Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, zaf כתב:

מיטב מתנות מהדוד מאמריקה.

Free samples...

מלחמה אז שולחים לנו כמה ואנחנו על הדרך מזמינים מספיק כדי להשאיר את הקו עובד, בזמן שצבא ארה"ב כבר עבר לדגם אחר.

פורסם

לפי הירוק של הכלים על הטריילר, סופק ממחסני הצבא האמריקאי באירופה. הצבע הבהיר על ה פורד 350 מרמז שזה כלי שהיה באסיה, או יועד אליה. 

האמריקאים לא פריירים, הם קודם כל דואגים לעצמם ולכן תמיד תקבל ציוד קודם כל ממחסני הצבא ורק ציוד בהזמנה בכספי סיוע תקבל ציוד ישירות מהיצרן שלא דרך זרועות הצבא , ולא אוסיף 😉

 

כל ציוד צבאי חדש וחדיש שזמין לצבא האמריקאי, מסופק בראש ובראשונה לצבא האמריקאי על זרועותי ורק אחר כך ליצוא. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 19 שעות, אוריס 2015 כתב:

b8510bfd5ecb146c9837.jpg

 

ראיתי עוד גרירה כזאת, שהרכב האחורי הוא על ה"רמפה" שמתקפלת שהנגרר סגור.

 

ואני תוהה לעצמי האם הרמפה הזאת מסוגלת לעמוד בכזה סוג של רכבים? היא לא נועדה רק לרכבים קלים?

ראיתי גם גררים כאלה, עם סרן אחד מקדימה ושלוש מאחור - נראה לי שהם יותר אפקטיביים לגרירה כזאת.

WhatsApp Image 2023-11-15 at 16.06.05.webp

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 5.12.2023 בשעה 01:08, BoazB11 כתב:

היה גם איזה שיקוץ של סקודה שנקרא פורמן.

 

Image075.thumb.jpg.0ca28c557624ab2bd360170c3b9c8916.jpg

 

 פורמן היה גרסת סטיישן של הפבוריט, כאשר ההארכה בוצעה למיטב זכרוני רק במרכב (לא בבסיס הגלגלים או בשאר תא הנוסעים). מה שמופיע בתמונה שלך זה גרסה מוקדמת של סקודה פיק-אפ, שוב אותו פבוריט/פורמן עם מרכב מסחרי שנראה כמו אלתור אבל למעשה הגיע כך מהמפעל, בתקופה שבה היצרן רק התחיל לייצא תחת פולקסוואגן וחיפש את הנישות הכי רווחיות. הפיק-אפ הבא (על בסיס הפליסיה) כבר נראה יותר כמו VW Caddy משנות השמונים ופחות כמו ההיבריד הזה.

 

בתאריך 5.12.2023 בשעה 06:27, Buki כתב:

יש הבדלים מהותיים בין יאריס ורסו לבין כל האחרות שרשמת.

 

בנוסף למה שרשמת:

  • הדלת האחורית נתפחה הצידה בשלמותה, לא כלפי מעלה ולא 'דלתות אסם' כמו שהיו בברלינגו ובקנגו.
  • המושבים האחוריים התקפלו לתוך הרצפה, בדומה לפתרונות שהגיעו בהמשך מהונדה, קרייזלר, וכו' תחת כותרות בומבסטיות.

באופן כללי, זה היה דגם שהקדים את זמנו ונסחר גם היום הרבה מעל המחירון בכל מדינה שנמכר בה. בישראל עברו לא מעט כאלה במשטרה ורוב השורדים מצאו את דרכם אל הקהילה האורטודוקסית, שתמיד ידעה להעריך מוצרי נישה כמו המוטיפלה, הרומסטר וכו'. אגב, הרומסטר הוא לדעתי הדבר הקרוב ביותר רעיונית ליאריס ורסו, אבל עם איכות חומרים והנדסת אנוש הרבה יותר טובים.

 

בתאריך 6.12.2023 בשעה 15:31, amosbmw כתב:

באמת מצטער לבאס, אבל אני מעדיף פי 10 לקרוא כתבה מצולמת מושקעת על כל סרטון.

אבל זה אני, אני מעידן אחר, אני יודע שצעירים כן אוהבים לצרוך חומרי וידאו.

 

זה לא קשור לעידן ולא צריך לעשות רומנטיזציה נוסטלגית להעדפות האישיות שלך. צעירים לא 'צורכים' סרטונים באורך הזה, יש להם תשומת לב וזכרון של דג זהב ולכן הם יושבים בטיק-טוק ובאינסטגרם. אני גם לא מכיר הרבה אנשים שמתיישבים מול הטלוויזיה במיוחד כדי לצפות בסרטוני Long Form של שיפוצים, אירועי אספנות, מפגשים, וכו'.

 

מי שכן צופה בזה הם אנשים רעבים שמערכת העיכול שלהם עובדת יותר טוב עם סאונד ותמונות נעות ברקע ויכולים לעבד סרטון של חצי שעה במהלך הפסקת הצהריים. וזה אחוז מפתיע מהאוכלוסיה בקבוצת הגיל של 25-55, כולל הרבה כאלה שזוכרים מה זה מגזין רכב אבל אין להם זמן או רצון להתרכז בקריאה ארוכה. שלא לדבר על כך שבסקירות רכב, סצינה אחת ביוטיוב בד"כ תעביר את המסר באופן הרבה יותר מקיף ממאה מילים של כתב רכב. אובייקטיבית, לא 'זה מרגיש לי'.

 

גם אוזניות על חוט מספקות לעתים סאונד הרבה יותר טוב מאלחוטיות, אבל אפשר לשבת בשיחת ועידה קשור למחשב כמו כלב עם רצועה או שאפשר לשים אוזניות BT ובאותו זמן להכין ארוחה, לנקות את הבית, להחליף חיתול לילד, וכו'. זה שבעבר לא הייתה טכנולוגיה כזאת זמינה לא הופך את חוסר היעילות בפורמטים ישנים לאיזו שיטה מגניבה ואיכותית יותר ש'הצעירים' לא מבינים.

 

  • אהבתי 4
פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

 פורמן היה גרסת סטיישן של הפבוריט, כאשר ההארכה בוצעה למיטב זכרוני רק במרכב (לא בבסיס הגלגלים או בשאר תא הנוסעים). מה שמופיע בתמונה שלך זה גרסה מוקדמת של סקודה פיק-אפ, שוב אותו פבוריט/פורמן עם מרכב מסחרי שנראה כמו אלתור אבל למעשה הגיע כך מהמפעל, בתקופה שבה היצרן רק התחיל לייצא תחת פולקסוואגן וחיפש את הנישות הכי רווחיות. הפיק-אפ הבא (על בסיס הפליסיה) כבר נראה יותר כמו VW Caddy משנות השמונים ופחות כמו ההיבריד הזה

נכון בחלק מהדברים ולא מדוייק בחלק אחר. 

 

מה שמופוע בתמונה זה Skoda Forman Van Plus. זו לא גרסה מוקדמת של סקודה פיק אפ שהיה רכב אחר עם מרכב אחר לגמרי, טנדר רגיל שני מקומות.

 

הוואן פלוס מבוסס על רכב נוסעים, סטיישן (פורמן) שחתחו לו את הגג, השאירו את הדלתות והמושבים ושמו ארגז פלסטיק גדול וגבוה. עם הפתרון הזה ניסו להתחרות במסחריות קטנות 5 מקומות עם ארגז מקורי כמו רנו אקספרס שיכלו להיות גם רכב משפחתי במקביל לרכב עבודה. מה שפיק אפ 2 מקומות לא יכול להיות.

 

הדגם הזה המשיך גם לסקודה פלוסיה Felicia Van Plus, וזה במקביל לטנדר רגיל שהיה בשני הדורות. 

 

34506788662_c61fcdf0af_b.thumb.jpg.881e300be775a4a3e9f8429f81d515d3.jpg

 

95e26b864d91a7e696431252310d.thumb.jpeg.d84bac6429ccbfeee83413405075d96d.jpeg

 

Skoda-Felicia-Pickup-1995-Professional-Pickup-4x4-08-1024x474.thumb.jpg.0f7c07eb9f2e4d8799f321532f71d1a0.jpg

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

מזכיר ממש BMW 700, אבל זאת לא. מה היא כן?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

הדגם הזה המשיך גם לסקודה פלוסיה Felicia Van Plus, וזה במקביל לטנדר רגיל שהיה בשני הדורות. 

 

34506788662_c61fcdf0af_b.thumb.jpg.881e300be775a4a3e9f8429f81d515d3.jpg

 

 

איך האוטו מגניב בטירוף על חלל הזה מסתדר עם זה שחתכו את קורת החיזוק בגג?

ומתי הוא הופך אספנות ואפשר לייבא נסיך כזה?

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני כשעה, YNV כתב:

ומתי הוא הופך אספנות ואפשר לייבא נסיך כזה?

עדיך כזה, דייהו לאנוס טנדר עם ארגז מפלסטיק גם כן.  גם מגניב בטירוף ולדעתי אפילו שווה יותר מסקודה ואן פלוס..........

 

 

 

ולגבי הקורות חיזוק בגג בסקודה  - לא יודע. שאלה טובה. מניח שהיה משהו בתוך גג פיבר המוגבה. 

1024x.jpg.3fb125f67ceac3cc3992265f94dfc90d.jpg

 

1400x936.thumb.jpg.876f550f71d3f2a32bd4331d5ba4cfb8.jpg

  • מצחיק 2

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...