Jump to content

קראסטי

  • הודעות

    273
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קראסטי

  1. לא מספיק דבילי שימנע ממך לכתוב אה?
  2. אם כבר מדברים על מחירים של התקנות... כמה יעלה לי התקנה של מגבר (+אולי ריתוך לרכב בשביל הבטיחות) קומפוננטס וסאב כאשר יש לי כבר את כל החיווט?
  3. קודם כל תחדש על המערכת! איך אתה מתרשם מהדוטק?
  4. שכדאי לקנות רוקפורד רק מסדרת ה FNQ
  5. ארז כותב באתר שההבדלים בין הסימן 3 לסימן 4 לא משמעותיים והמטרה שלהם להוות תמריץ שיווקי, והסימן3 נמכרים ב1000 ולא ב1250.
  6. תבדוק בcrutchfield.com ב what fits my car? אייל, לא כדאי לשים את האתר בFAQs?
  7. יהיה נחמד אם תצלם את העבודה (אם לחברה מסאונד FX לא תהיה בעיה...)
  8. תודה! לא נעלמתי, אני פשוט לא רוצה (כמו הרבה פה) למלא את הפורום סתם בהודעות ודיונים שנעשו כבר אלף פעם...
  9. כמו שמיסטר אודיו אמר, אי אפשר לקחת ואט מיציאה אחת ולהוסיף ליציאה אחרת, כל יציאה במגבר יכולה לספק ואט RMS קבוע מראש.
  10. כשדיברו על זה פעם בפורום אמרו שקיט דיינמאט ל2 דלתות* 2 (בשביל אטימה יסודית) + עבודה זה 1200 שקל... 200 שקל על אטימה של שתי דלתות, אם זה באמת נכון זה מחיר נמוך מאוד
  11. נראה לי שהוא התכוון לדיינמאט בלבד לא כולל עבודה
  12. יש הרבה מאוד חברות שעושות מגברים לרכב בטווח גדול מאוד של מחיר. תסתכל ותקרא בפורום ותראה מהם הנפוצים. אם אתה צריך עזרה בקנייה, תגיד תקציב וישמחו לעזור לך.
  13. http://www.crutchfield.com/S-rGp9JBi2MwQ/cgi-bin/autoinfo/autoinfo.asp?s=0&cc=01&vehicleid=0
  14. ב1300 שח אי אפשר לקנות רדיודיסק, קומפוננטס, סאב ומגבר (בשביל הסאב לפחות), לפחות לא באיכות סבירה ככה שזה מחוץ לתקציב.
  15. טובה וחמודה? בתקציב הזה קשה למצוא רדיודיסק טוב שקורא MP3. תסתכל בזאפ לקבל מושג על מחירים. כדאי לקנות מחברה מוכרת (ולאpassion. sunkyo וכו) ולבדוק שיש אחריות.
  16. מורל פולס 6X9 ב-600 ש"ח פיוניר deh-1650 בערך 700 ש"ח.
  17. הוא רוצה שהרמקולים יתנו באס טוב, בשביל זה מתאימים יותר קואקסליים מאשר קומפוננטס. "האחוריים הרבה יותר חזקים מהקידמיים"- אין כזה דבר, רמקולים קואקסליים אפשר לשים מקדימה ומאחורה, בד"כ מאחורה יותר נוח לשים כי יש יותר מקום. מה שיותר חזק הוא מה שמקבל את ההגברה. בכל אופן, ההעדפה היא בדכ שהסאונד יבוא בעיקר מקדימה, על זה אתה יכול לקרוא פה: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html
  18. יש בפורום המון הצעות למערכות, כל אחד אומר כל פעם את אותו מפרט וחצי מההודעות בפורום הן המלצות שחוזרות על עצמן... כדאי שתעשה חיפוש על כלמיני הצעות קודמות, או שתסתכל בחנויות באינטרנט (בזאפ תמצא הרבה חנויות) ותהיה עם איזה רעיון ויגידו לך מה חושבים עליו
  19. 5,000 ש"ח זה אחלה תקציב למערכת (למתחילים ולכל מי שזה מספיק לו) אני גם הרכבתי מערכת בסכום הזה (שעדיין לא מותקנת). בכל אופן, יש הרבה אפשרויות של מערכות- אפשר למצוא אצל אנשים פרטיים בזול, לקנות מחו"ל, בחנויות ובאינטרנט... כדאי שתסתכל קצת מה נראה לך בתחום התקציב, תקרא עליו בפורום (די בטוח שכבר דיברו עליו) תהיה עם איזה כיוון וישמחו לעזור לך.
  20. הוא אמר שהמגבר יקר יחסית והמגברים של לאנזר מסדרת heritage יעשו את העבודה וגם בפחות כסף. בקשר לקומפוננט, אתה יכול לקנות את הדוטק MKI שאפשר למצוא ב800 ש"ח (בstereo4sale הוא יקר יותר). בקשר לסאב- ה305c של פיוניר הוא אחד מחביבי הפורום ודיברו עליו פה הרבה והוא לא יקר-400 ש"ח בs4s.
  21. לא בדקתי לפני את הפידבקים השליליים, אני גם לא חושב שזה היה ממש משנה כי לרוב המוכרים עם יותר מ1000 פידבקים יש גם מס' שליליים. ואם 99% מהם חיוביים, זה לא ממש שיקול. בכל מקרה, מישהו הזמין פעם מdimension audio? החנות באיביי: www.dimensionaudio.com
  22. הוא עוד לא שלח בכלל את המגבר, והוא גם שולח דרך הים אז יש כמה שבועות עד שזה יגיע. בכל אופן בגלל שהכסף שלי עכשיו אצלו, אני לא רוצה להתלונן עליו עדיין, וגם לא נראה לי שמוכר שהוא power seller עם כמעט 99% פידבקים חיוביים יגנוב תכסף. ככה אני מקווה לפחות...
  23. בסוף אוגוסט הזמנתי מגבר+ערכת חיווט מdimension audio, (אם מישהו מכיר) היו לי בעיות בתשלום כי בbidpay כבר לא מקבלים מאסטרקרד, אז שילמתי דרך הווסטרן יוניון בדואר. ב5.9 העברתי את הכסף, המוכר לא עונה לכל האימיילים ואמר שביום שני יקח תכסף ומאז לא עונה להודעות. למישהו יש ניסיון עם dimension audio? (שיש לו 90 ומשהו אחוז פידבקים חיוביים) למישהו קרה כזה דבר? מה אני יכול לעשות אם הוא באמת ימשיך להתעלם?
  24. שנה טובה לכל בית ישראל
×
×
  • תוכן חדש...