מישהו מוכן להסביר בקיצור מהו הpreout ומה החשיבות של מספר הpreouts?לאן הוא מתחבר? מה ההבדל בן HU של 3\1 יציאות?
(כן, כבר בדקתי את כל ההודעות הרלוונטיות ולא מצאתי תשובה... )
לדעתי עדיף להשקיע את כל הכסף בקומפוננט מקדימה ולהישאר בינתיים עם הרמקולים מאחורה כי זה גם ככה לא הרבה כסף. בתקציב הזה אתה יכול לקנות את הhed-1602 של cerwin vega שהוא סט נחמד...
יש לך כלמיני אפשרויות ב-700 ש"ח של בלאופונקט, JVC פיוניר ועוד אבל כמובן שאלה מוצרים מהסדרות היותר נמוכות, ועדיף להשקיע עוד 200-300 ש"ח ולקנות משהו יותר טוב. תחפש באתרים שמוכרים.