Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. את הקומפוננט שמים מקדימה בד"כ ואני מניח שגם אתה תרצה לשים מקדימה, אז אתה לא חייב להעיף את האחוריים. וכן יש את המילניום או הפולס (אם אני לא טועה) של מורל במחיר הזה... לגבי אם כדאי, תשמע בחנות את הסטים או למי שיש אותם, לי לא יצא לשמוע.
  2. יש FM1 וFM2, באיזה מהן בחרת?
  3. מתן איפה קנית את הדוטק MKII ב850? ואיפה אפשר בדיוק להשיג את הMKII ב1000 ש"ח? המחיר הכי נמוך שמצאתי היה 1000 לדגם הקודם.
  4. תעשה חיפוש, כבר דיברו עליהם פה
  5. אוקיי, תודה
  6. איפה מומלץ לחתוך את הסאב (ביחד עם סט 2 חלקים)?
  7. זאת לא בעיה שאפשר לפתור עם סאב?
  8. מה לגבי "כדאי לבנות קיקפאנל למיד ולטוויטר ביחד?"
  9. מישהו יכול לענות על שאר השאלות?
  10. לא נשארו כמה במלאי?
  11. קודם כל, איפה אפשר להשיג קיקפאנלים מוכנים ומה בערך המחיר? אם אני מחליט לבנות לבד, כדאי לבנות קיקפאנל למיד ולטוויטר ביחד? אני לא מבין ממש בחיווט וחשמל באוטו, אז את הקיק אני מביא למתקין מקצועי שירכיב? ואם למישהו יש לינק לאתר עם הסברים איך לבנות עם הרבה תמונות (לא מה שיש בהודעה הדביקה) אני ישמח... תודה
  12. איפה באמת?
  13. זה הסאב? http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?comp=2&sec=5&prod=64040&saleNo=239912
  14. לא ממש אחלה אבל קומפוננט... אתה יכול לקנות את הדוטק ב-1000, והדיוניט את אחד הפיונירים שנכנסים בתקציב, יש כמה אפשרויות. אם התקציב נמוך עדיף לקנות לאורך זמן ולהשקיע בכל רכיב במערכת, מאשר לקנות מערכת ברמה נמוכה.
  15. תודה זה לא אפשרי רק עם מגבר נפרד לסאב?
  16. אם אני מחבר מגבר 4 יציאות לקומפוננט ולסאב, אין לי אפשרות לשלוט על הסאב בנפרד או שזה תלוי בהדיוניט? ואם אני רוצה להוריד את העוצמה שנותנים הערוצים המגושרים לסאב זה יוריד את העוצמה מ2 הערוצים האחרים?
  17. הסאב בא עם תיבה?
  18. איפה בארץ אפשר להשיג את השיבה? (חנות, חנות באינטרנט, יבואן)
  19. מה ההבדל בין העוצמה שנותן מגבר מונובלוק ומגבר עם 2 יציאות מגושרות? מה עדיף (בקניית מגבר לסאב בלבד)?
  20. הבנתי... תודה
  21. לא צריך לסבך, אפשר להעריך עד כמה סאב בתנאים אופטימליים יהיה עוצמתי ביחס לצלילים האחרים... ואם אני לא מתכוון לנצל את כל עוצמת הסאב אין סיבה להשקיע בסאב עוצמתי.
  22. בשביל מערכת SQ, איזה עוצמה של סאב אני צריך להוסיף לדוטק (100W*2) כדי שיהיה מתאים למוזיקה? מה היחס המומלץ בין עוצמת הרמקולים לעוצמת הסאב?
  23. 300 שקל על ההתקנה של הכל? כמה עלתה ההתקנה של הקומפוננט? ומאיפה המדבקה של מורל? וכמה עלו השטיחים התעשייתיים האלה?
  24. בעיקרון זה טוב שיש הכנות לטוויטרים ומידים כי ההתקנה יותר פשוטה וזולה, ואין ככ מה לעשות בקשר לרדיודיסק (אם אתה לא מעוניין להשקיע בהחלפה של כל הפאנל). מקדימה יש לה מקום לרמקולים של 6.5 אינץ' ומאחורה 6*9. סט קומפוננט יהיה אידיאלי מקדימה, ובקשר לאיזה סט, סאב, מגבר, רמקולים אחוריים וכו' תסתכל בפורום תראה מה הכי עונה לך על הדרישות.
  25. תפקיד הרמקולים מאחור http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html יש כאלה שמעדיפים לשים רמקולים רגילים, סט קומפוננטס או לא לשים רמקולים בכלל. תבדוק מה הכי מתאים לך.
×
×
  • תוכן חדש...