שלום לכולם ...
רציתי לשאול שאלה המיועדת למבינים באיטום .
מזה 3 חודשים אני עובד בעבודה מאוד מבאסת למי שמכיר "איטום ובידוד" הענין הוא שמדובר בחום וקור ולא בסאונד (לצערי הרב) . החומרים שעובדים איתם הם בעיקר צמר סלעים וספוגי איטום וכריות בידוד, ועל מנת לכסות הכל מצפים הכל בפח . עלה לי רעיון לנסות ליצור כריות איטום מצופות ממולאות בצמר סלעים או חומרי איטום אחרים בתוך הדלתות של הרכב ובכל מיני מקומות הדורשים איטום ,אבל אני לא כל כך בטוח לגביו, יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות עם חומרים מהסוג הזה ?
זה שווה בכלל משהו הרעיון ? , האם זה יעשה את העבודה או שמדובר ברעיון גרוע שלא יתרום כלום?
תודה לכולם