אוקי היום סוף סוף הותקנו הדוטק אצלי באוטו אחרי קצת חתיכה של הדלת לא רצינית
ברגע זה הם מחוברים בלי מגבר כי המגבר צריך להגיע אליי ב12
הם מחוברים לרדיו דיסק של פנסוניק שלטעמי היא אחת החברות המובחרות ביותר שיש לתחום
ואני לא יודע למה לא מדובר פה עלייה, יש לפנסוניק הרבה מכשירים שעושים לדעתי לפיוניר בית ספר
אחת הבעיות בפנסוניק זה הזמן שלוקח לדיסק להקרא לאומת פיוניר שמתקתקת אותו
אבל נחזור לנושאינו, ההחלטה שלי היתה בין דוטק לJL הJL נהנתי פשוט קומפוננט מדהים
במיוחד בשירי ראפ למשל אהבתי מאוד מה שהוא נותן
בסופו של דבר קניתי את הדוטק כי מצאתי במחיר יותר אטרקטיבי, היום יצאתי סוף סוף עם האוטו
אחרי שהותקנו (שבוע מותקנים אבל האוטו לא היה פה ככה שהיה זמן להפתח)
בראפ/היפ הופ מאכזבים יחסית לJL מאוד
אבל במוזיקה אלקטרונית ומוזיקה אינסטרומנטלית וסולואי גיטרה
פשוט התמכרתי, מדהים! צלילים גבוהים בקומפוננט הזה הם פשוט מדהימים היופי הגדול
זה לשים ידיים על הטוויטרים ואז לעזוב ולראות כמה הם מוסיפים
אני מאוד לא מאוכזב שבחרתי בקומפוננט הזה אפילו שעל הנייר הרבה המליצו לי על הJL
אני לא יודע למה אומרים שהטוויטרים שלהם קשים יש להם יופי של טוויטרים
אבל אין בכלל מה להשוות למורל
לקחת את הדוטק לשים בו איזה סולו טוב של מלמסטין ופשוט לשבת ולהתמכר!
מומלץ מאוד מאוד מאוד (למרות שאתם מודעים לזה)
מוזיקה אלקטרונית הם גם פועלים נפלא, כמובן שמאוד אהבתי גם את חוסר הזיוף כנראה שהם לא יודעים מה זה המילה לזייף בכלל
בקיצור אני מת לחכות לשמוע איך נשמע עם המגבר אם החוויה תתגבר מעל זה אני יאלץ לעזוב את הנהיגה
ולשבת בכיסא שליד בגלל שאני לא יתייחס לנהיגה אלה לצלילים המדהימים שיוצאים מהקומפוננט הזה.