בעיקרון זה טוב שיש הכנות לטוויטרים ומידים כי ההתקנה יותר פשוטה וזולה, ואין ככ מה לעשות בקשר לרדיודיסק (אם אתה לא מעוניין להשקיע בהחלפה של כל הפאנל).
מקדימה יש לה מקום לרמקולים של 6.5 אינץ' ומאחורה 6*9.
סט קומפוננט יהיה אידיאלי מקדימה, ובקשר לאיזה סט, סאב, מגבר, רמקולים אחוריים וכו' תסתכל בפורום תראה מה הכי עונה לך על הדרישות.