Jump to content

aviO

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

הנקודות של aviO

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. aviO

    206 או איביזה

    בכל מקרה היום אני הולך לראות את ה206 הנ"ל. מחר אני יודיע לך אם אני יורד ממנה ואת הסיבה.
  2. aviO

    206 או איביזה

    לגבי ה206 הראשונה 1.4 שהוזכרה למעלה... יש לי הרגשה שצדובר בסוחר ששיחק עם הקילומטר. התקשרתי אליו: אני: שלום אני מתקשר לגבי הרכב... הוא:באיזה רכב מדובר? ואז כשאמרתי לו פיגו 206 אז הוא התחיל להסביר לי. וגם כל כמה זמן מחליפים קלאץ'? ואיפה אתה מחפש גיא?
  3. aviO

    206 או איביזה

    206 1.6 ידנית במצב טוב גם לא כל כך קל למצוא. לעומת זאת 1.4 יש מלללא.
  4. aviO

    206 או איביזה

    יתרון נוסף ל206 או ליאריס? האם קשה למצוא את היאריס המדוברת? כי אנחנו רוצים לסגור כבר מהר את רכישת הרכב...
  5. aviO

    206 או איביזה

    אלה הם הדרישות שלי: בטיחות במקום הראשון. לאחר מכן הנאה מנהיגה וגם טיפה כוח... ולא שכחתי את האמינות. נשמע שהיאריס ts היא פשוט מציאה... נ.ב מצטער על הבלאגן שהיה פה ב10 דקות האחרונות, הדפדפן שלי נדפק.
  6. aviO

    206 או איביזה

    איזה מנוע יש לts? חיפשתי טיפה אבל לא מצאתי... מסתבר שדיי נדירות היאריס האלה. ולמה אתם ישר מדביקים לבנאדם רכב "ספורטיבי"? למה לא הצעת לי למשל יאריס רגילה?
  7. aviO

    206 או איביזה

    אני יודע שתתמונות יש בגוגל. אבל אני רואה בכל מיני מודעות למשל: ירוק בקבוק תכלת מטאלי אין איזה אתר עם כל הצבעים? איך האמינות של ה206? ואיך צריכת הדלק שלה? ולמה אתם מתכוונים בעגלה? כאילו ממש עגלה? כמה כוחות סוס?
  8. התקציב נע בין 60-80K אך לא חובה להשתמש בכולו... אפשר לקנות משהו ב60K ולהשקיע בו.. ראיתי מודעה שתפסה את עיניי: פיג'ו 206 xr 5 דלתות שנת 2002 1400 סמ"ק ידני 30000 ק"מ יד ראשונה.. לא מזמן עבר החלפה של רצועת טיימינג והחלפת קלאץ' האם לקנות? או שיש לכם עצות יותר טובות כמו כן רציתי לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב הנ"ל ומהי אמינותו? אולי עדיף להשתפר למנוע 1600 דרושה מכונית צעירה/ קטנה... אז אם יש לכם עוד הצעות אני אשמח לקבל. כמו כן רציתי לדעת מהיכן אני יכול לקבל תמונות של הרכב עם הצבע?
×
×
  • תוכן חדש...