Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. ממש מעצבן לקרוא על מקרים כאלה, צריך ללמוד את הלקח ולהחרים את החנות הזאת. ולגבי היבואן, אתה יכול לנסות לשלוח אימייל לקלריון העולמית, אולי אם יש להם שירות לקוחות טוב יחזירו לך תשובה והתנצלות.
  2. תודה רבה! אכן הDFT שבכלל לא ידעתי על קיומו היה על ON, כיביתי אותו ועכשיו זה עובד... הבעיה נפתרה ותודה לכל העוזרים!
  3. כן, הנורה לא נדלקת והMX לא עובד (לא נכתב על המסך MX ON)
  4. יש לי בעיה במכשיר הרדיודיסק שלי באוטו מדגם CDA-9825 של אלפיין. הכפתורים של הmedia expender - mx והF אני חושב שמכוון את הטרבל,בס וכו' לא עובדים (בתמונה, אלה עם הנוריות הקטנות) הבעייה הייתה ואיכשהו הסתדרה ושוב חזרה... מה יכולה להיות הסיבה? מה אפשר לעשות? תודה מראש לעוזרים
  5. אני תמיד מתבכיין שאני לא יכול להגיע למפגשים כי אני יוצא פעם בשבועיים והמפגש תמיד בשבת שאני סוגר. אז הנה אני יוזם להזיז אותו בשבוע. כמובן בעז"ה, אם לא יהיה גשם! כל הפרטים האחרים לטיפולכם... מה אתם אומרים?
  6. למה לא לדחות אותו פעם אחת בשבוע? כבר כמה חודשים שהמפגש מתרחש אחת לשבועיים או 4 שבועות ואני תמיד סוגר...
  7. אני כבר כמה חודשים רוצה לבוא למפגשים, רק שאני חוזר הביתה פעם בשבועיים ותמיד המפגשים יוצאים על שבת שאני לא חוזר... אפשר לעשות פעם בהפרש של 3 שבועות, ואז אני אוכל לבוא סוף סוף...
  8. גם לי יש את ה8.0:4, בסה'כ אני מרוצה מאוד ולא היו לי איתו שום בעיות. הסאונד מספיק חזק בשבילי ואני לא בטוח בכלל שהוא מכוון על המקסימום.
  9. יש הרבה סוגים של מכשירי DVD ושל מסכים, תבדוק באינטרנט מה מתאים לך ותקבל גם מושג לגבי המחיר, לגבי מחיר התקנה- אני לא יודע...
  10. מקפיץ בפעם האחרונה אני רוצה לבדוק את המערכת, איפה כדאי לבדוק ולכוון? עופר אתה עדיין בעסקי האודיו לרכב?
  11. עופר אתה עובד איפשהו בימים האלה? איפה כדאי לבדוק את המערכת?
  12. ההגדרות והכיוונים לא ברדיודיסק, אני משנה אותם כל הזמן... האמת שאני לא ממש יודע מה הוא עשה שם מבחינת כיוונים,פאזות וכל המושגים האלה... מישהו יודע? ואם כן אז מה יכולה להיות הסיבה לשינוי בצליל?
  13. בימים האחרונים שמתי לב לשינוי בסאונד ברכב שלי, המע' מורכבת מדוטק, שיבה, מגבר פיניקס גולד ורדיודיסק אלפיין. נראה כאילו הכיוונים שעשו לי במערכת (בסאונד FX ראשל"צ ז"ל) נהרסו או משהו. עכשיו בווליום גבוה הצליל רועש וגם בווליום נמוך או בינוני הצליל נשמע אחרת- לגמרי לא מה שהיה לי. מה יכולה להיות הסיבה לכך? מה אני יכול לעשות? תודה רבה מראש!
  14. היי, כבר מלא זמן לא כתבתי פה, מהסיבה שהתחלתי שנת שירות אז גם לא יוצא לי להיכנס הרבה... בכל אופן נחמד להיכנס מדי פעם, אפילו שקצת איבדתי עניין מאז שהתקנתי בשעה טובה את המערכת לפני חודשיים. התקנתי בסאונד FX ואני מאוד מרוצה, טפו טפו לא היו לי בעיות עד כה. מקריאה פה ושם בפורום הבנתי שהם סגרו את שני הסניפים בתחילת החודש, אז רציתי לדעת למקרה שיהיו בעיות למי לפנות? אני מבין שהמספרים בכרטיס ביקור כבר לא ממש שווים משהו... האם עופר מתכוון לתת עדיין אחריות על ההתקנות שהוא ביצע?
  15. ההבדל בין הדוטק החדש לישן הוא בקרוס, אפשרות להגביר או להנמיך את הטוויטרים ב-3 דציבלים. אולי יש עוד- נסה בחיפוש. בכל מקרה לי יש את הסט הזה ואני מאוד מרוצה
  16. לפי האתר של PG:FF Accessories 1 Beit Hilel Tel Aviv, Isreal 67017
  17. הוספתי תמונות של האיטום למי שמעוניין www.krusty5.pic.co.il
  18. http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=218OCR804&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=
  19. תודה רבה! שומעים יפה מאוד, הסאב נשמע טוב אבל אין לי למה להשוות אותו כי לא שמעתי אותו עם מגבר אחר. בכל אופן הוא נמצא בתיבה אטומה בערך 40 ליטר.
  20. תודה רבה, יש לי בעיה להעלות את התמונות אז העלתי אותן לפה: www.krusty5.pic.co.il למידן- את הסאב קניתי אצל ארז מכפר יונה שהוא היבואן אני חושב, פרטים נוספים פה: http://www.shiva.ip.tc/
  21. סוף סוף התקנתי את המערכת, אחרי כמעט שנה מאז שקניתי את הרכיבים. המערכת כוללת: רדיודיסק אלפיין CDA-9825 רמקולים מורל דוטק 2 6" מגבר פיניקס גולד Octane-R 8.0:4 סאב SHIVA איטום- קיט דלתות של דיינמאט אקסטרים. את המערכת התקנתי בסאונד FX בראשלצ, ותודה לכל המתקינים- עופר, שלומי ויוסי שעבדו על האוטו. המערכת מותקנת בגולף 2001. צירפתי כמה תמונות...
  22. מה נהיה מהפורום? כולם פה חושבים שהם מבינים. בסופו של דבר כולם מגיעים לאותה מסקנה: צריך לשמוע, כי זה כמו לשאול מה יותר טעים. לא חבל סתם למלא את הפורום בהודעות שחוזרות על עצמן??
  23. נסה פה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=124
  24. מישהו יודע האם איטום עשוי להעלות או להוריד את מחיר הרכב, כשרוצים למכור אותו? או שזה לא משנה?
×
×
  • תוכן חדש...