Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיליון ניתוחים, כל אחד נהיה מומחה לעלויות תהליכי ייצור של רכבים, כדאיות של תכנון צ'יפים בלה בלה בלה, הזיה לאן גולש כל דיון פה :silly:
אולי טסלה הבין פאקינג דבר פשוט , קהל היעד הפוטנציאלי שלו לדגם 3 ,שמייצר נפח/כמות רציני לא נמצא בטווח מחירים של 230-240 אש"ח, ובטח לא בסביבת ריבית הנוכחית ?!?!?!?!?!
על הדרך שם ז*** על בולשיט של "חלילה לא לפגוע בשרשרת של שמירת ערך" ומשוחרר מכל השיקולים ההזויים ששנים חירטטו פה היבואנים ? מחירון הזוי כדי לתת הנחה לשוק הליסינג, וחלילה לא לפגוע בשוק יד שניה של "עם קקה" "מדינה של טויוטה" מינימליסטי אבל היי "שומר ערך" ?

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברור, 

למי אכפת מישראל? שוק בגודל של כלום ושום דבר.

עשה את זה בסין, באירופה ובארצות הברית. 

האיש גאון. דחף צינור בגודל של המוביל הארצי לכל יצרניות הרכב האמריקאיות. 

החלטה עסקית שעוד ילמדו עליה בבתי ספר לעסקים

 

  • אהבתי 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף קוראים לו אלון מאסק,

לא נראה לי שיש מישהו שהיה מתנגד להתחלף עם החשבון בנק שלו,

והבנאדם עשה מספיק בחיים, טיפש הוא לא,

עוד ילמדו בבתי ספר על המהלך המבריק שלו,

ימים יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשר לחשבון הבנק שלו, שדרך אגב הוא האיש הראשון בהסטוריה האנושות שהפסיד (על הנייר) 200 מיליארד דולר אחרי שהמניה ירדה בסביבות 60%...ולמה אתם בכלל חושבים שזאת החלטה ברמה של מאסק לכל מדינה, גם כך בקושי יש לו "שעות טסלה" אחרי פיאסקו של טוויטר?
אולי פשוט "תיאום מחירים" מול כח קניה בשווקים ? 
אני יודע שלמקומי שקיבל/וממשיך לקבל את כל הצינור במחירי נדל"ן , לא מסוגל להבין מושגים פשוטים של "נקודת איזון" כי לפי מנטליות מקומית בכל מחיר, בכל סביבת ריבית, יקנו באותו כמות כל דבר :silly:

הרי ידוע שכל אזרח מחזיק בבית

 

2023-01-15_23-43-08.thumb.png.7f1a61114354cd77b72c1a22b3974984.png

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב, אם המדינה תחליט להוריד את המס על רכב חשמלי אני מתכנן תביעה ייצוגית על ירידת ערך הרכב. אני שומע כבר את הכסף זורם לחשבון בנק שלי 😀

ואם המדינה תצליח לטפל במשבר הדיור, וואי וואי לי

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

 

הגברת צריכה להכנס למילון לקרוא מה זה אומר "סיכון מחושב"... 

הזכרת לי את הזהב הישן הזה

spacer.png

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לא לאהוב את הבחור, אבל פה הוא נותן אנליזה ממש טובה למה מחירי יד2 של טסלה קורסים. אצלם כבר ניתן לקנות מודל 3 משומשת ב20 ומשהו אלף דולר.

 

 

אמ;לק:

 

1. התפתחויות עם הפרסונה של מאסק. פקטור זניח, אבל חשוב לכמה אנשים.

 

2. עליה בריבית ופיטורים בהייטק. רוב רוכשי טסלה קנו את המכוניות בעסקת מימון כזאת או אחרת, וכשהריבית עלתה, המימון הפך לפחות משתלם. בנוסף, יש את כל האנשים שההכנסה שלהם מושפעת ישירות מהעלייה של הריבית - אנשי נדל"ן, סוכני הלוואות, כלכלנים וכו', שהם קהל יעד משמעותי עבור טסלה. קהל עוד יותר משמעותי - הייטקיסטים, וכשאלה מפוטרים, אז השוק מתחיל להיות מוצף בטסלות. דומה לפיצוץ בועה בשנת 2000, גם אז אני זוכר שמגרשי יד2 התמלאו במכוניות יוקרה כמעט חדשות.

 

3. אין המתנה יותר. עד לא מזמן יכולת לקנות טסלה חדשה, ולמכור אותה אחרי חודש ברווח למי שלא רוצה להמתין. או לקנות, לנסוע שנה, ולמכור באותו כסף. היום - הבוננזה נגמרה.

 

4. תחרות. הופיעו דגמים מתחרים לא פחות טובים, והlineup של טסלה מתחיל להיראות מיושן לעומתם. בנוסף, הם כמו אפל עם אייפון - באיזשהו שלב הם פשוט הפסיקו לחדש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יותר פשוט מזה. טסלה, בשנה האחרונה, העלו את מחיר הרכבים ביותר מ 20% והגדילה את הייצור ביותר מ 40% וזה בסביבת ריבית עולה ומיתון. אין דרך שהמספרים יכולים להסתדר. טסלה הייתה צריכה לבחור בין לעצור ייצור לבין הורדת מחיר. מאחר וטסלה לא רוצה להיות עוד יצרן רכב, אלא מעוניינת להתרחב כל הזמן, הצעד הברור היה הורדת מחיר ומאסק שלח רמזים בגודל של פיל שזה מה שטסלה תעשה.

 

זה יחס המכירות של טסלה מול שאר  החברות ברבעון לדוגמה והגדילה של טסלה:

EVSalesQ1ChartICE700px.thumb.png.a45c16bc79a4fa34bd46353c40db03d0.png

אי אפשר להמשיך להגדיל ייצור אם הרכבים שלך כל כך יקרים. המחירים של טסלה 3 בארה"ב השנה היו יקרים יותר מבמוו 330e בכמעט 10% ברוב המדינות וזה הדגם הכי זול שיש לטסלה להציע. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נמצא בארהב ולא יכול לנתח את השוק.

לי מכאן, ישראל, נראה שהסיבה יותר פשוטה.

מצד אחד המודל 3 הוא כבר רכב מאוד נפוץ.

מצד שני נראה שהשתחרר הפקק והייצור עומד בביקושים.

 

זה מספיק כדי להביא את השוק חזרה לנקודת איזון, וכן טסלה משומשת שנסעה 100k מייל בהחלט יכול להיות ששווה 20k$.

לא הכל קשור להייטק.

תצריך גם לזכור שהמחיר עלה, ועכשיו תוקן חזרה. 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, PeugeotVictimBoy כתב:

אין אנשים פשוט ירדו מהפסים תובעים את טסלה כדי להעלות מחיר של מוצר. 

 

נהגת טסלה בשם מ', שביקשה לא להזדהות, מספרת לגיקטיים כיצד עברה ממרכז הארץ לצפון, ולקחה הלוואה "מאוד גדולה וכבדה" לדבריה כיוון שהיא צריכה לנסוע לא מעט למרכז. "לקחתי בחשבון שאם אני לא אוכל לעמוד בהלוואות, אני אמכור את הרכב. זה היה סיכון מחושב לאור העלאת המיסים". מ' הזמינה את הרכב בחודש יולי, ואספה אותו בחודש נובמבר כשהיא משלמת עליו תוספת של כ-20 אלף שקלים, בהשוואה למחיר שהייתה משלמת אם היא הייתה אוספת אותו היום. "זה נהדר וחיובי מאוד שטסלה מורידה מחירים, אך היא צריכה לפצות את מי שרכש בשבועות האחרונים ונפגע מהמהלך… אני לא מעוניינת למכור, אבל אם ארצה לעשות זאת בשנתיים הקרובות אפסיד הרבה כסף". מ' גם סיפרה לנו שהיא שוקלת את צעדיה בנושא ולא פוסלת הגשת תביעה ייצוגית בשם אלו שנפגעו מהורדת המחיר הדרמטית.

 

קונה מכונית חדשה ב-250 אלף כדי לחסוך כסף על אחזקת רכב. היא במקרה גם אוכלת במסעדות מישלן כדי לחסוך כסף על אוכל? 😆 🤣

 

 

מ' זה קיצור של מטומטמת?

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, vadim6385 כתב:

אפשר לא לאהוב את הבחור, אבל פה הוא נותן אנליזה ממש טובה למה מחירי יד2 של טסלה קורסים. אצלם כבר ניתן לקנות מודל 3 משומשת ב20 ומשהו אלף דולר.

 

 

אמ;לק:

 

1. התפתחויות עם הפרסונה של מאסק. פקטור זניח, אבל חשוב לכמה אנשים.

 

2. עליה בריבית ופיטורים בהייטק. רוב רוכשי טסלה קנו את המכוניות בעסקת מימון כזאת או אחרת, וכשהריבית עלתה, המימון הפך לפחות משתלם. בנוסף, יש את כל האנשים שההכנסה שלהם מושפעת ישירות מהעלייה של הריבית - אנשי נדל"ן, סוכני הלוואות, כלכלנים וכו', שהם קהל יעד משמעותי עבור טסלה. קהל עוד יותר משמעותי - הייטקיסטים, וכשאלה מפוטרים, אז השוק מתחיל להיות מוצף בטסלות. דומה לפיצוץ בועה בשנת 2000, גם אז אני זוכר שמגרשי יד2 התמלאו במכוניות יוקרה כמעט חדשות.

 

3. אין המתנה יותר. עד לא מזמן יכולת לקנות טסלה חדשה, ולמכור אותה אחרי חודש ברווח למי שלא רוצה להמתין. או לקנות, לנסוע שנה, ולמכור באותו כסף. היום - הבוננזה נגמרה.

 

4. תחרות. הופיעו דגמים מתחרים לא פחות טובים, והlineup של טסלה מתחיל להיראות מיושן לעומתם. בנוסף, הם כמו אפל עם אייפון - באיזשהו שלב הם פשוט הפסיקו לחדש.

 

די עם הקונספירציות של כל היוטיוברים המשועממים האלה שלא תורמים דבר למין האנושי. 

 

טסלה מייצרת אחלה מכוניות

מסיבות כאלה ואחרות ראתה לנכון להוריד את המחירים

היחידים שאכלו אותה הם הסוחרים שניסו לעשות פליפ וטסלה הרסה להם את התוכניות

הבכיינים שקנו רכב לצרכים אישיים יבכו קצת וירגעו 

 

בקיצור לא קרה כאן שום דבר חריג למעט מוצר שמחירו זינק בגלל משבר שבבים ואינפלציה ועכשיו חוזר לרמת מחירים שפויה יותר. 

 

בתקווה נראה את זה בכל התחומים בחיינו גם בשוק הדיור. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

לא הכל קשור להייטק.

מאוד קשור

 

טסלה זה סימן היכר של tech bro מצוי, שעכשיו הולך לאבטלה בכמויות

לפני 15 דקות, PeugeotVictimBoy כתב:

מסיבות כאלה ואחרות ראתה לנכון להוריד את המחירים

אחלה סקר שוק. עשית לבד או שכרת אנליסט?

לפני 16 דקות, PeugeotVictimBoy כתב:

די עם הקונספירציות של כל היוטיוברים המשועממים האלה שלא תורמים דבר למין האנושי. 

אפשר לא לאהוב את הבן אדם, אבל זה מישהו שכל היום מתבשל בתוך השוק הזה כבר איזה 15 שנה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...