Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. הקפצה אחרונה... על ערכות חיווט כאלה יש מכס?
  2. אוקיי, תודה
  3. הכוונה לקרוסים של הקומפוננט...
  4. בכל אופן רק תגידו לי אם הסט הזה מכיל את כל החיווט שצריך להתקנה של מגבר וחיבורו לקרוסים ולסאב? כי בחיווט אני ממש לא מבין.
  5. אם מדברים כבר על התקנות ומחירים- מה המחירים של בניית קיקפאנל\פוד לדלת? מה הטווח מחירים בכל החנויות המוזכרות?
  6. ה9120 באמת נקטל בכלמיני מקומות, לי אין ניסיון אישי איתו אבל אתה יכול להתסכל בתגובות של אחרים כמו בזאפ. מבין שניהם עדיף את הפיוניר. בכל מקרה אתה לא הראשון שמחפש רדיודיסק ב-עד 1000 ש"ח אז תחפש בפורום.
  7. הערכה היא 29 דולר, ואני לא מזמין אותה בנפרד אלא ביחד עם המגבר.
  8. אני רוצה להזמין מאיביי את המגבר של פיניקס (octane-r 8.0:4) שייתחבר לדוטק ולסאב. האם כדאי להשקיע בחיווט? כדאי להזמין גם את ערכת ההתקנה הזאת- http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13576 היא מכילה את כל מה שצריך להתקנת מגבר? עריכה- המגבר הוא 75*4 כמו שכבר כתבתי פעם...
  9. נראה לי שזה ממצה את זה: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html
  10. באנגלית זה יותר ברור, ודווקא יש לי כזה בבית
  11. גקסו?
  12. איך עושים את ההגבהה הזאת?
  13. תודה (הסמיילי לא קשור- סתם בשביל לגוון)
  14. מישהו נתקל ברמקולים מזוייפים של מורל? יש כזה דבר?
  15. תודה על ההמלצה, בכל אופן למרות שהמחיר המקוריים של האודיבאהן יותר יקר הוא נמכר בפחות מהפיניקס באיביי אולי זה אומר משהו... (הבדל של 30$ בערך)
  16. לא שמעתי שקוטלים את הסדרה, בכל אופן אני אחפש עוד reviews כי אני רואה שאין תשובה ברורה... בכל אופן כמו שאמרתי אני רוצה להזמין מאיביי (חו"ל)
  17. תודה על התשובות אני מתכנן לקנות מאיביי והמחירים בערך 180$
  18. headspin, אתה בהחלט חשוב הדגם הוא מ2001 ככה שהוא לא ממש ישן. תתקשר ללדיקו- המשווקים של בלאופונקט ותברר כמה עולה אחד חדש 03-6504000 שתהיה לך איזו הערכה.
  19. אני מתלבט בין שני מגברים- Audiobahn A6004T שמוציא 75*4 ו300 בגישור ו- Phoenix Gold Octane-R 8.0:4 עם הספק זהה ו250 בגישור. הייתרון של האודיובאהן הוא המאוורר המובנה שיש לו. מצד שני קראתי שאודיובאהן לא עומדים בהספקים המוצהרים, ומבין שניהם עדיף את הפיניקס. מה אתם אומרים? AB: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=037A6004T&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search= PG: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=218OCR804&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=
  20. הדוטק הם MKII?
  21. אני חושב שאתה מתכוון למגבר של 75-80WRMS*4, ובגישור 250-300W.
  22. הגבהות - 100 ש"ח הגבהות למה?
  23. אתה יכול להשתמש במגבר להגביר את הקומפוננט, ולחבר את האחוריים להדיוניט.
  24. איך המתקינים של אוטו דיפו? אני רוצה להתקין היום את ה9825, ונראה לי שזה מקום רציני (אתם יודעים, רשת חנויות)... למישהו יש איתם ניסיון? (עם המתקינים שלהם)
×
×
  • תוכן חדש...