Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את הרכב בליסינג ויש כמה דברים שמשגעים אותי. אולי יש פתרון שפספסתי 

1 - אין איך לענות לשיחה או לנתק מההגה, רק דרך המסך

2 - אין כפתור חזור במולטימדיה. אם אני ברדיו ורוצה לחייג. צריך לעבור מסך ואחרי החיוג לחזור לראשי ומשם שוב לרדיו

3 - יופי של פתרון עם type C ליד המראה עבור מצלמה. מה עושים עבור מצלמה אחורית?

פורסם
לפני שעה, avih כתב:

אולי יש פתרון שפספסתי

אכן נראה לי שפיספסת משהו ברכב.

הוא נועד בראש ובראשונה לנהיגה, נסיעה, הובלת נוסעים וציוד.

תתמקד בזה. ואז (אולי) הוא ישגע אותך פחות.

ואולי ממש תהנה ממנו. 

(;

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

אכן נראה לי שפיספסת משהו ברכב.

הוא נועד בראש ובראשונה לנהיגה, נסיעה, הובלת נוסעים וציוד.

תתמקד בזה. ואז (אולי) הוא ישגע אותך פחות.

ואולי ממש תהנה ממנו. 

(;

קטע, לא ידעתי שהפורום זה רכבים וקואוצ'ינג. 

אשמח למידע ממי שמכיר את הרכב.

  • אהבתי 1
פורסם

האם מדובר במערכת הזאת?

https://connectivity.championmotors.co.il/connect-it/?mutag=skoda

 

היו כאן מספר דיונים עליה, ניתן להעזר בחלונית החיפוש.

לא התעמקתי בדיונים אלה כי אין לי כזאת.

אבל בכללי לא מדובר ביצירת מופת טכנולוגית.

יש בה משהו לא אפוי עד הסוף.

פורסם

אצלי מוגדר בטלפון מענה אוטומטי אחרי 3 שניות כשהוא מחבר להתקן Bluetooth. זה פותר את הבעיה של מעמה לשיחה, בעיה של ניתוק השיחה פחות משמעותית כי בהרבה מקרים הצד השני מנתק.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...