התקציב נע בין 60-80K
אך לא חובה להשתמש בכולו...
אפשר לקנות משהו ב60K ולהשקיע בו..
ראיתי מודעה שתפסה את עיניי:
פיג'ו 206 xr 5 דלתות
שנת 2002
1400 סמ"ק
ידני
30000 ק"מ
יד ראשונה..
לא מזמן עבר החלפה של רצועת טיימינג והחלפת קלאץ'
האם לקנות? או שיש לכם עצות יותר טובות
כמו כן רציתי לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב הנ"ל ומהי אמינותו?
אולי עדיף להשתפר למנוע 1600
דרושה מכונית צעירה/ קטנה... אז אם יש לכם עוד הצעות אני אשמח לקבל.
כמו כן רציתי לדעת מהיכן אני יכול לקבל תמונות של הרכב עם הצבע?