצלמה נסתרת וגלויה.

תודה מראש

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

שים לב שאמרתי מוסתרת ולא נסתרת... בספק שיועיל לו. זו הייתה מצלמה של שיומי שנראה שכבר לא נמכרת. היא הייתה מחוברת לוויפיי וניתן לצפות דרך אפליקציה בכל רגע, בנוסף להקלטה לכרטיס זכרון. יכלה לפעול גם עם פאוור בנק כמקור כח, והייתה מאוד קומפקטית, אז נותר רק לאלתר סלסלה לשים בה (יחד עם עוד ג'אנק כדי שלא יבלוט).

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...