Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. מצטרף לשאלה... מהניסיון שלכם, מתי בעצם המחירון יורד? האם לאחר יציאת הדגמים החדשים או כשמתלפת השנה? אני מניח שלוי יצחק לא יחרוג ממנהגו השנה...
  2. תתחדש! ומאיפה קנית את המגבר?
  3. מישהו יכול בבקשה לתת לי את הפרטים של החנות בראשל"צ?
  4. איך הבנת את זה?
  5. אני גם רוצה בקרוב, בעז"ה לעשות התקנה בסאונד FX, והבנתי שיש גם סניף בראשל"צ אז לאיפה עדיף לנסוע בשביל ההתקנה (מעדיף פ"ת)? מי נמצא בכל אחד מהסניפים? האם זה משנה בכלל?
  6. תודה, ברור לי שהייתי יכול לעשות דברים טוב יותר, זאת פעם ראשונה שאני מתעסק בדבר כזה אז ידעתי שזה לא יהיה מושלם, ובאמת גם הסתבכתי קצת עם הלבד... התיבה אמורה להיות בערך 37 ליטר.
  7. סוף סוף סיימתי להכין את התיבה לסאב, כשהיום חיברתי אותו בשעה טובה לתיבה... הסאב הוא SHIVA MK3 בתיבה אטומה במידות 35*35*30 (תודה לblackmazdaF- גל אם אני לא טועה) הוא עוד לא מחובר מהסיבה שהמערכת עדיין לא מותקנת, אני מקווה גם שזה יהיה בקרוב ואני אוכל להגיד איך הוא נשמע...
  8. ומה עם החנות בפ"ת? עדיין קיימת? מי מנהל כל אחד מהסניפים?
  9. בד'כ ההמלצה היא לבנות במה קדמית טובה ולוותר על האחוריים, בכל מקרה אתה יכול לקרוא על זה קצת פה: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html
  10. אם היית עושה חיפוש היית מוצא כבר את כל ההצעות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=48442&page=1&pp=15&highlight=%F0%FA%F0%E9%E4
  11. מיקמיק, אני מבין שאתה מדבר על ערוצים נפרדים?
  12. הקדמיים מתחברים לfront במגבר, האחוריים מתחברים לrear, וכו'... עוד מידע על preouts: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=40395
  13. דיברו פה הרבה על טרמינלים של הברגה שאפשר למצוא בשד' הר ציון בת'א, מישהו יכול לתת לי יותר פרטים- חנות כלשהי? תודה
  14. 10X זה חוט כפול? (כלומר שני חוטים מקבילים מחוברים) אני מניח אחד לפלוס ואחד למינוס?
  15. ועוד דבר... איזה סוג חוט אני צריך להעביר בין הפלוס והמינוס לטרמינל? פשוט תגידו צבע... הערכה מכילה: • 18 ft of 4 gauge power cable • 2 ft of 4 gauge ground cable • Glass style fuse holder • 17 ft RCA cable • 32 ft of 16 gauge speaker wire • Ring terminals • Terminal spades • Glass Fuse • Assorted hardware
  16. תודה, אני מקווה שזה ילך בסדר. בכל מקרה בדרך שהוא חיבר לי אני יכול פשוט לחבר פלוס מצד אחד ומינוס מצד אחד, לא?
  17. סוף סוף אני בונה את התיבה לשיבה שנמצא אצלי כבר כמה חודשים, ויש לי כמה שאלות... 1. את הפתח של הסאב בדופן ה-MDF אני חותך בקוטר של הסאב- 12"? או יותר קטן? 2. למי שכבר יש לו ניסיון עם גריל מקורי של השיבה: הסאב הוא זה שמתחבר ישירות לפלטת הMDF והטבעת מעל? (תמונה מצורפת) החורים למסמרים בסאב נראים די קטנים, באיזה גודל מסמרים\ברגים כדאי להשתמש? 3. כשקניתי מעופר את השיבה הוא עשה לי חיבור כלשהו כדי להוריד את ההתנגדות ל-4 אום. זה פשוט היה מזמן אני כבר לא ממש זוכר... את החיווט כדאי להלחים לפלוס ולמינוס? ואיזה סוג חוט אני צריך בשביל זה? (יש לי בבית ערכת חיווט להתקנת מגבר, אני מניח שיש שם חוט שאפשר להשתמש בו). תודה מראש לעונים!
  18. בכל מקרה צריך לשלם מכס, השאלה אם אתה מתכוון להצהיר עליו במכס או לא... ואז אתה מסתכן בתשלום קנס. ובקיצור אתה מדבר על 250$ נטו למגבר או מחיר כולל מכס (+משלוח?)
  19. הפונטו באמת לא צריכה להגביל, רק צריך מעט יותר השקעה... הנה לדוגמא ההתקנה בפונטו של הבעלים של מורל: http://autosound.co.il/soundstorm/gallery/7/1.html
  20. קראסטי

    206 או איביזה

    הבנתי, תודה. ואני מדבר על ה-206 1.6, אני מניח שאין הבדל בהקשר הזה.
  21. קראסטי

    206 או איביזה

    אתם יכולים בבקשה לפרט, מה זאת אומרת "אמינה פחות" ו"לא שיא האמינות"? קצת מעורפל בשבילי... (בהתייחסות ל-206) והאם יש הבדל בין ה-XS ל-XT בתחום הזה?
  22. יפה... תהנה מהמערכת! מישהו יודע כמה בערך עולה היום קיט דיינמאט+הרכבה בדלתות?
  23. מה זה התשובה הזאת?! נסה להעביר את השאלה לפורום טכני, אחזקה וטיפולים אולי תקבל תשובה יותר רצינית.
×
×
  • תוכן חדש...