אני מתלבט בין שני מגברים-
Audiobahn A6004T שמוציא 75*4 ו300 בגישור
ו- Phoenix Gold Octane-R 8.0:4 עם הספק זהה ו250 בגישור.
הייתרון של האודיובאהן הוא המאוורר המובנה שיש לו.
מצד שני קראתי שאודיובאהן לא עומדים בהספקים המוצהרים, ומבין שניהם עדיף את הפיניקס.
מה אתם אומרים?
AB: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=037A6004T&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=
PG: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=218OCR804&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=