Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. ערכת התקנה למגבר AKIT-42 4 gauge של phoenix gold בערך 40$.
  2. אתה יכול לעשות חיפוש, כי דיברו על זה הרבה בפורום, תחפש e-bay. ובקיצור, אתה צריך להירשם, להיכנס למוצר שאתה רוצה, להציע הצעת מחיר ולקוות שתזכה או ללחוץ על buy it now. קודם תוודא: * שהמוכר שולח לישראל ולא רק לארה"ב. * כמה עולה המשלוח לישראל. * דבר עם המוכר בקשר לאפשרויות התשלום, אני כשהזמנתי שילמתי דרך western union אבל אם אני לא טועה היום הם כבר לא מקבלים מסטרקארד אז זה רק אם יש לך ויזה או אמריקן אקספרס- אבל שוב תבדוק באתר. אתה משלם מקבל אישור ומספר מעקב (בד"כ) מחברת המשלוחים (DHL, FedEx לדוגמא). אם תגיע לשלב הזה, תשלח הודעה אם תצטרך עוד עזרה.
  3. תודה על התשובות, עשיתי כמובן חיפוש לפני ההודעה. העניין הוא שאני לא רוצה להתעסק עם זה בעצמי אז שאלתי על מקום כלשהו.
  4. היי אני כנראה קונה גולף 01', שיש לה כמה כתמים על הריפוד המקורי. אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מקום טוב שיוכלו לעשות ניקוי פנים יסודי של הריפוד, לא משנה הכסף, באזור המרכז (עדיף חדרה או פ"ת אבל לא בהכרח). תודה רבה!
  5. תודה רבה. אני כבר מכיר את הפורום וכמובן עשיתי חיפוש לפני ששאלתי אבל לא מצאתי. (פשוט חיפשתי בפורום ייעוץ ברכישת רכב)
  6. שוב אני מקפיץ... צריך ללכת לראות את האוטו בקרוב מאוד! כל מכון סביר באזור ירושלים ילך (אין כאן ירושלמים?) תודה
  7. אחת האפשרויות שאנחנו בודקים כרגע הוא רכב שהיה בבעלות אדם שנפטר, עכשיו ביתו ובעלה רוצים למכור אותו וצריכים לעשות פרוצדורה של העברת הבעלות על שמם או משהו, האוטו הוא יד 1. האם העברת הבעלות לצורך המכירה תחשב כיד 2 ואז אנחנו נהיה יד 3? המוכר טוען שלא. ובנוסף, האם למישהו יש הערכה כמה זמן לוקח התהליך הזה? תודה רבה!
  8. השאלה כבר בכותרת, תודה לעונים! נ.ב. אני יודע שהכי מומלץ מבדק וקומפיוטסט, אבל זה לא הגיוני לנסוע מירושלים למרכז אם הקנייה לא בטוחה, במיוחד מצד המוכר...
  9. גם אני מצטרף לברכות, תהנה!
  10. טוב, תודה רבה על התשובות!
  11. שאלה נוספת- מהו מחשב הדרך? מה תפקידו? מה החשיבות שלו? ההבדל במחיר בין ה-XT ל-XR (ללא מחשב דרך) הוא 10K בשנתון הנ"ל. האם מחשב הדרך הוא הגורם העיקרי להבדל? תודה!
  12. יש לי עוד שאלה... במודעה בעיתון כתוב: "סחלבים 307 2003 XT 1800 סמ"ק" מה זה הסחלבים הזה? בשום מקום לא כתוב על 307 1800 סמ"ק, גם לא באתר של פיז'ו אז מה פשר העניין? תודה
  13. מיקמיק, הוא יכול לקרוא עברית!
  14. כאן שאלתי על A6004T שהוא מאותה סדרה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=43253&highlight=octane-r+8.0%3A4 בעיקרון כשביררתי על אודיובאהן הבנתי שהם מדרגים את ההספקים שלהם גבוה מההספק במציאות מה שנקרא OVERRATE את המוצרים שלהם, אבל מכיוון שכבר קנית, אין לי מה להגיד רק תתחדש, ותספר לנו איך הוא... הוא באמת יפה!
  15. תודה רבה על התגובות
  16. חיפשתי בפורום ולא מצאתי הרבה מידע על הרכב הנ"ל, אז אני אשמח אם תוכלו להגיד לי את דעתכם על האוטו: * אמינות? * האם התיבה האוטומטית היא ה-AL4 כמו ב-206? האם יש את אותה בעייתיות במנוע 1400? * האם היא נחשבת לחסכונית\בזבזבנית\סבירה בנפח 1600? * כל מידע אחר יתקבל בברכה... השאלות מתייחסות לגרסת ה-XT, שנתון 2002. וגם- מהם ההבדלים הבסיסיים בין ה-XT ל-XS? חוץ מהבדל קטן ולא משמעותי באבזור לא ראיתי שום דבר. תודה!
  17. VAST_27, אני לא יודע איפה אתה קונה את הדיסקים שלך אם אתה אומר שהצליל שלהם צווחני, מתכתי וחסר עומק... בסה'כ היום כמעט כל סינגל יוצא בתקליטורים ולא בתקליטים. אם תקנה דיסקים מקוריים, בחנויות מוכרות אולי תשנה את דעתך.
  18. מה שאומרים זה, שלפי המבחן שהם ערכו אין הבדל באיכות הסאונד בין הדיוניט להדיוניט. הסיבה להשקיע במכשיר יקר היא הפיצ'רים שכלולים בו ולא "איכות הסאונד שלו". אם זה נכון - כמו שאתה רואה, אין דעה אחת...
  19. תודה על כל התשובות, לגבי צריכת הדלק, האם מה שציינת נחשב לחסכוני?
  20. אוקיי, תודה רבה! מה לגבי צריכת דלק ומחירי טיפולים?
  21. כמו שכתבתי האוטו מיועד להישאר הרבה זמן ובכל מקרה אני לא חושב שמישהו קונה אוטו במחשבה שהוא מקסימום ימכור אותה. בגלל זה אני בודק עכשיו. אז בגלל שהשאלה הקודמת הייתה קצת כללית מדי יש לי כמה שאלות יותר ענייניות: מחירי טיפולים יקרים? רואה מוסך לעיתים רחוקות או קרובות? (מניסיון שלכם או של אחרים) צריכת דלק? דברים שכדאי לשים לב במיוחד בקנייה? תודה רבה מראש!
  22. היי, כבר קראתי בערך כל ת'רד שנוגע ל-206, ועדיין יש לי אי וודאות לגבי כדאיות הרכב הזה... נראה כי לרוב האנשים יש ניסיון עם 1.4 שמאוד לא מומלץ בשילוב עם תיבה אוטומטית אבל לגבי 1.6 אומרים רק: "זה משהו אחר" או "הרבה יותר טוב". כלומר לא ברור לי האם 1.6 אוט' הוא טוב, מצויין, או סתם יותר טוב מה-1.4. עוד דבר הוא עניין האמינות, שהדעות מאוד חלוקות לגביו, חלק מאשימים מראש את הצרפתים, חלק אומרים שהרכב נכנס הרבה למוסך וחלק שהרכב עובר רק טיפולים שוטפים. מהמנהלים הבנתי שהאמינות טובה יחסית. בינתיים אנחנו מחפשים רכב הנ"ל (2002) עם נתונים טובים אבל עדיין אני חושש שזאת עלולה להיות בחירה לא טובה במיוחד שהרכב מיועד להישאר לזמן ארוך. האפשרות השנייה- היאריס היא בעייתית כיוון שאבא שלי הוא קונה את האוטו והוא עסוק מדי בשביל לחפש ולבדוק יאריס שנטחפות מאוד מהר. לסיכום, האם הקנייה כדאית, עם דגש על האמינות? אני אשמח אם מישהו יוכל להגיב לי ולפרט... תודה רבה, מתן
  23. באתר הזה יש הרבה חומר באנגלית על אודיו לרכב: www.bcae1.com
  24. תודה רבה עשיתי תיבה אטומה כי זה יותר קל. על סוגי תיבות יש ב-FAQ. את העיגול באמצע חתכתי לפי הטבעת שמרכיבים מעל הסאב, והוא נחתך עם מסור חשמלי.
×
×
  • תוכן חדש...