Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מודעה חמודה מיד 2


איש שמח
שימו לב! השרשור הזה בן 346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מאוד תלוי איך טופל.

מכיר מנועי בנזין שכבר ב100 אלף פיתחו בוצה משמעותית.

וכמו שאתה רואה יש מנועי בנזין שמגיעים ל400 אלף

 

אבל רכב זה לא רק מנוע.

זה מכלול והכל נהרס בנסיעות מרובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוסים מחזיקים הרבה. המון מהם שימשו בתור מוניות ברחבי העולם. אבל 500 אלף קילומטר זה כבר די בסוף החיים של רכיבים משמעותיים

 

בהנחה וכול הרכיבים עדיין מקוריים, הוא יצטרך ליפול על מישהו מסומם היטב בשביל שיקנה במחיר שהוא רוצה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

חייב להיות יצירתי כדי למכור רכב עם ק"מ כזה במחיר הזה שהוא רוצה

 

שיש לך טויוטה, הרבה פעמים אתה חושב שיש לך מכרה זהב.

  • אהבתי 2
  • משעמם 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, elera כתב:

התכוונתי, כמה סה"כ ק"מ יחשבו לעדיין "בסדר" למנוע כזה? ברמה שאפשר לשקול לקנות.

 

למשל, נהוג להתייחס למנועי דיזל כעמידים יותר. בהם, נניח, אולי 250-300 אלף יחשבו ל-"לא נורא".

לפריוס זה נחשב בערך אמצע החיים שלו, תלוי איך טופל, יש בעולם פריוסים עם מיליון ק"מ, ורק שתכיר רכב שעשה את רוב נסיעותיו בכביש מהיר יהיה פחות נזק למנוע מאשר רכב שנסע רק בעיר.

 

אם אתה באמת שוקל לקנות אחד, אחד עם 500 אלף ק"מ יכול להתאים לך רק אם אתה מתכנן למכור אחרי כמה שנים בודדות (ויהיה כנראה קשה למכור), אם תכננת להחזיק יותר זמן אז הייתי הולך על פריוס עם 150/200 אלף ק"מ ותוכל למכור אחרי 10 שנים ויותר.

 

גילוי נאות: בעל פריוס כזאת כבר 3 שנים.

עריכה אחרונה על ידי yosilogen

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.7.2023 בשעה 18:42, davemustaine87 כתב:

פריוסים מחזיקים הרבה. המון מהם שימשו בתור מוניות ברחבי העולם. אבל 500 אלף קילומטר זה כבר די בסוף החיים של רכיבים משמעותיים

 

 

בדיוק לפני כמה ימים נסעתי בחו"ל במונית פריאוס פלוס שעברה מזמן את ה 500 אלף, לא יודע מה מקורי בה ומה לא, נראית ונוסעת בסדר גמור. 

IMG_20230723_073132.thumb.jpg.ef6490050e7685e18cb60562b40a1da2.jpg

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר כמה שסוחבים עם צריכת שמן משמעותית. "ככה זה בפריוס מק"מ מסוים"..

לשאלתך כנראה גם וגם. לא זוכר איפה קראתי פעם מאמר/מחקר שיחידת ההינע של הפריוס נראה ששוברת גם את שיאי האמינות של טויוטה עצמם.

גילוי נאות, הכותב לא החזיק טויוטה מעולם וגם לא מתכנן לעשות זאת עקב הפרמיה המופרזת שגובים על המותג בארץ כשיש מתחרים לא פחות טובים. אבל אי אפשר לקחת להם את מה שיש להם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...