קיבלתי את הרכב בליסינג ויש כמה דברים שמשגעים אותי. אולי יש פתרון שפספסתי
1 - אין איך לענות לשיחה או לנתק מההגה, רק דרך המסך
2 - אין כפתור חזור במולטימדיה. אם אני ברדיו ורוצה לחייג. צריך לעבור מסך ואחרי החיוג לחזור לראשי ומשם שוב לרדיו
3 - יופי של פתרון עם type C ליד המראה עבור מצלמה. מה עושים עבור מצלמה אחורית?