היי,
כבר קראתי בערך כל ת'רד שנוגע ל-206, ועדיין יש לי אי וודאות לגבי כדאיות הרכב הזה...
נראה כי לרוב האנשים יש ניסיון עם 1.4 שמאוד לא מומלץ בשילוב עם תיבה אוטומטית אבל לגבי 1.6 אומרים רק: "זה משהו אחר" או "הרבה יותר טוב". כלומר לא ברור לי האם 1.6 אוט' הוא טוב, מצויין, או סתם יותר טוב מה-1.4.
עוד דבר הוא עניין האמינות, שהדעות מאוד חלוקות לגביו, חלק מאשימים מראש את הצרפתים, חלק אומרים שהרכב נכנס הרבה למוסך וחלק שהרכב עובר רק טיפולים שוטפים. מהמנהלים הבנתי שהאמינות טובה יחסית.
בינתיים אנחנו מחפשים רכב הנ"ל (2002) עם נתונים טובים אבל עדיין אני חושש שזאת עלולה להיות בחירה לא טובה במיוחד שהרכב מיועד להישאר לזמן ארוך.
האפשרות השנייה- היאריס היא בעייתית כיוון שאבא שלי הוא קונה את האוטו והוא עסוק מדי בשביל לחפש ולבדוק יאריס שנטחפות מאוד מהר.
לסיכום, האם הקנייה כדאית, עם דגש על האמינות?
אני אשמח אם מישהו יוכל להגיב לי ולפרט...
תודה רבה,
מתן