ברוב במקרים החנויות באינטרנט מוכרות הכי בזול (המחיר לדוטק בחנות המפעל הוא 1450 ש"ח).
תחפש בzap.co.il, ותבדוק שהחנות שאתה רוצה לקנות דרכה מורשית ויש לך אחריות ממורל.
בדוטק יש אפשרות לחבר את ה+ או המינוס של הטוויטר ב0, +3dB ו -3dB.
ז'א, הטוויטרים מוגברים\מונמכים ב3 דציבלים?
וגם במגבר, באפשרות הבאס בוסט יש "הרמה" של 0-15 דציבלים ב45hz כלומר, הצלילים בתדר הזה מוגברים במספר דציבלים?
וואלה
פה מישהו אמר את זה, לא תיקנו אותו אז הבנתי שזה ככה
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=20298&highlight=%F0%F6%E9%EC%E5%FA+%F7%E5%E0%F7%F1%EC%E9%E9%ED
אני לא מכיר את הפיוניר שלך, אבל תפקיד המגבר הוא להגביר את העוצמה ואין לו השפעה על איכות הסאונד (בלי פונקציות החיתוכים וכו). הדוטק נחשב לסט טוב בטווח המחירים הזה, והשינוי באיכות סאונד, אם יהיה, יהיה גם בלי מגבר.
תראה, ב1500 ש"ח כדאי לך כבר לקנות רמקולים קואקסלים (רגילים) ולהגביר אותם באיזה לנזר.
למשל-
http://www.caraudio.co.il/product.php?item=229&cat=117
http://cheaper.co.il/product.asp?productid=157&CatCode=108
בכל אופן אני ממליץ פשוט לחכות ולקנות את הרכיבים לאורך זמן.