Jump to content

Solox

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

הנקודות של Solox

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. הבעייה שנכנסתי לכל הסמטוחה הזאת בגלל שרציתי לחסוך כסף בנתיים יש לי מגבר של קיקר שמחכה לי באמריקה אבל הוא יגיע אלי רק בדצמבר, וספק רדיו של אלפיין מגבר חבל למכור אחרי שקניתי בסך הכל אתמול פתחתי אותו מהקופסא :-\ יש המלצות לקרוסים שלא יהיו יקרים מידי?
  2. ההד יוניט שלי זה פנסוניק CQC1300 ותמונות אני יצלם יותר מאוחר שתהיה לי מצלמה פחדתי מזה שאני יצטרך לקנות קרוס חבל שלא בדקתי את זה לפני :-\, גורלי נחרץ?
  3. מחובר לLow input של ערוצים 1 ו 2 זה בסדר?
  4. העברתי כבל רימוט, סליחה יצא לי קבל בטעות התכוונתי פיוז קראתי שהוא אמור להיות לא מעל מרחק של חצי מטר בקשר ללהעביר כבלים אמרו לי שזה יכול להביא רעשים, לא נורא גם ככה הייתי צריך לפתוח את שתי הצדדים בגלל משהו אחר אז זה לא שינה יל יותר מידי כן התכוונתי לזה שהוא מוציא גם תדרים גבוהים ובסדר לפחות בעייה אחת ירדה מהפרק שאין לי בדברים האלה שימוש, אבל מה הם בעצם?
  5. אמרתי ננסה לבד הפעם... כי זה מגבר שלא ממש אכפת לי עליו BOSS 350 קניתי אותו לבנתיים כמו שציינתי פעם ההתקנה לדעתי הלכה בסדר, העברתי את הכבל של הRCA והמתח בצדדים שונים הקבל יושב קרוב למצבר הכבלים שנותרו סיבבתי בצורת גל מתחת לכיסא, המגבר מחובר לכיסא הכל עובד יופי אבל שאני מחבר את הסאב הוא לוקח גם תדרים נמוכים, מה עושים? עוד משהו יש חיבור במגבר לשתי דברים בצדדים שבאמת ואין לי מושג מה הם (יכול להיות שפה נובעת הבעייה) זה מין חיבור מוזר כזה, שדומה לחיבור של הכבלים להד יוניט(בקבוצה כזאת) אם לא מבינים אני יצלם
  6. איטום אני מתכנן לעשות כש"ציוד" יגיע כי עכישו אני בקצת בעייה כספית יש אגב המלצות למקומות שלא ישחטו אותי? הסאב הוא סולובאריק L7 ואני לא יכול לחכות כי זה מעצבן אותי לנסוע בלי סאב, ויש לי סאב בבית אומנם לא משהו אבל יושב בלי עבודה, חבל שלא יעבוד
  7. צודק לא הסברתי את עצמי נכון, באוטו הזה הוא יהיה זמני עד שיגיע לי הקיקר והסאב החדש(גם של קיקר) ואז הוא עובר עם הסאב לאוטו אחר ואני לא רוצה להשקיע כסף מיותר כי באמת הוצאתי הרבה כסף על המערכת הזאת במיוחד על ההיפוניקס
  8. ונגיד שאני מחליט ללכת על יד שנייה, מה אתם ממליצים? יש לי קצת פחד לקנות מגברים מיד שנייה תודה על ההמלצות
  9. אני צריך מגבר עד 400 שקל, שיהיה כמה שפחות דראק אני יודע שטוב הוא לא יהיה אבל הוא זמני, אני רוצה לחבר את הסאב שלפחות יעבוד (250 RMS) והמגבר שקניתי יגיע אלי רק בדצמבר ככה שבנתיים יהיה משהו יש המלצות? ראיתי BOSS בוואלה שעולה בערך 400 איך הוא?
  10. כמו שציינתי עם זה ישתפר שיפור משמעותי, אני אאלץ לעזוב את כיסא הנהג
  11. נסיון גדול אין לי, הנסיון שלי מגיע מההשוואה בין השניים אבל נסיון במוזיקה יש לי הרבה, זה שמגיע לו הגברה אני יודע אבל אין באפשרותי בזה הרגע לבדוק את זה כך שהבדיקה שלי היא מבלי הגברה
  12. אני לא אמרתי מתי שהוא שהמורל לוקחים אותה, בראפ אין מה להשוות בין הרמות אבל בסולואים אין מה להשוות את מורל להם יש להם טוויטר מדהים. אני יאטום את הדלתות בקרוב ואני יקבל מגבר של קיקר
  13. אוקי היום סוף סוף הותקנו הדוטק אצלי באוטו אחרי קצת חתיכה של הדלת לא רצינית ברגע זה הם מחוברים בלי מגבר כי המגבר צריך להגיע אליי ב12 הם מחוברים לרדיו דיסק של פנסוניק שלטעמי היא אחת החברות המובחרות ביותר שיש לתחום ואני לא יודע למה לא מדובר פה עלייה, יש לפנסוניק הרבה מכשירים שעושים לדעתי לפיוניר בית ספר אחת הבעיות בפנסוניק זה הזמן שלוקח לדיסק להקרא לאומת פיוניר שמתקתקת אותו אבל נחזור לנושאינו, ההחלטה שלי היתה בין דוטק לJL הJL נהנתי פשוט קומפוננט מדהים במיוחד בשירי ראפ למשל אהבתי מאוד מה שהוא נותן בסופו של דבר קניתי את הדוטק כי מצאתי במחיר יותר אטרקטיבי, היום יצאתי סוף סוף עם האוטו אחרי שהותקנו (שבוע מותקנים אבל האוטו לא היה פה ככה שהיה זמן להפתח) בראפ/היפ הופ מאכזבים יחסית לJL מאוד אבל במוזיקה אלקטרונית ומוזיקה אינסטרומנטלית וסולואי גיטרה פשוט התמכרתי, מדהים! צלילים גבוהים בקומפוננט הזה הם פשוט מדהימים היופי הגדול זה לשים ידיים על הטוויטרים ואז לעזוב ולראות כמה הם מוסיפים אני מאוד לא מאוכזב שבחרתי בקומפוננט הזה אפילו שעל הנייר הרבה המליצו לי על הJL אני לא יודע למה אומרים שהטוויטרים שלהם קשים יש להם יופי של טוויטרים אבל אין בכלל מה להשוות למורל לקחת את הדוטק לשים בו איזה סולו טוב של מלמסטין ופשוט לשבת ולהתמכר! מומלץ מאוד מאוד מאוד (למרות שאתם מודעים לזה) מוזיקה אלקטרונית הם גם פועלים נפלא, כמובן שמאוד אהבתי גם את חוסר הזיוף כנראה שהם לא יודעים מה זה המילה לזייף בכלל בקיצור אני מת לחכות לשמוע איך נשמע עם המגבר אם החוויה תתגבר מעל זה אני יאלץ לעזוב את הנהיגה ולשבת בכיסא שליד בגלל שאני לא יתייחס לנהיגה אלה לצלילים המדהימים שיוצאים מהקומפוננט הזה.
  14. היפוניקס ברוטוס, יש לי את ההיפוניקס ברוטוס 1500D מגבר מונו של 1500 וואט ברמה גבוהה מאוד, אני מאוד מבסוף ממנו Hifinics BrutuSs BX1500D הבעייה שאני קניתי אותו באמריקה ובישראל הוא אמרו להיות יקר מאוד
  15. תשמע לא תיכננתי לקנות DVD אין לדעתי בזה שום שימוש, אבל מצאתי בזול אז קניתי זה מאדם שלא מבין כלום וקיבל את זה מתנה העירכו את זה בהתקנה ב2000/3000 שקל הוא דווקא עובד סבבה לחלוטין, אין לי הרבה מה להשוות כי אני לא מכיר תעניין הזה של DVD אבל בנתיים עובד חוץ מהבעייה הזאת הכל בסדר
×
×
  • תוכן חדש...