Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. חולצה של מוראל
  2. איתן מאיפה אפשר להשיג את זה מהחנות מפעל?
  3. FNQ-3614 http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=37116&highlight=fnq3614
  4. אתה יכול לחסוך את כל ההתלבטויות, אם החלטת לפנות למי שהתקין לך לא צריך להמשיך בנושא הזה. תעדכן אותנו אחרי שתדע מה הסיבה.
  5. אפשר לקנות קיקפאנלים מוכנים? ז'א- עם הגימור מוכן להרכבה?
  6. גם לא תמיד יש להם את המוצרים שהם מפרסמים באתר...
  7. מישהו יכול להסביר כמה עניינים בחיווט של אודיו ברכב- כמו מה זה RCA? מה ההבדל בין חוטים מסוג 8,4,2 AWG? למה הם משמשים? תודה
  8. אוקיי, תודה
  9. מה הבעיה להתקין לבד רדיודיסק- יש את כל הפרטים בחוברת הדרכה לא? עדיף ללכת למישהו מקצועי? איזה בעיות יכולות להתעורר?
  10. ממה שהבנתי, המגבר הזה עם הספק של 4*150W RMS בערך. בגישור של שניים יהיה לך בסביבות 400W-RMS שזה פחות או יותר ההספק שיפתח לך את הסאב (שהוא 800W מקסימום). במקרה הזה בשביל קומפוננט בלבד לא צריך עוד מגבר. בכל מקרה, תבדוק באינטרנט את הפרטים היותר מדויקים של המגבר והסאב.
  11. דיאבלו, כמה עלתה לך ההתקנה? ואיך הקומפוננטס?
  12. מישהו מכיר את האתר הזה? או הזמין משם אי פעם? בכל אופן, המחיר נטו של מה שאני רוצה הוא 378 דולר+ 15 דולר משלוח בארה"ב (רק בדקתי בינתיים). מישהו יודע כמה יעלה המשלוח לישראל, ומשם משלוח לבית- כלומר סהכ המחיר שיעלה כל העסק, מלבד ה400 דולר הנ"ל??? מישהו כבר הזמין מחו"ל? זה משתלם בכלל?
  13. אפשר גם את הMB Quart DSD216- גם הסט הזה ב-1000 ש"ח, וזאת חברה מעולה...
  14. הבנתי תרעיון, תודה
  15. עוד באותו עניין... בחלק מהפירוט על המגברים (בחלק מהאתרים בעברית כותבים סתם שטויות) שבהם יש אפשרות לעשות גישור לשתי יציאות כתוב שבגישור של שתיהן (50W כל אחת) יתקבל 100W, אבל בגישור של שתי יציאות אמורה להתקבל עוצמה של פי 4 מיציאה רגילה, לא?
  16. בקיצור, יציאה לכל קרוסאובר? את ההספק של היציאה צריך לבחור (בקנייה) לפי הrms הגבוה מבין הרמקולים המחוברים לקרוס? (למשל- הRMS של המיד במגבר המחובר למיד+טוויטר)
  17. לא הבנתי את עניין החיבורים במגבר. אם אני רוצה לחבר סט קומפוננט 2-way למגבר יש צורך ב1\2\4 יציאות? מה היחס בין מס' היציאות במגבר למס' הרכיבים במערכת- 1 לכל רמקול? ומבחינת הספק צריך שיהיה חופף בין הrms המקסימלי של הרקמול למגבר?
×
×
  • תוכן חדש...