Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. אייל, מאיפה קנית את הדיסקים של מעבדת שפילד?
  2. לאיפה אתה טס? אולי תמצא שם יותר מבחר?
  3. קודם כל, תתחדש! בתור אחד שקנה אוטו חדש (נראה לי) לא תרצה להחליף אותו עוד כמה שנים? אם ככה אתה באמת חושב שמשתלמת עבודה של יותר משנה על האוטו?
  4. תודה רבה בינתיים על כל התגובות, אני אקפיץ אם יהיו לי עוד שאלות...
  5. מה לגבי צריכת דלק ואחזקה (טיפולים, חלקי חילוף)? האם זה חיסרון של אחת מהמכוניות?
  6. בעיקר אמינות ובטיחות, איך הפונטו, יאריס וה-206 מהבחינה הזאת? האם יש הבדל משמעותי בינהן?
  7. השיקול הוא לא משפחתית או קטנה, אלא בכלל בין כל המכוניות. אם להתעלם מהגודל וצריכת הדלק, שאלה ההבדלים המרכזיים, איזו מכונית עדיפה? האם יש בעיה עם הגיר האוטומטי ב-206? במה עדיפה הפוקוס על המכוניות הנ"ל? ומה עם הפונטו, שאפשר למצוא ממנה שנתון גבוה במחיר הזה?
  8. היי, אני (בעצם אבא שלי) מחפש מכונית עד בערך 70K ש'ח. ההתלבטות היא בין היאריס , פונטו וה-206 בתחום הקטנות, או מגאן\אסטרה מהמשפחתיות. [רק אוטומטיות]. על היאריס כבר קראתי בערך כל הודעה בפורום, וההבדלים העיקריים בין המכוניות ידועים לי. מה עדיף מבינהם, ולמה? תודה!
  9. נראה לי שזה יצא הרבה יותר יקר מלעשות בארץ, ויש גם את עניין ההתקנה... יש לך אפשרות ללכת לאחד המתקינים שיבנו לך פאנל חדש (בד'כ מפיברגלאס) לא כל מתקין חובבן יודע לעשות וגם לא כדאי ללכת לאחד כזה ולכן תנסה אצל אחד מהמתקינים המוכרים. בקשר לסוכנות טויוטה, אני לא יודע אם הם מחזיקים פאנלים להחלפה אבל שווה לנסות...
  10. לגבי 3.5" אני לא יודע, אבל בטח תוכל להכניס עם כמה שינויים גם 4". בקטגוריה הזאת יש לך את המורל אינטגרה בגודל 4"- בערך 800 ש"ח (לדגם הישן יותר, אם נשארו עוד). לא שמעתי אותו אבל כדאי לך לבדוק- תסתכל באתר של מורל: www.morel.co.il
  11. כנראה שעד 350 ש'ח (לפי מה שהוא אומר). לא כתבת את הדגמים אז אי אפשר לדעת למה אתה מתכוון בדיוק, בכל מקרה כדאי לך לבדוק קודם כל ביקורות עליהם לפני שאתה מחליט. תבדוק באתרי מכירות או בפורומים על הסאבים הנ'ל ותדע יותר.
  12. מאיפה הבנת שהוא לא שמע אותו?
  13. אני לא רוצה לגנוב לאיציק תהצגה אבל אייל- מה עם ההתקנה שלך?
  14. מזתומרת קונה מחו"ל? מזמין מהאינטרנט? טס לחו"ל וקונה שם? מזמין לדודה בארה"ב? צריך לדעת אם לחשב משלוח, מכס וכו'...
  15. עבודה ממש יפה, סוף סוף תמונות של בנייה איכותית ומושקעת, אלה הדברים שבאמת הכי מעניינים פה בפורום לדעתי... תהנה!
  16. מכיוון שאתה קונה מערכת לרכב שטח, כדאי לך להשקיע בעיקר ברדיודיסק עם אנטישוק טוב, אחרת לא תשמע כלום. תחפש בפורום אולי דיברו על זה. בכל מקרה 1500 ש'ח לא מספיק גם לרכיבים מיד שנייה, וכמו שאמרו בשביל סאב אתה צריך גם מגבר. אם תסתפק בינתיים רק ב-6*9 (שנותנים גם ככה באס חזק) תוכל לקנות רכיבים חדשים ולא יד שנייה.
  17. http://www.shiva.ip.tc/
  18. אם היית מחפש היית מוצא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=362457#post362457
  19. יקירי הפורום פה הם סאונד FX בפ"ת.
  20. יש ככ הרבה תשובות לשאלה הזאת: "מגבר עד 1000\1500" "מגבר לדוטק\פולס" ובמיוחד "מגבר ל305C" למה לא פשוט לחפש? השאלות פה חוזרות על עצמן כל הזמן...
  21. כנס לקראצ'פילד ותבדוק ב-what fits my car www.crutchfield.com אייל- למה לא להכניס לFAQ?
  22. איך אתה עוטף את התיבה בלבד? אתה חותך חתיכות לפי גודל של כל דופן? או ב2 חתיכות? בכלל, מה הדרך הכי טובה לעטוף תיבה?
  23. על איזה גודל אתה מדבר? נ.ב. אני מקווה שעשיתי שימוש נבון בציטוט?
  24. אם אתם קונים אתם מתכוונים גם לעשות את האיטום לבד? בכל מקרה אם גם ככה מתכוונים לעשות את האיטום אצל מתקין, לא עדיף לקנות כבר ממנו את הדיינמאט? (אם לא אז גם אני בפנים- אבל נראה אחרי שתבררו אם זה באמת יותר זול)
  25. אני פשוט יכול להגיד לך מהניסיון שלי, למרות שיש פה אנשים שהזמינו הרבה יותר מחו"ל (מכשירי חשמל כמו רכיבי אודיו וכו). כשהלכתי לקחת מממ"ן את הרדיודיסק שילמתי מיסים לפי הקבלה מהמוכר. כשקיבלתי את המגבר לדואר, שלחתי להם קבלה ולפיה שילמתי את המיסים. ככה שבאמת אני לא יודע מה יהיה בהכרח. בכל אופן נראה לי שהקבלה מהמוכר יותר משמעותית מהמחיר בחוברת המוצרים שיש להם במכס...
×
×
  • תוכן חדש...