Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסתי בעמוד ברוורס הבגאז לא נסגר 

רוצה לנעול את הרכב לא מצליח לנעול כי הבגאז לא נסגר כביכול האוטו עוד פתוח

אז אמרתי ננתק מצבר לפחות עד יום ראשון ואחרי זה אשבור את הראש

מישהו יודע איך מנתקים מצבר/פיוז כלשהו לכיבוי כללי של הרכב?

מדובר בטיוטה אוריס 2016 היברידי

תודה מראש

פורסם

פותח מכסה מנוע, מוצא את המצבר. הקוטב השלילי זה שמחובר אליו כבל שחור ולא אדום - לוקח מפתח 10 ממ ומשחרר את האום, ואז מנתק את נעל הכבל מקוטב המצבר ושלום עד יום ראשון

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ניסית לנעול ידנית?

1. פותחים את דלת הנהג, כאשר כל הדלתות האחרות סגורות.

2. נועלים את דלתות הנוסעים מבפנים

3. את דלת הנהג מעבירים למצב נעול (מבפנים) שהדלת פתוחה.

4. כעת שדלת הנהג פתוחה, יש לטרוק אותה מבחוץ כאשר הידית החיצונית משוכה.

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, CiUiK כתב:

זה יאפס לך את המחשב ולא הייתי עושה את זה ברכב היברדי בכל מקרה 

 

זה לא שונה מהותית ממצבר שסיים את חייו. אכן פרמטרים מסויימים נמחקים ונלמדים ערכים חדשים לאחר החלפת המצבר בזמן נסיעה.

מכסימום צריך לימוד מחדש של החלונות החשמליים או/גם זכרונות של מערכת השמע.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

זה לא שונה מהותית ממצבר שסיים את חייו. אכן פרמטרים מסויימים נמחקים ונלמדים ערכים חדשים לאחר החלפת המצבר בזמן נסיעה.

מכסימום צריך לימוד מחדש של החלונות החשמליים או/גם זכרונות של מערכת השמע.

אתה צודק, אבל לא הייתי עושה את זה אם לא חייב כי זה התעסקות אחרי מהרדיו לחלונות ועד לשעה ברכב 

וזה לא מצדיק את זה לדעתי

וגם רכב היברדי אין לי מושג אם זה משפיע או לא

פורסם

תשאיר את הרכב פתוח לילה אחד. לא יקרה כלום

הסיכוי שיקרה משהו בלילה שהרכב פתוח קטן.

 

גם ככה מי שירצה לגנוב לך את הרכב הנעילה של הדלתות לא ממש מפריעה לו

  • אהבתי 1

.

×
×
  • תוכן חדש...