Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקשתי לרגל מלואת 18 אביבים מגבר לרכב, ליתר דיוק ביקשתי את הדגם המצויין לעיל.

אם למישהו יש היכרות עם המגבר אבקשו לפרסם תגובה עם חוות דעת.

אגב, המחיר ששולם הוא כ-150 דולר

 

 

בברכת שבוע נעים ובטוח

 

שלד

עריכה: השבוע הוא יחובר עם קיט לאנזאר, ותקבלו כאן חוות דעת אישית שלי.

:)

פורסם

כאן שאלתי על A6004T שהוא מאותה סדרה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=43253&highlight=octane-r+8.0%3A4

 

בעיקרון כשביררתי על אודיובאהן הבנתי שהם מדרגים את ההספקים שלהם גבוה מההספק במציאות מה שנקרא OVERRATE את המוצרים שלהם, אבל מכיוון שכבר קנית, אין לי מה להגיד רק תתחדש, ותספר לנו איך הוא... הוא באמת יפה!

פורסם

הם אכן מגזימים אבל הם מגברים מצוייניים!

 

 

חזקים ואיכותים-----אבל מתחממים בשנייה!!! יעני חצי שעה של פול ווליום ונגמר הסיפור של המגבר עד שהוא יתקרר....

 

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

תודה על התגובות,

ועוד שאלה אם עסקינן בנושא מגברים:

איך אפשר לדעת את מידת החום של המגבר? אפשר לפרש זאת ע"פ שינוי באיכות הצליל או רק ע"פ מגע?

כמו כן, קרוסאובר יכול להישרף עקב חום?(מגבר קודם שנשרף לו הקרוס והתייאשתי מלתקנו)

האם לא תהיה בעיה להגביר סאב וזוג אחוריים 6-9?

 

שלד

 

עריכה: עוד שאלה!

איך אני חותך תדרים מה-HU ומגביר רק את הסאב על התדרים הללו?

לדוגמא: לחתוך 100 הרץ ומטה, ובמגבר לתת לסאב את ה-100 הרץ הללו?

פורסם
הם אכן מגזימים אבל הם מגברים מצוייניים!

 

 

חזקים ואיכותים-----אבל מתחממים בשנייה!!! יעני חצי שעה של פול ווליום ונגמר הסיפור של המגבר עד שהוא יתקרר....

 

 

קובי.

אני באמת לא מבין איך מגבר אשר לטענתך מפסיק לעבוד לאחר חצי שעה עבודה - נחשב למגבר מצויין ואיכותי.

 

לפותח התרד, התחימה של התדרים תלויה באפליקציות של הפאנל שלך.

או לחלופין, קרוסאובר אשר מובנה במגבר שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...