Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזוודות / גופות.

 

בתור ילד, הכי אהבתי את הדור שלישי של הקפריס.

גרסאות הסטיישן של כל הדורות בכלל וואו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 10 שעות, ArikB כתב:

 

קפריס סדאן דור רביעי. אני נסעתי במוניות מהדגם הזה בסוף שנות ה- 90 בניו יורק. כל מונית בעיר אז היתה קפריס כזו.

קראתי פעם שהביאו לארץ אחת כזו בצבעי מונית לקידום מכירות של איזה שהוא עסק. אולי מסעדה?

 

אין לי תמונה של זה, אבל אני זוכר את הסיפור.

זאת היתה ביואיק מסוף שנות ה-90 עם רישוי ישראלי שצבעו אותה בצהוב ושמו לה "כובע" של מונית אמריקאית.

היתה גם כתבה שהראו שזה רכב ישראלי שבכלל הורד מהכביש.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש גם פורד קראון וויקטוריה בצבעי מונית לדעתי, וגם ביואיק פארק אווניו מונית שעמדה ליד עזריאלי אם אני לא טועה אבל זה לא רכב כזה נדיר בישראל.

הפורד כן. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, itsik170 כתב:

 

אין לי תמונה של זה, אבל אני זוכר את הסיפור.

זאת היתה ביואיק מסוף שנות ה-90 עם רישוי ישראלי שצבעו אותה בצהוב ושמו לה "כובע" של מונית אמריקאית.

היתה גם כתבה שהראו שזה רכב ישראלי שבכלל הורד מהכביש.

 

אם אני לא טועה, היא הייתה חונה שנים מתחת למגדלי עזריאלי. ראיתי אותה שם די הרבה.

פורסם

יגואר XJ דור שלישי.

לא נראה שהמוסך מתאמץ במיוחד לתקן אותה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

שמעתי כבר כמה מכונאים בינלאומיים שטוענים שהרכבים האלה מיגואר הם ערמה של צרות, אבל לא שמתי את הנושא למבחן 😁

כבר חתמתי...

  • אחראי פורום
פורסם

גם הרולס רויס זה חתיכת סיפור.

זכור לי איך בני לוי, שזכור בשל הכתיבה העדינה והציורית שלו בפורום אך גם בשל עשרות שנות ניסיון כמכונאי, אכל די הרבה חרא עם מערכת הבלימה ברולס שלו, זהה להנ"ל.

מעניין מה עם הפרוייקט הזה היום.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 8 דקות, itaysamurai כתב:

גם הרולס רויס זה חתיכת סיפור.

זכור לי איך בני לוי, שזכור בשל הכתיבה העדינה והציורית שלו בפורום אך גם בשל עשרות שנות ניסיון כמכונאי, אכל די הרבה חרא עם מערכת הבלימה ברולס שלו, זהה להנ"ל.

מעניין מה עם הפרוייקט הזה היום.

 

אני זוכר שראיתי בפורום אספנות בפייסבוק סרטון עם בחור שמדבר בערבית והולך בתוך מגרש עם רכבים נטושים.

היו שם כמה רכבי אספנות (שנראו שעברו שיפוץ בעבר) וביניהם היה גם רולס רויס עם לוחית בתבנית 55-***-*9 - מה שאומר שהיא יובאה במיוחד ב-10 שנים האחרונות ואז כנראה ננטשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • אחראי פורום
פורסם

זוכר את זה, הייתי מהמר שזה לא אותו רכב, אין מצב שבני היה מוותר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

גם הרולס רויס זה חתיכת סיפור.

זכור לי איך בני לוי, שזכור בשל הכתיבה העדינה והציורית שלו בפורום אך גם בשל עשרות שנות ניסיון כמכונאי, אכל די הרבה חרא עם מערכת הבלימה ברולס שלו, זהה להנ"ל.

מעניין מה עם הפרוייקט הזה היום.

הרולס רוייס של בני נוסעת, משופצת ויפה. בני כבר לא בשיא הכוח אבל עדיין מגיע איתה הרבה למפגשים. 

 

  • אהבתי 4

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

גם הרולס רויס זה חתיכת סיפור.

זכור לי איך בני לוי, שזכור בשל הכתיבה העדינה והציורית שלו בפורום אך גם בשל עשרות שנות ניסיון כמכונאי, אכל די הרבה חרא עם מערכת הבלימה ברולס שלו, זהה להנ"ל.

מעניין מה עם הפרוייקט הזה היום.

נוסעת. תוכל לראות בפייסבוק

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...