Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

במיוחד בשביל @Uri-G ביקורת טריה מבעלי טסלה מודל y עצמה בקבוצת הוואטסאפ שלהם, שלא חוששים לבקר את הרכב שלהם עצמם ולא נופלים מהרגליים:

 

 "מוכרח לשתף שהבאדגג'ז של Y קטן יותר מהבאדגג'ז של האאוטלנדר..."

 

"במיוחד עם הכיסוי"


"לעומת זאת רדיוס הסיבוב של הY של ספינת טילים....
ולעומתה האאוטלנדר מסתובב על המקום.."

 

" אתמול הייתי באיקאה וקניתי איזה מדף ומראה שנכנסים לרוחב באאוטלנדר phev בלי בעיות...
בY נאלצתי לשים מאחורי הכסאות הקדמיים"

 

" והשלמת 'ההשוואה' באאטלנדר יש חיישני רוורס ובY אני עיוור ועני ב65000 שח"

 

היי אבל אורי לא רוצה שתשמעו ביקורת על טסלה, אלא רק דברים טובים כי זו מטרת הפורום לברור את הבר מן התבן.

 

מידע על כך שתא מטען בנפח רשמי של 800 ומשהו ליטר במודל y לא יותר גדול בפועל מ- 450 ליטר הרשמיים של אאוטלנדר phev לא כזה חשוב כדי לכתוב עליו.

 

אז כדי ש @Uri-G "יאשר" את ההודעה שלי ולא ירד לפסים אישיים להלן גם ביקורות חיוביות טריות:

 

"חוץ מכל הדברים האלה וה65k...  הY רכב מהמם, מהיר, גבוה ובמחיר שלא יחזור אף פעם... אז מי שמתלבט בין טאנג פזי או way או שאר הסינים..  תזמינו עכשיו לפני שיסגר חלון ההזדמניויות..."

 

" מסכים עם כל מילה...270 y זה באמת קנית השנה."

 

" לעומת ה3LR ה Y רכה מאוד, מגהצת שיבושים"

 

והמידע על נוחות הנסיעה הטובה במודל y גם חשוב מאד, כי היו ביקורות בכתבות שונות על נוחות נסיעה לא טובה במודל y, אני מניח ש- @Uri-G לא יתנגד למידע הזה שהבאתי.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 17 דקות, evc כתב:

 

 

" אתמול הייתי באיקאה וקניתי איזה מדף ומראה שנכנסים לרוחב באאוטלנדר phev בלי בעיות...
בY נאלצתי לשים מאחורי הכסאות הקדמיים"

 

 

 

 

לא הבנתי.

הבחור קנה מדף ומראה והכניס אותם לאאוטלנדר בלי בעיות ולאחר מכן חזר לאיקאה עם מודל Y וקנה את אותה מראה ומדף ונכשל בלהכניס אותם למודל Y? או שאת אותו מדף ומראה הוא העביר בין הרכבים?

אפילו GPT chat יכול להמציא סיפור יותר משכנע

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה התחילו תיואריות הקונספירציה, בטח גם לא לקחתם חיסונים לקורונה 🤣

 

מדובר בבחור שיש לו גם את המודל y וגם את האאוטלנדר במקביל, כנראה לאחר שהוא הגיע הביתה הוא ניסה להכניס את החפצים גם לאאוטלנדר להשוואה.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Mech Morphix כתב:

נשמע כאילו כתב את זה @outlander

בול!

זה מה שרציתי להגיב כשראיתי את השטויות הנ''ל של מר בחור evc

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, evc כתב:

המידע על נוחות הנסיעה הטובה במודל y גם חשוב מאד, כי היו ביקורות בכתבות שונות על נוחות נסיעה לא טובה במודל y, אני מניח ש- @Uri-G לא יתנגד למידע הזה שהבאתי.

אני חושב שמודל Y ו 3 לא מסוג P  קיבלו בולמים חדשים לא מזמן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

 

 "מוכרח לשתף שהבאדגג'ז של Y קטן יותר מהבאדגג'ז של האאוטלנדר..."

 

"במיוחד עם הכיסוי"


"לעומת זאת רדיוס הסיבוב של הY של ספינת טילים....
ולעומתה האאוטלנדר מסתובב על המקום.."

 

" אתמול הייתי באיקאה וקניתי איזה מדף ומראה שנכנסים לרוחב באאוטלנדר phev בלי בעיות...
בY נאלצתי לשים מאחורי הכסאות הקדמיים"

 

" והשלמת 'ההשוואה' באאטלנדר יש חיישני רוורס ובY אני עיוור ועני ב65000 שח"

 

 

נעזוב שניה את הסיפור על איקאה והתא מטען (שנשמע אמין כמו הבטחות לפני בחירות), או את רדיוס הסיבוב (באאוטלנדר הוא כ-5.3 מטר ובטסלה 6.1 לפי נתונים רשמיים, אז לא הייתי אומר שזה מסתובב על המקום מול ספינת טילים).

 

אבל לחרטט שהם "עיוורים"?   בY אולי אין חיישני רוורס אבל יש מצלמת רוורס עם תצוגה מרכזית גדולה על המסך + 2 מצלמות צד.

 

ואני מניח שהאאוטלנדר לא עושה 5 שניות למאה, אולי לא מתקדם טכנולוגית כמו הטסלה ושהתחזוקה השוטפת שלו יקרה יותר. אם הם פוסלים את הטסלה על נפח תא מטען אז אולי הרכב באמת לא בשבילם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, אבל הייתי חייב להעיר:

אאוטלנדר קונה באיקאה, מודל Y בנמל ת"א. כך שהסיפור לא אמין

  • מצחיק 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, gadik6 כתב:

 

נעזוב שניה את הסיפור על איקאה והתא מטען (שנשמע אמין כמו הבטחות לפני בחירות), או את רדיוס הסיבוב (באאוטלנדר הוא כ-5.3 מטר ובטסלה 6.1 לפי נתונים רשמיים, אז לא הייתי אומר שזה מסתובב על המקום מול ספינת טילים).

 

אבל לחרטט שהם "עיוורים"?   בY אולי אין חיישני רוורס אבל יש מצלמת רוורס עם תצוגה מרכזית גדולה על המסך + 2 מצלמות צד.

 

ואני מניח שהאאוטלנדר לא עושה 5 שניות למאה, אולי לא מתקדם טכנולוגית כמו הטסלה ושהתחזוקה השוטפת שלו יקרה יותר. אם הם פוסלים את הטסלה על נפח תא מטען אז אולי הרכב באמת לא בשבילם.

 

 

שמע אני לא מתרגש בכלל מהביקורות האלה, למרות שאני חושב שהן אמיתיות לחלוטין, מדובר באנשים וותיקים בקבוצת טסלה שלא ייכתבו שקרים, שכן לגופו של עניין:

 

תא המטען במודל y מספיק גדול ובתוספת הפרנק והטרנק הוא עוד יותר גדול.

 

רדיוס סיבוב לא פקטור שמזיז לי בכלל, מקסימום עושה רברס קטן ומשלים את הסיבוב.

 

חיישני חניה אחוריים אפשר להתקין בהתקנה מקומית (למרות שזה באמת תמוה ברכב במחיר כזה).

 

נוחות נסיעה לעומת זאת זה דבר חשוב לי מאד ושיפור נוחות הנסיעה במודל y זה נקודת זכות מאד גדולה.

 

הבאתי את הביקורות כדי להראות את הבטחון והפתיחות שיש לבעלי טסלה עצמם אל מול המגננה על טסלה שקיימת כאן, שלא לומר אובססיה לטסלה.

 

וגם כדי שיובן שגם אם יש ביקורת על טסלה לא מדובר מייד בהשמצות, יש ביקורת לגיטימית ואוהדי טסלה לא צריכים ישר לתקוף ולסתום פיות כמו ילדים בגנון, צריכים לאפשר דיון חופשי כאן.

 

כל אדם בר דעת יכול לנתח את הביקורות ולהגיע למסקנות אישיות לגביהן.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנעה אחורית כנראה שעוד השנה לפי ההיצע באירופה, 7 מושבים לא חושב שצפוי בזמן הקרוב אך אצל טסלה אף פעם אי אפשר לדעת. מוזר שהם משווקים גרסה כזו בארה"ב שלא חובבת רכבי 7 מושבים קטנים יחסית לעומת אירופה שם זה מקובל בהחלט, אך מצד שני פחות נדרש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, evc כתב:

 

במיוחד בשביל @Uri-G ביקורת טריה מבעלי טסלה מודל y עצמה בקבוצת הוואטסאפ שלהם, שלא חוששים לבקר את הרכב שלהם עצמם ולא נופלים מהרגליים:

 

 "מוכרח לשתף שהבאדגג'ז של Y קטן יותר מהבאדגג'ז של האאוטלנדר..."

 

"במיוחד עם הכיסוי"


"לעומת זאת רדיוס הסיבוב של הY של ספינת טילים....
ולעומתה האאוטלנדר מסתובב על המקום.."

 

" אתמול הייתי באיקאה וקניתי איזה מדף ומראה שנכנסים לרוחב באאוטלנדר phev בלי בעיות...
בY נאלצתי לשים מאחורי הכסאות הקדמיים"

 

" והשלמת 'ההשוואה' באאטלנדר יש חיישני רוורס ובY אני עיוור ועני ב65000 שח"

 

היי אבל אורי לא רוצה שתשמעו ביקורת על טסלה, אלא רק דברים טובים כי זו מטרת הפורום לברור את הבר מן התבן.

 

מידע על כך שתא מטען בנפח רשמי של 800 ומשהו ליטר במודל y לא יותר גדול בפועל מ- 450 ליטר הרשמיים של אאוטלנדר phev לא כזה חשוב כדי לכתוב עליו.

 

אז כדי ש @Uri-G "יאשר" את ההודעה שלי ולא ירד לפסים אישיים להלן גם ביקורות חיוביות טריות:

 

"חוץ מכל הדברים האלה וה65k...  הY רכב מהמם, מהיר, גבוה ובמחיר שלא יחזור אף פעם... אז מי שמתלבט בין טאנג פזי או way או שאר הסינים..  תזמינו עכשיו לפני שיסגר חלון ההזדמניויות..."

 

" מסכים עם כל מילה...270 y זה באמת קנית השנה."

 

" לעומת ה3LR ה Y רכה מאוד, מגהצת שיבושים"

 

והמידע על נוחות הנסיעה הטובה במודל y גם חשוב מאד, כי היו ביקורות בכתבות שונות על נוחות נסיעה לא טובה במודל y, אני מניח ש- @Uri-G לא יתנגד למידע הזה שהבאתי.

בראבו, ככה נראית ביקורת עניינית. אדם שרצה את הרכב, נהג ברכב, במקרה גם קנה את הרכב, מסביר מה מפריע לו כדי שמי שמתלבט ידע את החסרונות שהוא מצא בו, ופחות מעניין אותי סיפור המראה, אם הוא אמיתי או לא, לפחות אני אדע שאם קניות באיקאה קריטיות לי, אני כבר אבדוק בעצמי.

 

ובאותו נושא, לא תאמין מה מצאתי באחת מקבוצות הרכב החשמלי.ציטוט של ביקורת של אחד שמכנה את עצמו uri-g כתב התייחסות לגירסת מודל y ה 7 מושבים והצפייה שיש לגירסה הנ"ל:

 "ה y לא משווק באירופה ואסיה בגרסאות 7 מקומות. בספק שאצלנו. בכל מקרה מושבים 6 ו 7 שלו מגוחכים בגודל(בקוטן) שלהם....".

לא מתפלא שהתא מטען שלו קטן מרכב כמו אאוטלנדר שהוא 7 מקומות "נורמאלי".

לפני 7 שעות, shimta כתב:

אני חושב שמודל Y ו 3 לא מסוג P  קיבלו בולמים חדשים לא מזמן

לארץ מגיע היום מודל y מגרמניה  עם המתלים המשודרגים והנוחים. אם יגיע לכאן ה y sr ,הוא יגיע מסין עם המתלים הפחות טובים של מודל y , שעליהם הוא קיבל את הביקורות הרעות בחו"ל. במודל 3 לא השתנו המתלים.

לפני 6 שעות, gadik6 כתב:

אבל לחרטט שהם "עיוורים"?   בY אולי אין חיישני רוורס אבל יש מצלמת רוורס עם תצוגה מרכזית גדולה על המסך + 2 מצלמות צד

מסכים. אבל עדיין מוזר שטסלה הורידה חיישנים וזה מבאס אנשים ואני מבין אותם. הרעיון, שטסלה עשתה את זה תוך הבטחה שהם  אמורים לקבל עדכון בקרוב שייתן את אותה פונקציונאליות של חיישנים מהמצלמות. בנתיים זה לא קרה. כן רצים סרטונים  על זה שטסלה שיחררה סוג של תצוגת 360 לטסטרים בארה"ב. יכול להיות שזה אמור להיות הפתרון.

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...