Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בהחלט יקנה 7 מקומות למרות החיסרון של הגודל

המחיר שווה בעיני

לדעתי יהיה להיט בארץ בתמחור החדש

זה אמור להיות נמוך ממקבילות בנזין פרימיום כדוגמת קודיאק גרסת קצה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 12 שעות, utsur כתב:

בראבו, ככה נראית ביקורת עניינית. אדם שרצה את הרכב, נהג ברכב, במקרה גם קנה את הרכב, מסביר מה מפריע לו כדי שמי שמתלבט ידע את החסרונות שהוא מצא בו, ופחות מעניין אותי סיפור המראה, אם הוא אמיתי או לא, לפחות אני אדע שאם קניות באיקאה קריטיות לי, אני כבר אבדוק בעצמי.

 

ובאותו נושא, לא תאמין מה מצאתי באחת מקבוצות הרכב החשמלי.ציטוט של ביקורת של אחד שמכנה את עצמו uri-g כתב התייחסות לגירסת מודל y ה 7 מושבים והצפייה שיש לגירסה הנ"ל:

 "ה y לא משווק באירופה ואסיה בגרסאות 7 מקומות. בספק שאצלנו. בכל מקרה מושבים 6 ו 7 שלו מגוחכים בגודל(בקוטן) שלהם....".

לא מתפלא שהתא מטען שלו קטן מרכב כמו אאוטלנדר שהוא 7 מקומות "נורמאלי".

לארץ מגיע היום מודל y מגרמניה  עם המתלים המשודרגים והנוחים. אם יגיע לכאן ה y sr ,הוא יגיע מסין עם המתלים הפחות טובים של מודל y , שעליהם הוא קיבל את הביקורות הרעות בחו"ל. במודל 3 לא השתנו המתלים.

מסכים. אבל עדיין מוזר שטסלה הורידה חיישנים וזה מבאס אנשים ואני מבין אותם. הרעיון, שטסלה עשתה את זה תוך הבטחה שהם  אמורים לקבל עדכון בקרוב שייתן את אותה פונקציונאליות של חיישנים מהמצלמות. בנתיים זה לא קרה. כן רצים סרטונים  על זה שטסלה שיחררה סוג של תצוגת 360 לטסטרים בארה"ב. יכול להיות שזה אמור להיות הפתרון.

 

אני אוהב דוגמאות של זה "גדול" וזה "קטן". מה זה הרגשת בטן? אם כבר מדברים על תא מטען ורוצים לעשות השווה של מודל Y לעומת אווטלנדר לא פשוט לבדוק מידות בפירוט של הרכב? אז לפי דפי נתונים של הייצרן:

מודל Y גודל תא מטען - 753ליטר או לאחר כיפול מושבים 1923ליטר (חישוב בארה"ב הוא עד הגובה תקרה)

אווטלנדר חדש (לא PHEV) גודל תא מטען - 651ליטר או לאחר כיפול מושבים 1473ליטר (בחישוב זהה עד התקרה)

בנוסף מודל Y יותר ארוכה מאווטלנדר 4751 לעומת 4710. 

כל מה שכתבתי מאוד פשוט לבדוק. אני לא יודע מה הייתה התלונה בהשווה לאווטלנדר ועוד דגם PHEV שבו התא מטען עוד יותר קטן לכן כאשר נמכר היה רק 5 מושבים ללא אופציה של 7 אז בוא. לפי דעתי מי שכתב לגבי השווה היה יותר מרגש או מהבטן. בכל זאת אלא נתונים יבשים על הנייר מצד אחד ומצד שני ראיתי ביקורות על דגמים של 7 מושבים הם לא יותר קטנים מרכב אחר במידמים דומים וגם מבוגר יכול להכנס לשם כמובן תלוי במידות  

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אכפת לי מהבדלי תא המטען בין טסלה למיצובישי.

אבל

נפח זה נחמד, אבל זה לא לגמרי מראה מה יכול להיכנס לתא מטען, כול עוד דוחפים משהו מוצק ולא גז/נוזל. פשוט כי.. צורות.

 

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק היד2 ממשיך להתרסק.

אפשר כבר למצוא כמה ביד2 כמה מודל 3 בסביבות 170 אלף ש"ח,

ואפילו אחת ב- 150:

https://www.yad2.co.il/s/c/4mo9vr6l

 

דגם LR מתחיל לגרד את ה- 200 אלף ש"ח

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Amired כתב:

שוק היד2 ממשיך להתרסק.

אפשר כבר למצוא כמה ביד2 כמה מודל 3 בסביבות 170 אלף ש"ח,

ואפילו אחת ב- 150:

https://www.yad2.co.il/s/c/4mo9vr6l

 

דגם LR מתחיל לגרד את ה- 200 אלף ש"ח

 

זה גם לדעתי גבוה. לעניות דעתי, רכב בן שנתיים צריך להיות בערך 20 אחוז פחות ממחירון.. משמע 2021- 160 כסטנדרט.. אבל- אני לא מחליט, נראה איפה השוק והמחירונים המעודכנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, tan tan כתב:

טסלה מכרה השנה 1.3 מליון רכבים מתוכם 0.4 אחוז בישראל 

לא נראה לי שהצעקות ברשת יגרמו למישהו בטסלה להניד עפעף

 

אנחנו פסיק בשביל טסלה, אבל אם הם ייתנו פיצוי בארה"ב (בספק, כמו שכתבתי גם שברולט הורידו מחיר ב 20% תוך שידרוג הבולט וירידות מחיר הם דבר נפוץ בארה"ב, גם אצל טסלה) הם ייתנו גם כאן.

 

אבל אני בספק. זו לא הפעם הראשונה שטסלה הורידו מחירים בארה"ב ולא פעם גם תוך תהליך שידרוג הרכב.

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, תחבצ כתב:

יש כמות לא נורמלית של טסלות למכירה ביד 2

הכמות לא נראית כזו חריגה לחשמליות. יש 204 ג'ילי למכירה שנת 2022 ומעלה ו 201 טסלות למכירה שנת 2002 ומעלה (לא התעמקתי כמה מהמודעות הם סוחרים). ג'ילי מכרה קצת יותר מ 10% מטסלה בשנת 2022. יש הרבה רוכשי חשמליות שתכננו לעשות פליף ב 2023 והתוצאה עוד פחות חריגה שבקטגוריות של רכב יקרים(טסלה הייתה רחוקה מלהיות עממית במחירי 2022) זה אפילו יותר נפוץ, מודעות לרכבי במוו ומרצדס יש 300 ו 400 מודעות בהתאמה ל 2022 בלבד, כל אחת מהם מכרה פחות מטסלה ב 2022.

 

בטסלה יש גם את אלו שחלמו לשדרג מטסלה 3 לטסלה y , והורדת המחיר האחרונה הפכה את החלום בהישג יד.

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי גם למותג עם סממנים ספוטיביים כמו קופרה שיותר קרוב לטסלה בממוצע המחירים (ועדיין הממוצע המחירים של טסלה גבוה בהרבה), יש 93 רכבים 2022 ומעלה ביד 2, כאשר המכירות של קופרה נמוכות ביותר מ 60%  מטסלה ב 2022. בשקלול המכירות זה דומה למעל 220 רכבי קופרה למכירה שנת 2022 ו 201 טסלות למכירה שנת 2022. כך שזה לא נראה לי חריג. עדיין סביר להניח שניתן יהיה להשיג הנחה יפה במחיר ובכל מקרה חזרה לשפיות במחירי טסלה גם המשומשים.

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, utsur כתב:

הכמות לא נראית כזו חריגה לחשמליות. יש 204 ג'ילי למכירה שנת 2022 ומעלה ו 201 טסלות למכירה שנת 2002 ומעלה (לא התעמקתי כמה מהמודעות הם סוחרים). ג'ילי מכרה קצת יותר מ 10% מטסלה בשנת 2022. יש הרבה רוכשי חשמליות שתכננו לעשות פליף ב 2023 והתוצאה עוד פחות חריגה שבקטגוריות של רכב יקרים(טסלה הייתה רחוקה מלהיות עממית במחירי 2022) זה אפילו יותר נפוץ, מודעות לרכבי במוו ומרצדס יש 300 ו 400 מודעות בהתאמה ל 2022 בלבד, כל אחת מהם מכרה פחות מטסלה ב 2022.

 

בטסלה יש גם את אלו שחלמו לשדרג מטסלה 3 לטסלה y , והורדת המחיר האחרונה הפכה את החלום בהישג יד.

למה שיהיו כל כך הרבה ג'ילי בנות שנה מינוס למכירה??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mrmiki1234 כתב:

למה שיהיו כל כך הרבה ג'ילי בנות שנה מינוס למכירה??

כי בשנתיים האחרונות המון אנשים השקיעו במנייה הזאת, (בחשמליות באופן כללי), בשונה מרכב בנזין או סולר שנחשב למוצר צריכה ולא למניית השקעה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סנדי מונרו פירסם סרטון בנושא- צופה כעת:

 

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.1.2023 בשעה 17:26, evc כתב:

שמע אני לא מתרגש בכלל מהביקורות האלה, למרות שאני חושב שהן אמיתיות לחלוטין, מדובר באנשים וותיקים בקבוצת טסלה שלא ייכתבו שקרים, שכן לגופו של עניין:

 

בלי שום קשר לסיפור הזה,

האנשים בקבוצות של טסלה הם האנשים הכי לא אובייקטיבים שתמצא

 

כשהיצרן זילזל בהם עם המסירות של הרכבים כולם שיבחו אותו, כי הם בטוחים שעצם זה שהם זכו להיות בעלים גאים של טסלה הם צריכים להודות ליבואן שאיפשר להם. משהו הזוי שלא נתקלתי בו בעבר, ואני נמצא בעוד קבוצות של רכבים שבבעלותי. בטסלה זה בולט, קהל עיוור ושבוי שמתעלם מכל חסרון של הרכב. 

אין שום סיבה לקחת את הקבוצות שלהם ברצינות בשום צורה. אובייקטיביות לא תמצא שם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...